• PRO

Дмитро

Директор з персоналу

Age:
46 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 10.2016 to 07.2022 (5 years 9 months)
Стім Контрол Інжиніринг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

Українська Державна Академія залізничного транспорту України

Магістратура. Організація перевезень та управління, Харків
Higher, from 2005 to 2007 (2 years)

Українська Державна Академія залізничного транспорту України

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Харків
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Adobe Photoshop
  • 1С:Підприємство
  • CRM
  • Бітрікс24
  • CorelDRAW
  • Управління персоналом
  • САПР
  • Ведення переговорів
  • Продаж
  • Бухгалтерський облік
  • Google Analytics
  • Уміння аналізувати
  • Маркетинг
  • SEO
  • Здатність до навчання
  • 1С:Торгівля і склад
  • Google
  • Мегаплан
  • Zoho CRM
  • Управління підприємством
  • Копірайтинг
  • Рерайтинг
  • Quick Sales
  • Метрика
  • Кадровый подбор и управление
  • Представительские функции
  • Степень свободы категории «В».
  • Кадровий підбір та управління персоналом

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ціль:
1.Продавати претендентам та працівникам ідеї, що їх місце роботи є найкращим, утримувати самих цінних та талановитих якдовше в компанії.
2.Реалізувати свою продуктивність та почуття обов'язку.
3.Оптимізувати та/або адаптувати Ваш бізнес для інновацій, більшої ефективності, показового зростання та максимального збільшення прибутку.
4.Більше розбиратися у людях, їх мотивації, можливостях, амбіціях.
5.Системно робити і намагатися, щоб підлеглі вирішували поставлені завдання, працювали ефективно та з вогником, почували себе добре, були високо мотивовані, залучені до життя компанії та хотіли й надалі в ній працювати, при цьому працювали злагоджено та не конфліктували на особистому рівні в узгоджених планах.

Це якраз ті галузі професійної діяльності, які мене цікавлять, надихають і в яких ніколи не можна себе вважати таким, що досяг абсолютної вершини майстерності з тієї причини, що люди, на відміну від машин і механізмів, мають емоції та почуття, які значною мірою впливають на їх дії та результати.

Моя біблія як будувати колектив:
- Рекомендації. Краще за все мені вдалося налаштувати рекрутінг по рекомендаціям своїх же співробітників, що значно полегшило процеси стажування і введення у посаду.
- Досягнення. Оцінювання результатів у минулому покаже мені, що початок роботи у моїй команді не стане для кандидата переломним моментом у світогляді та мотивації.
- Стажування. Найм починаю із стажування, а це означає, що кандидат із найменшим проявом потенціалу виходить завтра і 3-7 днів весь колектив його «навантажує» розпитує, розкриває. Це не означає, що всі пройдуть випробування, але ми точно не втратимо гарного колегу через довгі цикли найму.
- Крутість. Люди наймають подібних до себе, тому ніякі томні секретарки і надмінні психологині до найму не допускаються і взагалі то у нас такі не пройшли тестовий тиждень.
- Планування. Методично та послідовно впроваджувати планування з різною глибиною для різних груп та ролей керівників та співробітників, по-справжньому перевіряти їх та давати зворотний зв'язок до початку виконання, перевіряти фактичні результати за підсумками та давати оцінку якості планування.
- Координації. По-справжньому проводити координаційні заходи для недопущення демонстративної та прихованої байдужості одних керівників до результатів керівників суміжних відділів. На цих заходах добре виявляються підкилимні війни та відвертий саботаж.
- Збори. На зборах колективу, у будь-яких формах задавати тон та формувати частину корпоративної культури та систему цінностей.
- Бачення майбутнього. Будувати кадрову політику з метою утримання та/або залучення співробітників, тестування кожного керівного фахівця за типом особистості та визначення його провідних характеристик мотивації для подальшого застосування найефективніших.

Основний інструментарій:
- Впровадження інструментів управління та тестування бізнесу на будь-якому з етапів бізнес-процесу;
- координація планів суміжних відділів (продажів, маркетингу, постачання, логістики, виробничого, фінансового), оцінка їх реалістичності, здійсненності та їх своєчасні коригування на основі зворотного зв'язку та зустрічних пропозицій щодо оптимізації, зниження витрат, розширення прибуткової частини;
- мотиваційні зустрічі для підняття бойового духу підрозділу та недопущення вигоряння ключових працівників;
- організація нарад керівників напрямів підвищення їх залучення у справи підприємства, взаємної відповідальності та довіри;
- організація зборів колективу для оновлення розуміння місії компанії, цілей власника, формування корпоративної культури на основі аналізу як успішних проектів, так і прикладів складних/проблемних історій, які були осмислені та/або вирішені конкретним способом;
- формування образу внутрішнього «героя» та моделей заохочуваної поведінки для працівників компанії.
- розробка ідеї ступінчастого кар'єрного зростання для будь-якої з посад та робочих спеціальностей для формування образу майбутнього та бажання співробітників розвиватися та прикладати понад зусилля у своїй діяльності якнайбільше присвячуючи себе компанії;
- гейміфікація та здорове конкурентне поле для створення загальних переживань та залученості працівників у життя компанії;
- чат гарних новин компанії та «обідня перерва» із керівником для кращіх працівників для демонстрації ідеї, що кожна людина на підприємстві важлива;
- створення регламентів та правил для позбавлення права на незнання;
- покарання за порушення правил та звільнення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: