- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9319969/
Адміністратор
- Considering positions:
- Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор медичної клініки, Комірник, Адміністратор салону, Онлайн-консультант, HR-менеджер, Адміністратор готелю
- Employment type:
- full-time, part-time
- City:
- Ukrainka
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Адміністратор - координатор (фахівець з соціальної роботи)
from 05.2022 to 06.2023
(1 year 1 month)
Центр надання соціальних послуг УМР, Українка (Послуги для населення та бізнесу)
Останнім місцем роботи став Центр надання соціальних послуг, мої посадові обов'язки поєднували в собі функціонал волонтера, фахівця з соціальної роботи, івент менеджера та менеджера по роботі з громадськістю. Найголовнішими обов'язками на посаді стали: безперервна взаємодія з людьми;
- організація роботи волонтерського штабу;
- розробка та втілення нових проєктів;
- збір та обробка статистичних даних;
- організація масових заходів;
- ведення документації та бази даних;
- приймання та розподілення гуманітарної допомоги;
- інформування отримувачів про наявну гуманітарну допомогу;
- організація та контроль видачі гум. допомоги;
- співпраця з благодійними фондами, посередництво та представництво інтересів ВПО;
- ведення електронних таблиць та звітної документації;
- виконання оцінювання потреб вразливих категорій населення ( сімей/осіб );
- індивідуальне та групове консультування;
- адресні відвідування та комісійні виїзди по громаді;
- соціальний супровід сімей в СЖО;
- емоційна підтримка клієнтів.
Адміністратор
from 03.2021 to 04.2022
(1 year 1 month)
Стоматологічна клініка, Українка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Основним обов'язком на даній посаді була постійна комунікація з пацієнтами клініки, як з постійними, так і з потенційними.
А також:
- відкриття закриття клініки, я була людиною, що приходила раніше за всіх, а йшла пізніше;
- контроль чистоти клініки та підготовка власного робочого місця до інтенсивного робочого дня;
- ведення та контроль журналів з виготовлення та доставки ортопедичних робіт для подальшого протезування пацієнтів; комунікація з лабораторіями та сервісом доставки з цього питання;
-робота в програмі Doctor Eleks (запис пацієнтів, ведення особистої карти пацієнта, фіксація і контроль рахунку клієнта, а саме наявних депозитів чи заборгованості);
- телефонна та особиста комунікація з пацієнтами з будь-яких питань (послуги клініки, вартість, кваліфікація лікарів, прорахування середнього рахунку за лікування відповідно запиту проблеми клієнта);
-розрахунок клієнтів, ведення каси, відкриття закриття касових процесів відповідно до стандартів клініки.
І ще дуже багато не перерахованих обов'язків !
Адміністратор
from 09.2018 to 03.2019
(6 months)
KinderKlinik, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Дану посаду, я займала в клініці, що займалася здоров'ям наймолодших пацієнтів України. Дуже важливо було знайти золоту середину між професійною комунікацією та людською чуйністю. Оскільки пацієнтами клініки були діти ми комунікували з мамами, які завжди вимагали гарантій, якості. Тому відповіді "можливо", "я думаю так", або "на прийомі у лікаря Вас зорієнтують" категорично не підходили. Важливим було вивчити велику кількість медичних термінів, знати особливості процедур і вміти чітко, точно та впевнено зорієнтувати пацієнтів у тому, що можна, а чого не варто робити перед прийомом у лікаря, і пояснити, як буде проходити сам прийом (він завжди ділився на кілька етапів).
Більш детально про обов'язки:
-робота в програмі Doctor Eleks (запис пацієнтів, ведення особистої карти пацієнта, фіксація і контроль рахунку клієнта, а саме наявних депозитів чи заборгованості);
- телефонна та особиста комунікація з пацієнтами з будь-яких питань (послуги клініки, вартість, кваліфікація лікарів, прорахування середнього рахунку за лікування відповідно запиту проблеми клієнта);
- комунікація зі страховими компаніями;
- комунікація з пацієнтами телефоном, нагадування про візити, планування повторних візитів, психологічна підтримка чи повторна консультація, якщо пацієнт мав сумніви;
- оформлення екстрених викликів (адресно)
Адміністратор
from 08.2017 to 01.2019
(1 year 5 months)
Кав'ярня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Заклад в якому я працювала розташовувався в смт Козин (Столичне шосе). Затишне миле місце (результат сімейного бізнесу). Дружний колектив і дуже багато роботи.
Основні обов'язки :
- контроль чистоти приміщення, зовнішнього виду персоналу;
- формування графіку роботи персоналу;
- замовлення розхідних матеріалів;
- вчасне замовлення продукції для кав'ярні (кава, десерти, чай і.т.д)
- комунікація з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій
- прийом продукції, що прийшла на заклад, оформлення даного приходу відповідно накладній в 1 С;
- ведення звітності продажів (середній чек місяця);
- спільно з власниками закладу завжди оновлювали меню;
- відповідно сезону замовлення форми для персоналу.
Education
НАКККіМ
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій, Київ
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)
Моя спеціалізація – організація культурного дозвілля населення. За допомогою засобів креативного менеджменту підвищувати соціальний та культурний рівень життя людей. Грубо кажучи - це масова арт-терапія, мета якої забезпечити соціокультурний розвиток від дошкільнят і до людей з фізичними або психологічними особливостями.
Щодо комерційного сегмента моєї спеціалізації це безперервна розробка авторських проєктів та втілення їх у життя. Одним словом завдання менеджера соціокультурної сфери створити не просто захід, а візитну картку, яка вигідно представить будь-яку ідею навіть на міжнародному рівні. Моя робота бути цією візитною карткою!
Knowledge and skills
- Пунктуальність
- Порядність
- Відповідальність
- Акуратність
- Організованість
Language proficiencies
English — average
Additional information
Маю диплом та досвід роботи з адміністрування та управління персоналом. Є досвід організації заходів для дітей та дорослих, а саме проведення майстер-класів та розважально - просвітницької роботи в рамках соціокультурної діяльності направленої на дітей ВПО та інших вразливих категорій населення. Також організація team building та практичних семінарів для психологічної підтримки та професійного розвитку населення.
З особистих чеснот можу виділити бажання навчатися та чесність, завжди готова навчатися нового чи опановувати навички, що необхідні для оптимізації роботи, не лякаюся труднощів.
Similar candidates
-
Адміністратор
Ukrainka -
Адміністратор
Ukrainka, Obukhiv -
Адміністратор
Ukrainka, Obukhiv -
Адміністратор
Ukrainka -
Адміністратор, керуюча
30000 UAH, Ukrainka, Obukhiv