• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9133877/

Помічник керівника, економіст, бухгалтер з первинної документації

Considering positions:
Помічник керівника, економіст, бухгалтер з первинної документації, Регіональний менеджер, Диспетчер, Діловод, Адміністратор, Менеджер з продажу нерухомості, Бухгалтер, Контент-менеджер, Бухгалтер з первинної документації
City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мороз Людмила Петрівна
Освіта: Дніпропетровська Державна Фінансова Академія « Фінанси» та « Економіка і підприємство», Днепр Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)
Економіст (первинна бухгалтерія)Спеціаліст з продажу, постачання,
20 000 грн
Повна зайнятість. Вік: 45 роки ( 03.02.1979 р.н.)
Громадянство : Україна. Місто народження ДНІПРО.
Місто: Дніпро
Контактна інформація Адреса: Чечеловський район Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи Економіст, спеціалист відділу постачання, помічник керівника, діловод з 02.2009 по 02.08.2020 КБ « Південне» м. Дніпро, Днепр (Космічна галузь , 11 років)
Обробка великих об'ємів інформації, розкаладання по кладових, приходні ордера, транспортні накладні, складання заявок на потребу, робота у класифікаторі ресурсів, списання. Складання службових записок та інша робота пов'язана з постачанням підприємства. Також маю досвід роботи менеджера по продажу та закупівлі. Також маю досвід роботи економіста з планування. Маю досвід роботи в розрізі бюджету підприємства, такі як аналіз використання бюджетних коштів, розрахунок собівартості робіт, розрахунок кошторису робіт, аналіз економії та перерасходу фінансових коштів підприємства ( в розрізі плану бюджету на рік), аналіз виконання робіт по статтям, розрахунку робіт та плану на рік, квартал, місяць. маю досвід роботи менеджера з продажу. ( детально в додаткової інформації). Освіта Дніпропетровська Державна Фінансова Академія « Фінанси» та « Економіка і підприємство», Днепр Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців) Додаткова освіта  Суспільство "Знання" курси іміджмейкерів (1999 рік, 6 місяців)  Навчальничий центр "Атлант" 1С Бухгалтерія версія 8.3 (10.10.2020 по 17.12.2020)
З 2021 по 2022 року працювала у Аграрному бізнесі, ТОВ «Студія Аграрних Систем Дніпро» - менеджер з надання рекламних послуг. Виконувала обробку дзвінків холодні – гарячі, також виконувала обов’язки помічника керівника, працювала у програмі CROPWASE, та FARMINGOS, програми розроблені для управління агробізнесом , спостереження за агрогосподарством, сівозмінами та логістика всієї агротехніки, витрачання палива та посівних матеріалів, витрачання добрива та аналіз бюджету і також планування на сезон та рік. Обробка та аналіз збитків та прибутку. Також виконувала обов’язки контент менеджера особистого сайту в Instagram. Працювала у програмі CONVA. З початком Війни в Україні , ТОВ «САС-Дніпро» провело оптимизацию фірми, що привило до скорочення штату , тому з січня 2023 року я перейшла працювати Адміністатором у салон Volkswagen, ТОВ «АвтоДім Атлант Дніпро». Виконувала обов’язки: діловода, обробка наряд замовлень у програмі 1С бухгалтерія 8.3 (програма техніка), також робота з банківським виписками, щоденні сплати за послуги, внесення даних по юридичним та фізичним особам у програму, укладення договорів з ТОВ, ПП , ДП. Також обробка дебіторської заборгованості, також обробка пошти, обробка дзвінків від стадії замовленя до стадії надання майстру приймальнику на подальше обслуговування клієнтів. Контроль Актів виконаних робіт, робота з електронною поштою, та поточні вказівки керівника, так до грудня 2023 року. Потім звільнилась за власним бажанням, тому що умови та заробітна плата не відповідала моїм потребам. Саме у грудні перейшла працювати в ТОВ « Автоцентр Україна Плюс» Офіційний дилер Skoda в Україні, та працюю по нині. Бажаю змінити роботу, тому що заробітна плата не відповідає теперішнім умовам житті, тобто мала.
Професійні та інші навички  Навички роботи з комп’ютером Володію програмою Excel, Microsoft Word, 1С версія 8.3 бухгалтерія, ( обробка в 1С замов заказа постачальника, заказа покупця), первинна бухгалтерія, звіти: "Залишки складу" та "Рєестр сплати") та інше, оформлення ТТН, довіреності, володію навичкмами користування програмами : IT Interpais,  Добре керую автотранспортним засобом (13 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. Додаткова інформація Маю досвід роботи економіста у фінансовому відділі Жовтневого виконкому м. Дніпро, « Доходи, витрати» 2004-2006 рік. Навички роботи економіста у Лікарні № 15, 2006рік. Знання мов: Російська, Українська мови – вільно. Особисті навички: Комунікабельність, тактична, володію оратоськими навичками, рівновага, постійний пошук нових знань та досвіду, активна, креативна, прагну до постійного вдосконалення, маю дуже великий досвід спілкування з людьми, так як виконувала обов’язки групи КАР,( координація та організація робіт підрозділу) яка містила в собі постійний контакт з керівниками та підлеглими, виконувала профспілкові доручення Генерального директора, та керівника підрозділу. Бажаю знайти роботу для досягнення стабільності, професійного та кар’єрного росту, набуття нових знань та вмінь. Готова до переїзду в інше місто. Резюме кандидата розміщено за адресою: www.work.ua/resumes/5781751

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: