• File

Татьяна

Адміністратор

Age:
41 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ренкас Тетяна Анатоліївна

Контактна інформація:
Номер телефону – [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електрона пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Дніпро, вул. В. Антоновича, буд. 4, кв. 77.

Дата народження: 13.03.1984 (38 років)

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

Освіта:

09.2001р.-06.2002р. Професійно-технічне училище № 3 м. Павлограда.
В кінці навчання отримала диплом за професію: «Кухар 3-го розряду».

09.2002р.-12.2007р. Національный університет харчових технологій м. Київ,
факультет Харчова технологія та інженерія.
Спеціальність Інженер-технолог.

Досвід роботи:

08.2004р.-12.2005р. Магазин групи промислово-господарських товарів
Посада – Продавець-консультант .
Виконувані обов’язки: продаж, консультація клієнтів, оформлення документації:
первинна бухгалтерія.

03.2006р.-03.2008р. ЗАТ «Павлоградхліб»
Посада – Технолог
Виконувані обов’язки: повний цикл: від процесу приготування продукції замісу тіста до виходу її до продажу.

09.2008р.- 04.2022р. Рекламне агентство
Посада – Менеджер з продажів
Виконувані обов’язки:
1) Пошук кліентів в ЗМІ, чи інтернет ресурсах, бази даних.
2) Презентація програми, а також збір всієї інформації по рекламним носіям по запиту кліента у своїй базі, а також базам підрядників.
3) Заключення договорів на співпрацю з клієнтами.
4) Ведення розміщення клієнта, моніторинг, здавання фотозвіта.
5) Контроль дебіторської заборгованності.
6) Робота в програмі Photoshop – середній рівень.
7) Співробітництво з компаніями по широкоформатному та офсетному друку.
8) Організація роботи сервісної служби.

12.2022р. – 02.2023р. Готельний комплекс
Посада – Адміністратор готелю
Виконувані обов’язки:
1) Бронювання номерів.
2) Зустріч відвідувачів.
3) Реєстрація, розміщення та виписка клієнтів.
4) Взаєморозрахунки сторін.
5) Складання звітної документації.
6) Консультування при особистому зверненні та по телефону про послуги готелю та про можливість ними користуватись.

03.2023р. – Приватна клініка

Посада – Адміністратор медичного центру

Виконувані обов’язки:
1) Ведення графіку прийому пацієнтів: телефон, месенджери.
2) Практичний досвід роботи в медичних програмах.
3) Вирішення питань за запитом пацієнта.
4) Зустріч відвідувачів.
5) Навички ведення телефонних розмов.
6) Замовлення розхідних матеріалів: паперові рушники, кава, молоко.
7) Складання звітної документації.

Добре знання ПК, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Працездатна, легко навчаюсь новому; вмію працювати в команді, комунікабельність, доброзичливість, стресостійкість, досвід рішення конфліктних ситуацій. Вільне володіння українською мовою. Шкідливих звичок не маю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: