• PRO

Світлана

HR-менеджер з персоналу

Employment type:
full-time, part-time
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 04.2023 to now (2 years 4 months)
PSP Express, ТОВ Славіан, Київ (Транспорт, логістика)

Відновлення кадрової роботи за останні 10 років, пошук персоналу. Прийом, звільнення, переведення, ведення трудових, оцифровка трудових, ведення штатного розпису, посадові інструкції, проведення співбесід, табелі робочого часу в 1С BAS, піідготовка кадрової документації для аудиту та інше. Повний цикл підбору персоналу, як лінійний так і топ вакансії. І трохи опиту в логістиці.

Менеджер з персоналу та ведення зарплати

from 03.2017 to 09.2022 (5 years 6 months)
ТОВ БК-ВР, ТОВ "ГЕРЦ",ТОВ "СОЛ-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення кадрової документації, прийом, звільнення, переведення, посадові інструкції, графік відпусток, нарахування заробітної плати як в ЗУП так і в EXEL. Подача повідомлень до виконавчих органів МЕДОК. Здача звітності в МЕДОК по заробітній платі. Постійний підбір працівників. Співпраця з виконавчими органами (в разі виникнення будь яких питань, що стосується кадрів). Підготовка документів для тендерного відділу (все що стосувалось кадрової документації та охорони праці). Ведення первинної документації в 1С 8,3 (довіреність, отримані накладні, акти. тощо.)
Робота на підприємствах різних форм власності, а також СПД.
Торгівля, общепит, будівництво, послуги.
Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами.

Знання програм:
1С (7.7, 8.2,8.3, ЗУП), Клієнт-банк, MS Office,Outlook. Internet – впевнений користувач.

Головний бухгалтер

from 01.2012 to 12.2012 (11 months)
ТОВ "Центр Колумб", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний цикл роботи у готельно-ресторанному бізнесі.

Заступник головного бухгалтера

from 01.2003 to 12.2011 (8 years 11 months)
ТОВ"Маяк-Інвест", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Здача звітності в МЕДОК по заробітній платі.Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами. Ведення кадрової документації, прийом, звільнення, переведення, посадові інструкції, графік відпусток, нарахування заробітної плати.Співпраця з виконавчими органами (в разі виникнення будь яких питань. Ведення каси.

Education

КНЕУ імені Вадима Гетьмана

«Облік і аудит»., Київ
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Клієнт-Банк
  • MS Outlook
  • 1С ЗУП
  • MS Excel
  • M.E.Doc
  • 1С:Бухгалтерія
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С УТП
  • Багатозадачність
  • Кадровий облік
  • 1С 8

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Активна життєва позиція, займаюсь спортом, оперативність прийняття рішень, відповідальність, порядність, вміння працювати з колективом, уважність в роботі, пунктуальність, бажання постійного підвищення професійного рівня, здатність до швидкого навчання. Стресостійкість, яка не маловагома в роботі. Права категорії В.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: