- File
Алла
Фахівець з персоналу
- Considering positions:
- Фахівець з персоналу, Керуючий готелем
- City:
- Lutsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9155913/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дмитрук Алла Богданівна
Ціль: Отримання перспективної роботи з можливістю професійного та особистісного розвитку
Про себе: Креативність- моє друге ім’я, переконана, що не існує жодної творчої задачі, яка мені була б не до снаги. В моєму доробку численні сценарії для різних вікових категорій, пісні, вірші, гуморески, художня книга, а також проведення численних урочистих та святкових заходів різного рівня. Є друковані видання з моїми роботами.
Адреса проживання: м. Луцьк
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта: 1994-1999 р.р. - Волинський державний університет ім. Лесі Українки. Спеціальність - практичний психолог та викладач соціальних дисциплін. Диплом з відзнакою.
Додаткова освіта, курси: Пройшла навчання в Thomas G. Richardson, Peter Howard - представників компанії CESO (Canadian Executive Service Organization). Тема: «Методи ефективного управління персоналом», учасник чисельних психологічних тренінгів в напрямку особистісного розвитку та командоутворення (м.Київ), курси ЄШКО – « Менеджер з реклами», «Менеджер по кадрах та заробітній платі», «Англійська для початківців».Тренінг «Інстументи штучного інтелекту для бізнесу та особистої ефективності» (PMBA) Цикл курсів щодо навчання, підбору та управління персоналом (PMBA), курси режисерскої та акторської майстерності ( «Гармидер», Луцьк. Викладач: Руслана Порицька)
Досвід роботи:
З січня 2025 року працюю Програмним директором, сценаристом та режисером Кіножурналу Байки у Луцьку
Основні обов’язки:
• Активне просування проєкту, робота з нуля в Луцьку
• Організація всього знімального процесу
• Написання сценаріїв для художніх фільмів
• Режисура під час процесу зйомки
• Організація Прем’єри ( показ фільмів на великому екрані, нагородження учасників)
• Грудень 2015 по даний час – менеджер з персоналу ТзОВ «Арго-Р» (рітейл)
Основні обов’язки:
• ведення кадрового діловодства (800 співробітників): прийом на роботу та звільнення працівників (підготовка наказів на прийом, звільнення, переведення та відпустки, ведення трудових книжок, особових карток та іншої супутньої документації);
• пошук персоналу для 29 торгових закладів мережі «Наш Край»;
• відбір, діагностика кандидатів для співбесід з керівництвом;
• проведення вебінарів та навчання персоналу;
• моніторинг та оцінка ринку праці;
• організація та супровід зборів, нарад, форумів, корпоративних поїздок, святкових заходів в компанії ( написання сценаріїв та проведення).
Березень 2015 по грудень 2015 – адміністратор, помічник власника спа-салону «Beauty art»
Основні обов’язки:
• супровід у відкритті
• розроблення стратегії та цінової політики закладу
• підбір персоналу в кілька етапів по кілька груп
• розробка маркетингової стратегії салону
• написання усіх матеріалів рекламного змісту, розміщення їх в періодичних виданнях та соціальних мережах)
• активне залучення клієнтів закладу посередництвом особистих контактів
28.01.2014 по 14.05.2014 - керівник Департаменту обслуговування розважальних зон ТзОВ «Порт Сіті Груп»
Основні обов’язки:
• запуск з «нуля» дитячого ігрового центру «Figli Migli» в ТРЦ «Порт Сіті» (м. Луцьк) (www.familycity.com.ua)
• визначення та розроблення стратегії розвитку розважальних зон та ресторану
• формування установчих та створення нормативних документів для забезпечення функціонування дитячого ігрового центру
• розрахунок та забезпечення фінансово-господарських результатів діяльності розважальних зон та ресторану
• контроль за здійсненням будівельних та пусконалагоджувальних робіт
• вибір та закупка обладнання розважальних зон та ресторану
• взаємодія з контролюючими органами для запуску дитячого ігрового центру
• набір ефективної команди працівників, управління персоналом
01.02.2011 по 03.09.2013 – директор готельного комплексу «Zaleski».
Основні обов’язки:
• здійснення оперативного керування, організація операційних процесів, контроль діяльності підрозділів
• розробка планів і організація заходів, направлених на покращення показників бізнесу
• виконання поставлених бізнес-цілей, а також планів по розвитку і навчанню персоналу
• вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності
• презентація послуг готелю посередництвом особистих контактів з потенційними корпоративними замовниками
Кількість підлеглих - 35 осіб
Особисті досягнення за період роботи в готельному комплексі «Zaleski»:
Запровадження та збереження основних стандартів високоякісного рівня послуг «Zaleski» усіма підрозділами комплексу
Запровадження основних положень кодексу корпоративної культури закладу
Залучення до співпраці близько 30 компаній, які стали постійними корпоративними клієнтами готелю
Створення з нуля бази відвідувачів творчих вечорів «Фрески у Zaleski», постійне її поповнення та повна організація проведення таких заходів впродовж трьох років.
2011-2012 р.р. (паралельно з основною роботою) – директор, режисер, сценарист проекту «Людина року Волинського краю»
Основні обов’язки:
• забезпечення повного фінансування проекту
• активне просування проекту, робота з журналістами, організація чисельних прес-конференцій
• збір, систематизація отриманої інформації необхідної для проведення акції
• написання сценарію, робота з запрошеними артистами та колективами
• безпосередньо організація та проведення проекту в приміщенні драматичного театру ім. Т.Г. Шевченка в м. Луцьк (пряма трансляція ВОДТРК).
20.06.2008 – 01.02.2011р.р. – менеджер з персоналу та реклами готельного комплексу «Zaleski»
Основні обов’язки:
• розробка маркетингової політики комплексу
• контроль діяльності маркетингового відділу готелю та безпосередня участь в його діяльності
• написання усіх текстових рекламно-мотиваційних проектів
• організація і проведення презентацій, конференцій та розважальних заходів
• налагодження контактів з потенційними корпоративними замовниками послуг комплексу та укладання договорів
• підбір та навчання персоналу
• розробка та проведення навчальних тренінгів для персоналу
• розробка стандартів діяльності закладу та первинний контроль за їх дотриманням по відділах
10.09.1999-19.06.2008р.р. – вчитель курсу «Людина і суспільство», психолог за сумісництвом ЗОШ № 10. Брала активну систематичну участь в постановці шкільних святкових заходів ( сценарії, режисура)
Під час навчання в університеті працювала в «Соціально-психологічній службі», яка діяла при даному навчальному закладі. З 1996 по 1997р.р. – у відділі консультування, з 1997 по 1999 р.р.- очолювала відділ реклами. Маю публікації у наукових посібниках.
А також була організатором, сценаристом та ведучою усіх святкових заходів в ВДУ ім.Лесі Українки впродовж всього періоду навчання.
Навички роботи з комп’ютером: програми Microsoft Office, Інтернет
Знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська, французька – початковий рівень
Особисті якості: Лідерські компетенції, організаторські і аналітичні навики, орієнтація на результат, стресостійкість, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, організована, ініціативна, креативна.
Інтереси та захоплення: творчість, спорт, кулінарія, література, психологія, подорожі.
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
17000 UAH, Lutsk -
Специалист по персоналу
Lutsk -
Інспектор відділу кадрів
Lutsk -
HR researcher
Lutsk, Kropyvnytskyi , more 3 cities -
Керівник служби безпеки регіону
80000 UAH, Lutsk, Kyiv -
Керівник підрозділу, менеджер з персоналу
Lutsk