• Business card

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/914174/

Керівник адміністративно-господарським відділом, 50 000 UAH

Considering positions:
Керівник адміністративно-господарським відділом, Керуючий нерухомістю, Керуючий відділом клінінгу, Керуючий приватним будинком
Employment type:
full-time
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner

Additional information

Освіта -
Київський технікум готельного господарства.
Інститут туризму, економіки і права.
Організація комерційної діяльності. Менеджмент.

Досвід роботи :
02.2025 — 05.2025 “AT HARBAL hotel & SPA” Протарас, Кипр.
Керуюча відділу сервісу та покоївок

Предсезонний запуск 5*готелю 120 номерів, з SPA комплексом, зоной басейнів та рестораном.
Организация та запуск процесів стандартів сервісу та клінінга на об’єкті, формування команди згідно з корпоративною культурою та цінностями.
Планування витрат та систематизация робіт.
Керування командою покоївок та клінерів. Введення стандартів оцінки якості чек-листів, навчання та атестація персоналу, мотивація персоналу, ведення кадрової звітності.
Оцінка техстану номерного фонду та планування підтримуючих ремонтних робіт.
Організація контролю закупок та складського зберігання, контроль звітності зберегання та прання текстилю.

Адаптація команди до нових умов роботи дотримання високих стандартів сервісц та гостинності.
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

2023 - жовтень 2024 БФ "Фундація об'єднаних для перемоги" Адміністратор фонда. (Волонтерська діяльність з лютого 2022 року по н.ч.)

Листопад 2020 - по травень 2023
контракт з посольством.
Керуюча Резиденцією Посла (ЄС) в Україні.
Організація комфортного побуту родини посла, високого рівня сервісу і роботи персоналу (офіціанти, прибиральниці, повар) контроль комплексного прибирання приміщення (3000 кв.м апартаменти Посла, гостьові квартири, зал прийомів. ), контроль тех.стану резиденції.
Організація перебування гостей посла.
Ведення бюджету, облік витрат, закупівлі, організація і обслуговування офіційних і неофіційних заходів, обіди, фуршети, банкети. Управління персоналом. Взаємодія з орендодавцем і техслужбами.

Травень 2019 - Листопад 2020
"SHEN" Фасиліті-менеджер (комплексне управління об'єктами нерухомості)
https://shen.ua/en/services/
- організація оперативне управління і контроль якості наданих послуг (клининг, ремонтні роботи, тех служби) на об'єктах - Генеральний офіс Сильпо Fozzy Group (8000кв.м).
- постійна взаємодія з представником замовника, попередження виникнення моментів невдоволення, виявлення додаткових потреб для розширення спектру послуг.
- щоденний контроль якості клининга і відповідності стандартам ( чек-листи), оперативне інформування по техстану приміщення, устаткування і так далі ( дрібний ремонт)
- управління персоналом ( 20 чоловік), підбір і навчання, підтримка дисципліни і високих стандартів обслуговування, щоденний контроль знань (робота з хімією, інвентар, зовнішній вигляд, культура поведінки, посадові інструкції) виконань алгоритму роботи техперсоналу.
- складання графіків виходу сервісного персоналу (табелювання), технологічна карта об'єкту.
- ведення звітної документації (планування витрат, замовлення, закупівлі, прорахунок додаткових робіт) .
- контроль технічного стану і обліку інвентаря, спецтехніки (KARHER, Taski), витратних матеріалів і спецформи.

2010 – 2019.
Співвласник. Студія автотюнінгу. Внутрішній тюнінг авто, розробка дизайну та пошиття салону, декорування та реставрація елементів салону натуральним шпоном ексклюзивних порід дерева.

2005 – 2010 ТОВ «Домінікан» Київ
бутік “DAVIDOFF” (сигари, напої, аксесуари luxury)
представник Davidoff Оettinger IMEX AG Швейцарія
http://oettingerdavidoff.com

Адміністратор
Основні завдання:
- відкриття з нуля, організація роботи торгового залу, підбір команди, навчання, керування.
- касові операції та документообіг
- вирішення поточних питань із наглядовими органами
- ведення VIP клієнтів: побудова довгострокових відносин, формування пропозицій.
- проведення сигарних презентацій, оформлення вітрин

1998 – 2005 ТОВ «ДИСКАВЕРІ ІНТЕРНЕШЕНЕЛ» (метал - експорт) Київ
Асистент президента
Основні завдання:
- організація робочого процесу керівника, діловодство, кадрова робота, вирішення конфліктних ситуацій та повсякденних робочих питань, відстеження термінів виконання розпоряджень та доручень
- забезпечення життєдіяльності офісу (ремонтні роботи, розробка стилю, замовлення меблів, канцтоварів, техніки тощо).)
- підготовка та проведення переговорів
- контроль звітів з експорту та виробництва
- Організація програм перебування, бронювання готелів, візова підтримка
- координація роботи відділу, магазин "ROKSOLANA", відбірка товару, контроль продажу та звітності.

Спеціальні навички:
ПК: 1С, CRM, MS Office (Word, Excel), Google. Мови: англійська В2, німецька - А1. Права водія В (стаж водіння 20 років).
Особисті якості:
Організаторські здібності, вміння аналізувати та приймати рішення, клієнтоорієнтованість, відповідальність, комунікабельність, інтелігентність, стійкість до стресів, почуття гумору, відсутність шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: