- PRO
Олександр
Керівник відділу постачання, закупівель
- Considering positions:
- Керівник відділу постачання, закупівель, Менеджер з закупівель
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 56 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9403805/
Work experience
Керівник відділу постачання
from 11.2021 to 12.2022
(1 year 1 month)
ТОВ "Будгенсервіс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- запровадження системи процесу закупівель та постачання ТМЦ для будівництва;
- контроль за своєчасним виконанням замовлень постачальниками ТМЦ відділом закупівель;
- пошук нових матеріалів, послуг та постачальників і підрядників; ведення переговорів;
- організація роботи з постачання ТМЦ з імпорту (Европа, Китай);
- організація роботи складу з прийому, переміщенню, відвантаженню ТМЦ, проведення інвентарізацій;
- ведення договірної роботи з постачальниками матеріалів та послуг;
- контроль за первинною документацією, взаєморозрахунками з постачальниками ТМЦ та послуг;
- розробка бюджетів закупівель;
- ведення претензійної роботи та робота з рекламаціями;
- контроль використання транспорту підприємства з доставки ТМЦ;
Начальник відділу матеріально-технічного постачання
from 03.2016 to 11.2021
(5 years 8 months)
ТОВ "Лампа УА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- організація та виконання закупівель освітлювального обладнання та аксесуарів для продажу через інтернет-магазин;
- запровадження процессу закупівель в 1С 8.3: замовлення постачальникам, управління запасами, синхронизація документів постачальників для автоматичного внесення прайсів, видаткових накладних постачальників; внесення залишків регіональних та европейських складів;
- контроль виконання термінів по розміщенним замовленням та запроводження заходів по усуненню недоліків;
- організація прийому, переміщенню та відвантаженню ТМЦ на складі; проведення інвентаризацій;
- контроль за доставкою ТМЦ покупцям транспортом підприємства та адресною доставки (Нова Пошта);
- робота з рекламаціями постачальників та поверненню неліквідного товару;
Комерційний директор
Комерційний директор
from 06.2014 to 02.2016
(1 year 8 months)
ТОВ "Prima Interior", Київ (Видавництво, поліграфія)
- Залучення дизайнерів, архітекторів, постачальників матеріалів та виробників до проекту;
- Проведення презентацій;
- Продаж рекламних площ у журналі Prima Interior;
- Участь в організації івент заходів;
- Складання та контроль бюджету;
- Ведення CRM.
Заступник директора з логістики
from 08.2013 to 05.2014
(9 months)
ТОВ "НІК-Електроніка", Київ (Енергетика)
- організація роботи відділу закупівель з постачання комплектуючих для виробництва виробів енергообліку;
- організація поставок комплектуючих з Европи та Китаю (контейнерні, автомобільні, авіа перевезення); ведення переговорів з постачальниками, отрамання найкращих умов по співпраці;
- контроль за первинною документацією та взаєморозрахунками з постачальниками;
- організація роботи складу з прийому, переміщенню, відвантаженню готової продукції та документоббігу; робота з рекламаціями; проведення інвентаризацій;
- складання планів закупівель згідно планів виробництва;
Директор департаменту логістики
from 12.2010 to 07.2013
(2 years 7 months)
ТОВ "Інтехсервіс ЛТД", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- створення департаменту логістики і його структури : відділ ЗЕД, відділ внутрішніх (по Україні) закупівель, відділ доставки ТМЦ, склад ТМЦ; розробка штатного розкладу, контроль бюджету департаменту, підбір і навчання персоналу;
- управління запасами згідно принципів ТОС (Теорія обмежень систем), організація закупівель комплектуючих, текстильних матеріалів та інших ТМЦ (Центральна Європа, Україна) для забезпечення меблевого виробництва і відділу продажів меблевих комплектуючих;
- управління ассортиментом матеріалів;
- організація роботи по доставці ТМЦ по імпортних постачаннях, включаючи митні процедури, автомобільним транспортом, а також експортним постачанням (Центральна, Західна Європа) готової продукції;
- організація по доставці ТМЦ власним і найманим транспортом на внутрішньому ринку; планування завантажень, розробка маршрутів, забезпечення усією необхідною супровідною документацією;
- координація виробництва з питань планування постачання матеріалів;
- розробка типу і розмірів складських приміщень, необхідних для прийому, зберігання комплектуючих і матеріалів, організація ефективної роботи складу по обліку ТМЦ;
- організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- відповідальність щодо термінів постачань, рівня складських запасів, оборотності запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
Директор департаменту логістики
from 11.2009 to 11.2010
(1 year)
ТОВ "Компанія "Юнівест Маркетінг", Київ (Видавництво, поліграфія)
- управління департаментом логістики, що складається з відділів: ВЭД, внутрішніх закупівель ТМЦ (Україна), транспортного відділу, відділу закупівлі запасних частин для поліграфічного виробництва;
- планування закупівлі сировини для виробництва на підставі замовлень відділу продажів, виробничого планування, складських залишків, запасних частин для поліграфічного устаткування на підставі ППР;
- організація закупівель ТМЦ, поліграфічного устаткування від імпортних постачальників (Західна, Центральна і Північна Європа, США) і вітчизняних виробників;
- організація роботи по доставці ТМЦ, устаткування по імпортних постачаннях автомобільним і повітряним транспортом, готовій продукції на експорт, на склади дистриб'юторів поліграфічної продукції по Україні;
- взаємодія з митним відділом по забезпеченню операцій імпорту і експорту;
- організація роботи з постачальниками транспортних послуг, контроль усієї необхідної бухгалтерської документації по проведених угодах;
- взаємодія із складом по прийняттю, розміщенню і зберіганню ТМЦ, організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- звітність по термінах постачань, рівня складських запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
Менеджер з питань регіонального розвитку
from 06.2009 to 11.2009
(5 months)
ТОВ "ЮТІ Україна" (український підрозділ міжнародного логістичного оператора "UTI Worldwide"), Київ (Транспорт, логістика)
- пошук нових партнерів і супровід існуючих клієнтів на Україні з питань логістичного сервісу : перевезення повітряним, морським, автомобільним транспортом, комбіновані перевезення на території України і за її межами, надання послуг з митного оформлення, надання послуг з прийняття, зберігання і видачі ТМЦ на розподільних складах;
- контроль дебіторської заборгованості, систематичне введення даних в CRM системи, регулярна звітність.
Директор по закупках та логістиці
from 08.2007 to 03.2009
(1 year 7 months)
ТОВ "Атілла ЛТД", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- створення департаменту логістики і його структури : відділ ЗЕД, відділ внутрішніх (по Україні) закупівель, відділ транспортної доставки, склади ТМЦ і готової продукції, розробка штатного розкладу, контроль бюджету департаменту, п ідбір і навчання персоналу;
- управління запасами, організація закупівель комплектуючих, текстильних матеріалів і інших ТМЦ (Центральна Європа, Китай, Україна) для забезпечення виробництва зовнішньої рекламної продукції і POS матеріалів;
- організація роботи складів (4 склади) по прийняттю, зберіганню, видачі ТМЦ і готової продукції; організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- відповідальність щодо термінів постачання, рівня складських запасів, витрат за операціями закупівель і транспортування.
- організація роботи по доставці ТМЦ по операціям з імпорту та експорту (Центральна Європа, Південна Америка) автомобільним, морським і повітряним транспортом;
- організація роботи з митними декларантами (out sorting) за операціями імпорту та експорту;
Начальник управління закупок
from 11.1996 to 08.2007
(10 years 9 months)
Група компаній Меркс, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- створення відділу закупівель і його структури, підбір і навчання персоналу, розробка мотиваційних програм, оцінка ефективності роботи персоналу, контроль виконання бюджету відділу;
- планування, організація і оптимізація процесу закупівель комплектуючих, матеріалів і інших ТМЦ для забезпечення меблевих виробництв (3 фабрики з виробництва житлових, офісних меблів і кухонь) від імпортних (Центральна, Західна Європа, Китай) і українських постачальників; налаштавуння бізнес процесів в программі SAP R3;
- аналіз ринку матеріалів, пошук і вибір постачальників, проведення переговорів, отримання оптимальних умов з постачання;
- організація доставки імпортних матеріалів автомобільним (повні траки, збірні вантажі), морським, повітряним транспортом, у тому числі комбіновані доставки;
- взаємодія зі складом по прийняттю, розміщенню і зберіганню ТМЦ, організація роботи з постачальниками по виявлених рекламаціях (недопостачання, некомплектність, приховані дефекти);
- організація роботи з митним департаментом з питань імпортних постачань; робота з первинними документами по імпорту;
- організація роботи з транспортними, експедиційними, страховими компаніями за поданням відповідних послуг;- відповідальність за терміни своєчасності постачань, контроль витрат за операціями закупівель, доставкою ТМЦ.
Education
Інститут математики НАН України
Кандидат фізико-математичних наук, Київ
Higher, from 1993 to 1996 (3 years)
Київський держаний Унівеститет ім. Т.Г. Шевченка
Механіко-математичний факультет, Київ
Higher, from 1986 to 1993 (7 years)
Knowledge and skills
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- САПР
- SAP ERP
- BAF ERP
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — above average
Additional information
Ключові навички
Управління персоналом логістичних підрозділів. Організація структури підрозділів логістики, постановка завдань та контроль їх виконання; розробка мотиваційної програми та оцінка ефективності роботи персоналу; організація та контроль взаємодії підрозділів логістики всередині єдиного логістичного ланцюга та взаємодія структури з іншими функціональними підрозділами підприємства;
Визначення потреб у матеріальних ресурсах. Оптимізація та управління запасами; координація робіт з розрахунків витрат на формування запасів, витрат на їх придбання, транспортування та зберігання; оцінка, визначення ліквідності та оборотності запасів, контроль поточного стану запасів (АВС, XYZ аналіз); розробка системи обліку, оцінки та руху між центрами їх зберігання та використання;
Управління матеріально-технічним забезпеченням та закупівлями. Формування стратегії придбання ТМЦ та послуг; проведення маркетингу відповідних ринків матеріалів та послуг; вибір постачальників, погодження цін, знижок, умов оплати та надійності поставок; укладання договорів на поставки та послуги; формування планів закупівель, контроль своєчасного складання та розміщення замовлень у постачальників та їх виконання; контроль розрахунку собівартості закуповуваних матеріалів та послуг та їх аналіз; контроль документів звітності та відповідного документообігу з операцій закупівель; контроль ведення претензійної роботи з виявлених рекламацій;
Управління транспортною логістикою. Формування стратегії транспортної логістики щодо доставки ТМЦ від вітчизняних та зарубіжних постачальників, готової продукції компанії покупцям вітчизняного ринку та за кордон; проведення маркетингу ринків транспортних послуг; вибір постачальників послуг, погодження цін та укладання договорів на надання транспортно-експедиційних послуг; контроль питань пов'язаних з митним оформленням вантажів за імпортними та експортними операціями; забезпечення формування документів звітності та документообігу щодо транспортування регіональними, імпортними та експортними поставками; контроль основних показників з метою оцінки ефективності використання транспортних засобів та інших видів транспортування;
Організація та управління складською діяльністю. Визначення типів, місця розташування та розмірів складських приміщень, необхідних для прийому, зберігання ТМЦ; визначення видів та кількості необхідного складського обладнання; розрахунок та контроль витрат на складську діяльність; забезпечення вхідного контролю якості матеріальних ресурсів; контроль складського технологічного процесу, забезпечення необхідних режимів та умов зберігання на складах, оптимізація процесів переміщення ресурсів та продукції всередині підприємства; контроль питань складського обліку, організація заходів щодо часткової та повної інвентаризації ТМЦ на складах; контроль документообігу на складах та первинної складської документації; координація роботи складського господарства підприємства з відділами закупівель, транспортної логістики, бухгалтерією, фінансовою та контрольно-ревізійною службами; контроль формування документів звітності складського зберігання та обліку матеріальних ресурсів;
Similar candidates
-
Керівник відділу постачання
Kyiv -
Директор із закупівель
Kyiv -
Керівник із закупівель
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Начальник відділу постачання
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Керівник відділу закупівель
70000 UAH, Kyiv