Максим
Unity Game Developer
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9428372/
Work experience
Unity Developer
from 07.2024 to now
(1 year 6 months)
Creaty, Луцьк (IT)
• Виконав налаштування, тестування та виправлення
майже 1000 префабів ігрових предметів, забезпечивши
стабільність і коректність їхньої поведінки в проєкті.
• Працював над глибокою оптимізацією проєкту, у
результаті чого вдалося зменшити обсяг збірки приблизно
на 50% та суттєво стабілізувати частоту кадрів.
• Створював анімації для 2D та 3D об’єктів, включно з
технічними та декоративними елементами.
• Розробляв шейдери в ShaderGraph; зокрема реалізував
RGB-підсвітку для комп’ютерних компонентів.
• Працював із проектною DLL: розширював функціонал,
вносив правки в логіку та виправляв помилки на рівні
бібліотек.
• Налаштовував пост-процесинг, освітлення та
відображення, досягаючи візуальної цілісності та
оптимальної якості сцени.
• Періодично створював катсцени та внутрішньоігрові
відео за допомогою Timeline, включно з режисурою та
технічною постановкою.
Unity developer
from 01.2024 to 08.2024
(8 months)
VicVent Studios, Дистанційно (IT)
Обов'язки:
• Розробка та оптимізація геймплею та ігрових механік.
• Виконання програмувальних завдань в межах встановлених строків.
Full-time 3D Unity developer
from 07.2023 to 12.2023
(6 months)
Midnight Works, Дистанційно (IT)
• Повний цикл розробки 3D-ігор з нуля: від архітектури та
програмування геймплейних систем до фінальної збірки
продукту.
• Реалізація ігрової логіки, UI-систем, внутрішніх сервісів та
допоміжних інструментів.
• Оптимізація продуктивності з фокусом на мобільні
пристрої, включно з усуненням вузьких місць,
профілюванням та оптимізацією ресурсів.
• Інтеграція сторонніх SDK та сервісів (Facebook, Google
Analytics, AdMob та інші).
• Розробка та підготовка билдiв для ПК, iOS, Android,
Nintendo Switch та інших платформ.
• Успішно завершив три повноцінні проекти, забезпечивши
повний цикл розробки - від концепції до релізу.
• Отримав глибоку експертизу в плануванні задач,
постановці пріоритетів та роботі в командних процесах.
• Опановав створення та оптимізацію ігор під Nintendo
Switch, включно зі специфічними вимогами платформи та
оптимізаційними практиками.
Education
Луцький Національний Технічний Університет
Кібербезпека
Unfinished higher, from 2020 to 2024 (4 years)
Additional education and certificates
No additional education or certificates.
Knowledge and skills
- Firebase
- DOTween
- Unity
- C#
- ООП
- Photon
- SOLID Principles
- Blender
- Git
- Zenject
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
References
Бочков Андрій Юрійович
Co-founder, Creaty
Additional information
Маю понад 4 роки досвіду роботи з Unity (2+ з яких -
робота над комерційними проєктами) та більш ніж 5
років розробки на C-подібних мовах. Учасник розробки
численних 2D і 3D проєктів як з повною реалізацією з нуля,
так і з інтеграцією нового функціоналу в існуючі системи.
Досвід охоплює створення білдів для iOS, Android,
Windows та Nintendo Switch, а також роботу з широким
спектром інструментів і технологій як безпосередньо
пов’язаних із розробкою, так і допоміжних (Blender,
Photoshop, GitHub/GitLab тощо).
Працюю з Firebase, Balancy, Zenject, DoTween, NavMesh,
Rewired, Malbers Animations, NWH Vehicle Physics 2,
Photon, Rig Animation та іншими інструментами.
Активно займаюся оптимізацією, автоматизацією,
створенням Editor-скриптів, налагодженням складних
систем і пост-процесінгу на сценах. Маю сформовану
експертизу в архітектурі та плануванні завдань.
При розв’язанні задач першочергово аналізую наявні
ресурси і формую найбільш ефективний шлях реалізації.
Прагну до розвитку у напрямі мобільної розробки,
інтеграції ML/AI-рішень у ігрові застосунки, систем
доповненої реальності та покращення якості геймплею
через введення нових механік.
Завжди відкритий до комунікації з командою, обміну
досвідом та пошуку оптимальних технічних рішень.
Декілька проєктів доступні у моєму профілі itch.io https://makssss.itch.io/
Similar candidates
-
Unity-програміст
Odesa, Remote -
Python-програміст
Kyiv, Remote -
Unity-програміст
Rivne -
Backend-програміст
Remote -
Інженер-програміст
100000 UAH, Other countries, Remote -
Game developer
Remote