• PRO

Олена

Керівник кол-центру, 35 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор кол-центру

from 10.2022 to 10.2023 (1 year)
Клінічна Академія Лазерної Медицини, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

з 06.2023 по нині (3 місяці)

Керівник Кол-центру
1. Організація та налагодження оптимального робочого процесу КЦ (організація робочих місць, вирішення поточних організаційних та технічних питань).
2. Розробка та впровадження регламенту роботи КЦ, графіків роботи операторів, бази знань для операторів (скриптів, шаблонів, інформаційних матеріалів).
3. Підбір та стажування нових операторів, сприяння максимально швидкій адаптації нових співробітників в колективі.
4. Організація навчання, тренінгів та їх проведення.
5. Планування показників ефективності роботи операторів КЦ та контроль за їх виконанням.
6. Проведення аналізу показників ефективності роботи операторів КЦ.
7. Розробка та введення в дію системи звітності операторів КЦ, формування та подання на затвердження щомісячної звітності по КЦ.
8. Розрахунок заробітної плати по КЦ та подання бухгалтеру для нарахування та виплати.
9. Вивчення причин надання неякісних послуг і розробка заходів для їх усунення у майбутньому.
10. Розробка та впровадження нових методів роботи – робота з ФБ, Інстаграм, онлайн-заявками, співпраця з відділом технічної підтримки Лакмус щодо розробки та впровадження нових методів роботи з СRM-системою з метою покращення роботи з пацієнтською базою.
11. Організація та координація ефективної співпраці з адміністраторами та лікарями клініки.

жовтень 2022 р. - червень 2023 р.

Оператор Кол-центру:
Прийом вхідних дзвінків (інформуваня про послуги клініки, запис на прийом, перенесення/скасування прийому).
Здійснення вихідних дзвінків (нагадування при запланований/рекомендований прийом).
Інформування клієнтів про нові послуги або акції.
Робота зі зверненнями пацієнтів у месенджерах: вайбер, фейсбук, інстаграм, телеграм, заявки з сайту.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 12.2021 to 04.2022 (4 months)
ТОВ "Укрспецпроектсервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення та актуалізація бази постійних клієнтів, робота з СRМ-системою.
Ведення переговорів з потенційними клієнтами.
Розробка та підписання договорів на обслуговування постійних клієнтів, переукладання договорів.
Контроль за вчасним надходженням від клієнтів оплати згідно договорів, робота з банківською випискою.
Контроль дебіторської заборгованості клієнтів.
Організація роботи інспекторів.
Здійснення адміністративних обов'язків в офісі.

Оператор кол-центру

from 07.2020 to 10.2021 (1 year 3 months)
Клінічна Академія Лазерної Медицини, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом вхідних дзвінків (інформуваня про послуги клініки, запис на прийом, перепланування прийому).
Здійснення вихідних дзвінків (нагадування при запланований/рекомендований прийом).
Інформування клієнтів про нові послуги або акції.

Менеджер з продажу

from 12.2019 to 02.2020 (2 months)
ТОВ "Київська бухгалтерська служба", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота з існуючою базою клієнтів (тепла і холодна бази).
Консультування клієнтів щодо продуктів компанії (від звернення до закриття угоди).
Виконання плану продажу та підготовка звітності.
Здійснення перевірки надходжень від клієнтів компанії.

Менеджер з продажу

from 07.2019 to 11.2019 (4 months)
ТОВ "Гарант і партнери", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Робота з існуючою базою клієнтів.
Консультування клієнтів щодо продукції компанії.
Супровід клієнтів на всіх етапах замовлення: оформлення замовлення, розробки та погодження макету, запуск у виробництво, прийняття замовлення клієнтом.
Оформлення замовлення.
Контроль надходження оплати за замовлення.

Менеджер з продажу реклами

from 10.2018 to 03.2019 (5 months)
Sport Life, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Консультування клієнтів відносно розміщення реклами в мережі ФК.
Підготовка та погодження медіа планів.
Укладення договорів на розміщення реклами в мережі ФК.
Контроль виставлення рахунків та своєчасного надходження оплати від клієнтів.
Контроль своечасності врозміщення реклами клієнтів на рекламних носіях в мережі ФК.
Підготовка та відправлення клієнту фото звіту про розміщену рекламу.
Внесення даних в базу даних та підтримання її в актуальному стані.
Продаж послуг компанії, розробка та погодження прайсів на стандартне і нестандартне розміщення реклами.
Робота з дебіторською заборгованістю.
Формування щомісячних звітів.

Керівник відділу з продажу

from 10.2017 to 03.2018 (5 months)
ТОВ "Декосан", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Аналіз роботи конкурентів, виявлення сильних та слабких сторін конкурентів.
Розробка плану продажу та забезпечення його виконання, розробка способів і механізмів покращення роботи відділу.
Перевірка надходжень від клієнтів компанії, робота з дебіторською заборгованістю.
Підготовка звітності відділу.

Провідний спеціаліст відділу з розвитку мережі

from 06.2016 to 09.2017 (1 year 3 months)
ТОВ "СОС Сервіс Україна", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з існуючою базою ЛПУ.
Ведення переговорів та укладання договорів з новими ЛПУ (за необхідності - відрядження у регіони для переговорів з клініками та медичними установами), внесення інформації до бази ЛПУ до 1С8.
Аналіз цінової політики, акцій та знижок ЛПУ.
Вирішення конфліктних ситуацій в процесі надання медичної допомоги застрахованим особам.
Підготовка звітності та аналітичних даних по базі ЛПУ на запити страхових компаній.

Директор

from 06.2012 to 04.2015 (2 years 10 months)
ТОВ "КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "КРАЇНА СОНЦЯ", Київ (Освіта, наука)

Керівництво фінансово-господарською діяльністю Центру.
Розробка та подача на затвердження бюджету, положень, інструкцій та інших організаційних документів компанії.
Пошук та підбір персоналу, планування економічних показників роботи та контроль за їх виконанням.
Розробка та введення в дію акцій, бонусів для клієнтів і програм мотивації працівників.

Керівник відділу електронних платежів

from 11.2011 to 11.2014 (3 years)
ТОВ "М-Кард", ТОВ"СІМХАУС", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

з 02.2013 по 11.2014 - ТОВ "СІМХАУС"
з 12.2011 по 02.2013 - ТОВ "М-Кард"

Керівник відділу електронних платежів:
Управління відділом електронних платежів.
Інтегрування існуючих послуг на ринку online-платежів, аналіз роботи конкурентів, виявлення сильних та слабких сторін конкурентів.
Розробка плану продажів та забезпечення його виконання, розробка способів та механізмів покращення роботи відділу.
Здійснення перевірки надходжень від клієнтів компанії.
Підготовка звітності відділу.
Вирішення питань з постачальниками послуг.

Комерційний директор, директор

from 11.2007 to 11.2010 (3 years)
ТОВ "Адамант", ТОВ "Адамант-Телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

з 05.2009 по 12.2010 - ТОВ "Адамант-Телеком"
з 11.2007 по 05.2009 - ТОВ "Адамант"

з 03.2010 по 12.2010
Директор
Керівництво фінансово-господарською діятельністю компанії, розробка і подача на затвердження бюджету, положень, інструкцій, звітів та інших організаційних документів.
Підбір і стажуванння персоналу, планування економічних показників роботи, контроль за їх виконанням.
Розробка і введення в дію акцій, бонусів, тарифних планів і цінових пропозицій, програм стимулювання збільшення обсягів продажу послуг, стандартів обслуговування населення і програм мотивації працівників.
Організація роботи по збільшенню кількості укладених договорів, контроль за правильним і своєчасним веденням бази даних, наданням консультацій споживачам послуг.

з 05.2009 по 03.2010
Комерційний директор
Керівництво роботою відділу продажу послуг, підбір, стажування персоналу, планування економічних показників роботи, контроль за їх виконанням.
Аналіз ринку послуг, встановлення щомісячних обсягів продажу послуг, контроль за їх виконанням.
Розробка і введення в дію акцій, бонусів, тарифних планів і цінових пропозицій, програм стимулювання збільшення обсягів продажу послуг.

з 09.2008 по 05.2009
Керівник департаменту з продажу:
Керівництво роботою департаменту, підбір, стажування персоналу, планування економічних показників роботи, контроль за їх виконанням.
Участь у розробці маркетингової політики компанії, прогнозування попиту споживачів на послуги компанії.
Виявлення та аналіз потреб потенційних споживачів.
Розробка та організація маркетингових заходів.
Розробка і введення в дію акцій, бонусів, тарифних планів і цінових пропозицій компанії.
Організація роботи по збільшенню кількості укладених договорів. Контроль за правильним і своєчасним веденням бази даних, наданням консультацій споживачам послуг.

з 02.2008 по 09.2008
Керівник відділення з обслуговування абонентів широкополосних послуг:
Планування економічних показників роботи та контроль за їх виконанням.
Розробка та введення в дію системи звітності працівників, підготовка і проведення заходів з підвищення якості послуг (акції, бонуси, програми лояльності, додаткові сервіси для абонентів).
Вивчення причин надання неякісних послуг і розробка заходів для їх усунення у майбутньому.
Робота з форумом.
Робота з абонентам, що мають заборгованість по оплаті за послуги.

з 11.2007 по 02.2008
Спеціаліст call-центру:
Консультації потенційним клієнтам і абонентам щодо надання послуг з доступу до мережі Інтернет.
Продаж послуг і сервісів компанії.
Внесення даних до бази даних, підтримання її в актуальному стані.

Заступник завідуючої юридичним відділом

from 10.2002 to 11.2007 (5 years 1 month)
Академія муніципального управління, Київ (Освіта, наука)

з 10.2005 по 11.2007 (2 роки 1 місяць)
Старший викладач

Викладання навчальних дисциплін: муніципальна власність і муніципальне господарське право; муніципальне право України; господарське судочинство; цивільний процес; фінансове право; трудове право. Активна участь в житті і роботі кафедри, розробці навчально-методичних матеріалів, конспекту лекцій та збірника практичних завдань з навчальної дисципліни «муніципальна власність і муніципальне господарське право».

з 10.2002 по 11.2007 (5 років 1 місяць)
Заступник завідуючої юридичним відділом

Організація договірно-претензійної роботи, розробка установчих документів, колективного договору. Робота з кадровими документами – прийняття та звільнення з роботи, переведення працівників, порядок заохочення та застосування дисциплінарних стягнень, порядок скорочення чисельності і штату працівників, оформлення дозволу на працевлаштування для іноземних громадян в Україні. Робота з документами з організації навчального процесу (порядок зарахування та відрахування студентів, поновлення та переведення студентів). Представлення інтересів Академії в господарському суді та судах загальної юрисдикції.

Провідний спеціаліст юридичного відділу

from 03.2001 to 10.2002 (1 year 7 months)
Управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в м. Києві та Київській області, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з установчими документами учасників фондового ринку (управління корпоративними правами), цінними паперами, підготовка документів до розгляду, співробітництво з органами державної влади

Education

Інститут підвищення кваліфікації кадрів Академії муніципального управління

Друга вища освіта, Київ
Higher, from 2005 to 2007 (2 years)

Кваліфікація: менеджер-економіст. Спеціальність: менеджмент організацій

Київський національний університет ім. Т. Шевченка

Юридичний факультет, Київ
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

спеціальність: правознавство

Additional education and certificates

Навчальний центр "Успіх", курси секретарів-референтів

1996-1997 рік

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Діловодство
  • Графіка

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — average

Additional information

Висока самоорганізація, орієнтована на результат. Маю аналітичне мислення, уміння працювати в команді. Обов'язкова, відповідальна, комунікабельна, швидко вивчаю та засвоюю нові знання

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: