• PRO

Арсеній

3D-дизайнер

Employment type:
full-time, part-time
Age:
22 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Unreal Engine Developer / Technical Artist

from 04.2023 to now (2 years 4 months)
VirtuWeave, Дистанційно (IT)

- Оптимізація проєкту під мобільний VR-пристрій (Oculus Quest 2);
- Розробка ігрових механік та функціоналу для поліпшення користувацького досвіду;
- Робота з ігровим оточенням, моделями та текстурами;
- Створення шейдерів, візуальних ефектів та анімацій.

Education

Київський Університет Культури

Аудіовузуальне мистецтво, Режисер кіно і телебачення, Київ
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Knowledge and skills

  • Adobe Photoshop
  • Blender
  • Autodesk Maya
  • Unity
  • C#
  • Git
  • JavaScript
  • Python
  • TypeScript
  • Knowledge of OOP principles
  • Knowledge of design patterns
  • Unreal Engine
  • Adobe Substance 3D Painter
  • ZBrush
  • DaVinci Resolve
  • Adobe After Effects
  • Marvelous Designer
  • Spine
  • Створення цифрового малюнку
  • 3D-моделювання
  • 3D animation
  • Моделювання
  • Текстурування
  • UV-перетворення

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Захоплююся іграми та цифровим мистецтвом. Вже кілька років поширюю цю пристрасть на все, що довкола їх створення - постійно розвиваюся та з допитливістю занурююся у різні види діяльності.

Спеціалізуюся на створенні game-ready 3D-моделей персонажів і оточення. Володію рігінгом, скіннінгом та анімацією. Маю базові навички 2D-арту, традиційної та скелетної анімації (Spine). У власних роботах схиляюся до стилізованого бачення, проте не боюся братися і за приземлені дизайни.

Портфоліо на Sketchfab: https://sketchfab.com/carvincake

Основні вміння: скульптинг, полігональне моделювання, UV-розгортка, текстурування, рендерінг, оптимізація. Працюю переважно в Blender, іноді для скульптингу використовую ZBrush. Текстурую у Substance 3D Painter, іноді застосовую растрові редактори. Впевнено володію Adobe Photoshop та Krita, також маю досвід роботи з Substance Designer, After Effects і DaVinci Resolve.

Дуже добре розумію ігрові рушії. Маю глибокий досвід з Unity та Unreal Engine, орієнтуюся в їх чисельних інструментах, як от шейдери, UI, системи частинок, анімації, фізики та інші. Досвідчений у оптимізації продуктивності ігор.

Комерційний досвід:
Робота розробником та по сумісництву технічним художником серед невеликої команди на мобільному VR-проєкті для Meta Oculus Quest 2: https://www.meta.com/experiences/places-vr-the-statue-of-liberty/27032085229773596/
Особисті проєкти:
Вивчення нових технологій та постійний розвиток у технічних та художніх напрямках;
Розробка на Unity (програмую на C#, створював незавершені ігрові прототипи для джемів, експерементував з неткодом для фізико-орієнтованої клієнт-серверної гри).

Моя сильна сторона — дуже швидко вивчаю нові інструменти та вмію зноходити рішення в незнайомих ситуаціях.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: