• File

Тетяна

Головний бухгалтер

Considering positions:
Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер, Керівник відділу
Age:
45 years
City of residence:
Poltava
Ready to work:
Dykanka, Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

заступника Кравченко Тетяна Володимирівна

Контакти: м. Полтава, тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті відомості:
Дата народження: 15.11.1979 р.
Національність: українка.
Сімейний стан: заміжня, 2 повнолітніх і 1 неповнолітня донька.
Маю водійське посвідчення і маю власний автомобіль.

Ціль: Отримання посади, гол. бухгалтера ,заступника гол.бухгалтера, директора ,керівника – технолога с заробітною платою від 40000 -50000 грн.

Освіта:
Вища 09.1997 –06.2002р «Полтавський Університет споживчої кооперації» за
спеціальністю «Фінанси і облік». Спеціаліст. Денна форма навчання.

Досвід роботи:
З 07.06.2004- 2009 г. провідний бухгалтер , с 2009г -зам. гл. бухгалтера в КП «Полтавський м’ясокомбінат» м. Полтава ,с 2013г – головний бухгалтер КП «Полтавський м’ясокомбінат» , с 01.10.2017г –директор фірми «Полтавський м’ясний ГОСТ», с 01.06 2020 р Керівник- технолог м’ясоперобного цеху ТОВ «Сенча».
.
Маю навики в роботі:
• обробка первинної бухгалтерської документації;
• разрахунки з покупцями і постачальниками;
• розрахунки з підрядниками та іншими дебіторами і кредиторами;
• ведення і організація обліку на виробництві ( розрахунок собівартості );
• впровадження програмного забеспечення згідно вимог виробництва або підприємства.
• контроль підзвітних осіь і облік авансових звітів;
• складання податкових декларацій з оренди землі, податку на землю, НДС декларацій, декларацій з плати за воду, податку на прибуток.,нарахування заробітної плати та подання відповідної звітності
• податковий облік ( складання реєстру податкових накладних);
• розрахунки з орендаторами ( складання актів виконаних робіт);
• робота з договорами;
• облік касових та банківських платежів;
• складання статистичної звітності;
• ведення головної книги.
• Складання річної звітності.
• керування колективом до 50 осіб;
• планування і мінімізація податків;
• аналіз господарської діяльності підприємства;
• организація роботи і запуску м’ясоперереробного виробництва любого формату, навчання персонал технологічним процесам пов’язаних з виготовленням готової продукції ( консервоів м’ясних, рибних, ковбасних виробів і напівфабрикатів, обвалка м’яса, забій тварин), ведення технологічних карт.
• маю досвід у організації і відкритті роздрібної і оптової мереж торгівлі .

Работа в програми: Бу -Туз, Ме-Док, Клієнт- Банк, володію навиками в роботі з програмами 1С Бухгалтерія 8,2., 1С Бухгалтерія - 7., МS Word, Excel,

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, креативність ,вміння працювати у великих колективах, бажання підвищувати професійний рівень, здібність швидко навчатися, вміння швидко знаходити зважені рішення і оптимально якісно досягати поставлених цілей.

P.S. Якщо ваш бізнес вимагає найкращих порядних помічників і професіоналів – то ви його знайшли!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: