- PRO
Марія
Customer support specialist, 20 000 UAH
- Considering positions:
- Customer support specialist, Контент-менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 28 years
- City of residence:
- Kryvyi Rih
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9400053/
Work experience
Customer support representative
from 04.2025 to now
(4 months)
Lionentry, Дистанційно (IT)
Надання своєчасної та ефективної підтримки клієнтам через кілька каналів, з фокусом на технічне усунення неполадок, питання щодо білінгу та загальне підвищення задоволеності користувачів. Виступаю в ролі ключової ланки між користувачами та внутрішніми командами для забезпечення безперебійного надання послуг.
💬 Ключові обовʼязки:
Відповіді на звернення клієнтів електронною поштою через тікетну систему (Zendesk)
Допомога користувачам із технічними, організаційними та білінговими питаннями
Використання CRM-інструментів, таких як Zendesk, AST та Chargebee, для керування процесами підтримки
Комунікація та синхронізація з внутрішньою командою через Slack
Співпраця з міжфункціональними командами для покращення сервісних процесів
Активний внесок у підвищення рівня задоволеності клієнтів завдяки ефективній комунікації та вирішенню проблем
🔧 Основні навички та інструменти:
Підтримка клієнтів (електронна пошта / тікети)
Технічне усунення неполадок
CRM-системи (Zendesk, Chargebee)
Кросфункціональна комунікація
Вирішення проблем і багатозадачність
Командна співпраця (Slack)
Бариста
from 04.2023 to now
(2 years 4 months)
The Spiceroom, магазин-кав'ярня, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Приготування гарячих та холодних напоїв, відповідно до рецептури. Розробка калькуляцій напоїв. Створення нових напоїв,
пропрацювання та введення в меню. Проведення навчання
нових працівників. Проведення майстер-класів. Підтримання робочого місця в належному
стані, відповідно до стандартів HACCP. Замовлення товару, комунікація з торговими представниками.
Адміністратор ресторану
from 06.2022 to 03.2023
(9 months)
Fast Fish, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
Планування та координація робочих графіків.
Розподіл годин роботи між працівниками.
Вирішення конфліктів графіків і заміни працівників за необхідності.
Співпраця з постачальниками для замовлення необхідних господарських товарів.
Ведення обліку запасів та контроль їх витрат.
Пошук нових працівників на різних майданчиках.
Вирішення скарг та непорозумінь.
Забезпечення високого рівня обслуговування гостей.
Введення в базу нових технологічних карт, приходів товару, списань тощо.
Дотримання стандартів безпеки та гігієни.
Забезпечення відповідності ресторану всім нормативам і вимогам.
Ведення комунікації з графічним дизайнером, спільна розробка меню, флаєрів та банерів.
Робота з сервісами доставки Glovo, Bolt та власна доставка.
Краще розвинула комунікативні навички, отримала керівницький досвід і здатна ефективно працювати в стресових ситуаціях.
HR-керівник
from 11.2021 to 05.2022
(6 months)
АДК ЛЛІР, Київ (Транспорт, логістика)
Повний цикл підбору персоналу:
Розуміння вимог до вакансій, які представлені роботодавцем.
Співпраця з керівництвом компанії для з'ясування деталей профілю кандидата.
Використання різних ресурсів для пошуку потенційних працівників (сайти з вакансіями, соціальні мережі, професійні спільноти тощо).
Проведення інтерв'ю та співбесід зі здобувачами роботи.
Оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів.
Складання та оновлення резюме кандидатів.
Підготовка рекомендацій та інших необхідних документів.
Забезпечення гладкого проходження процесу найму для кандидатів.
Здійснення взаємодії з кандидатами та відповідь на їхні питання.
Ведення бази даних кандидатів для майбутніх вакансій.
Організація інформації та підтримка актуальності даних.
Законодавча частина:
Ведення кадрового діловодства
Прийом, переведення, звільнення, графік відпусток
Оформлення лікарняних листків
Ведення штатного розпису
Оформлення трудових книжок згідно інструкції про порядок ведення трудових книжок
Моніторинг ринку праці
Ведення щомісячної, щоквартальної та щорічної звітності
Корпоративна частина:
Підтримка дружньої атмосфери в компанії
Закупка канцелярії
Організація корпоративів
Привітання працівників з днем народження
Інспектор відділу кадрів
from 10.2020 to 11.2021
(1 year 1 month)
Херсонський державний університет, Херсон (Освіта, наука)
Ведення кадрового діловодства
В підпорядкуванні 230-250 чоловік
Повний цикл ведення кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, створення графіку відпусток та контроль його дотримання, надання щорічних, соціальних відпусток, ведення трудових книжок, заповнення листків непрацездатності тощо
Education
Херсонський державний університет
Факультет української й іноземної філології та журналістики, Херсон
Higher, from 2015 to 2021 (6 years)
Additional education and certificates
https://prometheus.org.ua
2023
Certificate
https://prometheus.org.ua/
2023
Certificate
Knowledge and skills
- Управління рестораном
- Користувач 1С
- Комунікабельність
- Poster
- Доброзичливість
- Ведення документації
- Інвентаризація
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Similar candidates
-
Support manager
Remote -
Customer Support Specialist
20000 UAH, Remote -
Спеціаліст технічної підтримки
Remote -
Customer support representative
Remote -
Фахівець служби підтримки
25000 UAH, Remote -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Remote