• PRO

Ярослав

HR-менеджер, 30 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
25 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Репетитор історії

from 11.2021 to 02.2022 (3 months)
Репетиторський центр Smart kids, Ірпінь (Освіта, наука)

Підготовка учнів середніх шкіл до складання зовнішнього незалежного оцінювання з предмету історія України. Спеціалізація підготовки учнів з поверхневими знаннями предмету в офлайн та онлайн режимах. В ході проведення занять розробляв індивідуальні методики викладання для кожного учня з використанням широкого спектру інтерактивних та мультимедійних засобів, комбінував різноманітні типи проведення уроків (ознайомчий, теоретичний, узагальнюючий, контрольний). При здачі ЗНО учні показали достатньо високі результати, склавши іспит на +170 балів.

Репетитор географії

from 11.2021 to 02.2022 (3 months)
Репетиторський центр Smart kids, Ірпінь (Освіта, наука)

Підготовка учнів середніх шкіл до складання зовнішнього незалежного оцінювання з предмету географія. Спеціалізація підготовки учнів з поверхневими знаннями предмету в офлайн та онлайн режимах. В ході проведення занять розробляв індивідуальні методики викладання для кожного учня з використанням широкого спектру інтерактивних та мультимедійних засобів, комбінував різноманітні типи проведення уроків (ознайомчий, теоретичний, узагальнюючий, контрольний).
При здачі ЗНО учні показали достатньо високі результати, склавши іспит на +170 балів.

Головний спеціаліст

from 12.2020 to now (4 years 8 months)
Ірпінський відділ ДРАЦС, Ірпінь (Державні організації)

Безпосереднє надання адміністративних послуг з питань державної реєстрації актів цивільного стану громадянам; робота з Державним реєстром актів цивільного стану громадян, Єдиним державним реєстром судових рішень, Єдиним порталом державних послуг "Дія" та іншими державними сервісами та реєстрами; виконання багатовекторних запитів різного типу від заявників з питань:
1. державної реєстрації народження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, визнання батьківства, усиновлення, позбавлення батьківських прав чи смерті
2. проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу з використанням різноманітних елементів урочистості (згідно з побажаннями наречених) в приміщенні відділу ДРАЦС та за його межами
3. перевірка, прийом заяв, формування та видача документів, що стосуються актів цивільного стану громадян
4. повна консультація громадян з питань цивільного, сімейного законодавств, отримання документів у відділі ДРАЦС, державної реєстрації, подачі документів для внесення змін до актів цивільного стану, процесуальний супровід заявників під час їх звернення до відділу ДРАЦС
5. організація руху вхідної та вихідної кореспонденції у відділі, контроль за виконанням справ та запитів іншими відділами чи державними установами
6. упорядкування архівного фонду відділу та постійний контроль за його наповненням та списанням
7. використання нестандартного підходу при роботі з громадянами в рамках роботи відділу, вирішення проблем, які виникають при зверненні до відділу
8. контроль за сплатою всіх необхідних обов'язкових платежів, допомога клієнтам з оплатою через pos-термінал
9. підготовка місячної, квартальної, піврічної, річної звітності, передбаченої Правилами державної реєстрації актів цивільного стану, збір даних відповідно до запитів вищих органів державної влади
10. підтримання зв'язку з іншими відділами ДРАЦС задля якнайшвидшого вирішення завдань, що виникають при зверненні громадян
Являюсь єдиним церемонімейстром-чоловіком відділу ДРАЦС у Київській області та місті Києві

Діловод

from 11.2019 to 11.2020 (1 year)
Ірпінський міський суд Київської області, Ірпінь (Державні організації)

Робота з автоматизованою системою документообігу суду; сортування, систематизація, підготовка та пакування до відправки адресатам вихідної документації суду; прийом, сортування та забезпечення руху вхідної судової документації за напрямками; прийом, використання, планування основних матеріальних засобів, необхідних для руху та коректного оформлення кореспонденції; видача сторонам судових спорів належної судової кореспонденції; первинна консультація з питань орієнтування та ведення справ осіб по-суті; ведення звітності щодо використання основних засобів; робота з архівом суду, прийом справ до архіву та підготовка матеріалів архівного фонду суду до списання; систематизація, упорядкування, ведення звітності та обліку, підготовки документації для прийому на баланс державної установи нового майна, витребування необхідних засобів чи списання таких; транспортування вихідної кореспонденції суду до поштового відділення для їх подальшої відправки та прийом на поштовому відділенні вхідної кореспонденції з доставкою її згідно з розподілом.

Education

Державний податковий університет

Навчально-науковий інститут права, 081 Право, Ірпінь
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

Отримав ступінь магістра права

Державний податковий університет

Навчально-науковий інститут фінансів та цифрових технологій, 072 фінанси, банківська справа та страхування, Ірпінь
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

Отримав ступінь магістра фінансів

Університет державної фіскальної служби України

Навчально-науковий інститут права, 081 Право, Ірпінь
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)

Отримав ступінь бакалавра права

Additional education and certificates

Цифрограм (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Цифрові юристи" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Цифрові юристи 2.0" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Доступ до публічної інформації" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Медіаграмотність у часи пандемії" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Курс "Основи кібергігієни" (Дія. Цифрова освіта)

2021

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Здатність до навчання
  • Користувач ПК
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Доброзичливість
  • Неконфліктність
  • Користувач Internet
  • Адаптивність
  • Висока працездатність
  • Цифрова грамотність
  • Google Meet
  • Користувач ОС Windows
  • Чесність
  • Продуктивність
  • Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Комунікабельний, докладаю зусиль для підтримання дружньої атмосфери в колективі. Я толерантний, позитивний сам та заряджаю позитивом людей навколо. Трудолюбивий, здатний виконувати багатовекторні завдання одночасно, використовуючи творчий підхід, завжди прагну до саморозвитку.
Під час навчання в університеті впродовж 2017-2018 рр. займав посаду студентського ректора університету. Весь період навчання був активним членом культурно-мистецького центру. Читаю твори художньої та прикладної історичної літератури, поповнюю домашню бібліотеку.
Активно займався репетиторством та підготовкою до здачі ЗНО з історії України та географії учнів старших класів та коледжів. Здобуваю третю та четверту вищі освіти. Обожнюю займатися кулінарією та садівництвом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: