• PRO

Олександр

Project-менеджер, 45 000 UAH

Considering positions:
Project-менеджер, Заступник головного інженера
Employment type:
full-time
Age:
27 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Lviv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Project-менеджер

from 05.2023 to 04.2025 (1 year 11 months)
CKS, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ключові обов’язки:
- Супровід експортних проєктів (ЗЕД).
- Організація імпорту товарів: комунікація з постачальниками (ENG), документообіг (Німеччина, Туреччина, Польща).
- Закупівля та логістика: пошук транспорту, оптимізація маршрутів, участь у тендерах.
- Комплектація виробництва (металоконструкції), супровід монтажних бригад (24/7).
- Повний супровід проектів: від підписання до завершення (фінальне АВР).
- Ведення графіків фінансування та виконання, підготовка кошторисів та комерційних пропозицій.
- Документація: договори, креслення, ПВР, бухгалтерський документообіг.
- Фінансовий контроль: планування бюджету, звітність, закупівлі.

Досягнення:
- Успішно реалізовано понад 50 проєктів, з них 14 — самостійно.
- Ефективне одночасне керування 7 активними проєктами.

Project-менеджер

from 04.2022 to 04.2023 (1 year)
БО "БФ "ТурботаЄ"", Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Відповідальний за організацію та оптимізацію робочого процесу в хабі. Керування військовим напрямком допомоги (комунікація з військовими, відділом закупок та виконавцями, вирішення питань реалізації та строків виконання замовлень).

Створення філіалів за рамками хабу для збільшення об'ємів виробництва, контроль роботи, постановка задач та процесів.
Ведення, облік та контроль закупок матеріалів, звітності та фандрейзинг, планування, адміністрування, започаткування напрямків. На постійній основі було залучено більше 30ти чоловік.

Комунікація з native speakers (USA, GB), обговорення напрямку та об'єму допомоги, надання звітності, узгодження строків. Жива комунікація, голосові повідомлення та листування.

Адміністратор офісу

from 01.2022 to 06.2022 (5 months)
OLOS, Дніпро (Освіта, наука)

Відповідальний за напрямок освітніх проєктів - організація та координація. Адміністрування сайту компанії, робота з текстовим та візуальним контентом для мережі.
Комунікація з розробником сайту - постановка та контроль виконання задач.

Education

Pedagogical University of Cracow

Physics, Краків
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)

Європейський диплом магістра. Навчання та захист були на англійській.

ДНУ

Комп'ютерний інженер, Дніпро
Higher, from 2016 to 2019 (3 years)

ДТЗЕ

Комп'ютерний інженер, Дніпро
Specialized secondary, from 2012 to 2016 (4 years)

Additional education and certificates

Навчання психології

2 роки

Knowledge and skills

  • Управління проєктами
  • Комунікабельність
  • Адміністрування
  • Робота в команді
  • Планування
  • Психологія
  • Фандрейзинг
  • Technical English
  • Team Coordination
  • Analysis and planning
  • MS Excel
  • Ведення CRM
  • Управління будівельними проєктами

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

  • Шуліка Анна Валеріївна

    Шуліка Анна Валеріївна

    ФОП Шуліка Анна Валеріївна, OLOS

    Contact details are hidden
  • Пащук Юлія Олександрівна

    Пащук Юлія Олександрівна

    Директор, БО "БФ"ТурботаЄ"

    Contact details are hidden

Additional information

В пошуку роботи з обов'язками Project Manager та Business Analyst. Більше двох років досвіду. Орієнтований на роботу в команді. До сильних сторін та вектору розвитку можу віднести орієнтацію на аналіз та оптимізацію процесів.

Маю досвід започаткування нових напрямків в компанії. Великий досвід адміністрування та модератора різних фестивалів. Цікавлюсь психологією та постійно застосовую практичні skills в комунікації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: