- PRO
Олена
Адміністратор магазину
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 60 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9326610/
Work experience
Заместитель начальника отдела
from 11.2023 to now
(1 year 9 months)
Укрпошта, Одеса (Транспорт, логістика)
- Виконання обов’язків начальника відділення під час його відсутності.
- Контроль за роботою персоналу
- Організація та контроль діяльності листонош, операторів, кур’єрів та іншого персоналу.
- Організація поштових процесів
- Забезпечення своєчасного приймання, сортування, обробки та доставки поштових відправлень.
- Контроль якості обслуговування клієнтів
- Забезпечення високої якості надання поштових, фінансових та супутніх послуг.
- Ведення звітності та документації
- Складання щоденних, місячних і квартальних звітів, облік надходжень і витрат, робота з внутрішніми документами.
- Робота з готівковими коштами та фінансовими операціями
- Контроль касових операцій, дотримання фінансової дисципліни, участь у проведенні інкасацій.
- Навчання та інструктаж персоналу
- Проведення вводного та періодичного інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки.
- Робота з клієнтами та врегулювання конфліктів
- Прийом скарг, розгляд звернень, вирішення конфліктних ситуацій.
- Контроль дотримання стандартів і нормативів
- Перевірка відповідності діяльності відділення нормативним документам (Укрпошти або іншої поштової служби).
- Звітування керівництву
Інформування про поточну ситуацію у відділенні, надання звітів щодо планів, результатів роботи тощо.
Директор з продажу
from 03.2023 to 09.2023
(6 months)
Arber, український бренд якісного одягу, взуття та аксесуарів, Одеса (Легка промисловість)
Розробка та реалізація стратегії продажів
– Визначення цілей, KPI та планів розвитку відділу продажів.
Управління командою продажів
– Набір, навчання, мотивація та контроль роботи менеджерів з продажу.
Планування і прогнозування обсягів продажів
– Аналіз ринку, трендів, поведінки клієнтів для складання точних прогнозів.
Аналіз ефективності
– Ведення звітності, контроль виконання планів, оцінка результатів команди.
Розвиток клієнтської бази
– Установлення та підтримка відносин з ключовими клієнтами, пошук нових партнерів.
Взаємодія з іншими відділами
– Співпраця з маркетингом, логістикою, фінансами для досягнення спільних цілей.
Участь у переговорах і укладенні угод
– Особливо з важливими клієнтами або партнерами.
Директор підприємства
from 05.2018 to 09.2021
(3 years 4 months)
ТОВ"Лукоморье", Генічеськ (Готельно-ресторанний бізнес)
– Організація щоденної роботи, координація діяльності всіх відділів (проживання, харчування, анімація, обслуговування тощо). Управління персоналом
– Набір, навчання, контроль роботи працівників, складання графіків, мотивація колективу.
Фінансове управління
– Ведення бюджету, контроль доходів і витрат, складання фінансових звітів, оптимізація витрат.
Розвиток послуг та покращення сервісу
– Впровадження нових послуг, підвищення рівня комфорту, впровадження стандартів якості обслуговування.
Робота з клієнтами та партнерами
– Організація бронювання, обробка відгуків і побажань гостей, співпраця з турагентствами, організація масових заходів.
Маркетинг і просування бази
– Розробка рекламних кампаній, ведення соцмереж, участь у туристичних виставках і форумах.
Контроль за технічним станом бази
– Забезпечення справності обладнання, організація ремонтів, дотримання санітарних та пожежних норм.
Дотримання законодавства
– Забезпечення відповідності діяльності бази нормативно-правовим актам (санітарним, трудовим, екологічним тощо).
Безпека гостей і персоналу
– Організація охорони, відеоспостереження, медичної допомоги, планів евакуації тощо.
Звітність перед власниками або вищим керівництвом
– Подання звітів про результати діяльності, пропозиції щодо покращень або інвестицій.
Адміністратор магазину
from 05.2008 to 05.2018
(10 years)
ЧП Дубачинський, Херсон (Роздрібна торгівля)
Керівництво персоналом торгового залу;
складання графіків роботи співробітників торгового залу;
навчання персоналу торгового залу;
управління товарними запасами і асортиментом;
аналіз продажів;
організація роботи з викладення товарів;
контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Education
Торгівельне училище
Продавець продовольчих і непродовольчих товарів, Каховка
Specialized secondary, from 1981 to 1982 (1 year)
Similar candidates
-
Адміністратор
35000 UAH, Odesa -
Адміністратор
20000 UAH, Odesa -
Администратор ресторана
Odesa -
Адміністратор магазину
Odesa -
Адміністратор магазину
18000 UAH, Odesa -
Адміністратор магазину
15000 UAH, Odesa