• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9448663/

Менеджер по роботі з клієнтами

City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Світлана Товкач САППОРТ-МЕНЕДЖЕР

СВІТЛАНА
ТОВКАЧ
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР

Володію глибокими знаннями у
сферах клієнтської підтримки,
вирішення конфліктних ситуацій та
управління
командами. Маю навички
ефективного
спілкування, оперативного
вирішення проблем і забезпечення
високого рівня задоволеності
клієнтів. Володію англійською лише
письмово, розмовна мова відсутня.

ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА 2021-
КОМПЛЕКТУВАЛЬНИК МЕБЛІВ
2023 Підготовка та сортування деталей і компонентів для складання
Технолого-економічний коледж БНАУ меблів, упаковка готової продукції та її маркування для
МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ | ВЕРЕСЕНЬ 2016 - ЧЕРВЕНЬ 2019 подальшої доставки.

Факультет Економічний, спеціальність "Комерційна
діяльність.
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
2023-
2024 Обробка запитів клієнтів через чат та електронну пошту,
БНАУ допомога гравцям із технічними питаннями, проблемами з
рахунками та ігровими процесами. Займалася реактивацією
СТУПІНЬ БАКАЛАВРА | ВЕРЕСЕНЬ 2019 - ЧЕРВЕНЬ 2022 гравців через аутбанд-кампанії, писала персоналізовані листи
для повернення неактивних користувачів. Аналізувала
Факультет Економічний, спеціальність ефективність комунікацій та коригувала стратегію взаємодії.
"Підприємництво, торгівля і біржова діяльність".

TEAMLEAD SUPPORT MANAGER
2024-
Керувала командою саппорту: розподіл завдань, контроль якості
НАВИЧКИ 2025
обслуговування, навчання співробітників.
Аналізувала ключові показники ефективності (KPI) та
впроваджувала покращення в роботу команди.
Клієнтоорієнтованість: здатність швидко та ефективно Оптимізувала внутрішні процеси служби підтримки, оновлювала
вирішувати проблеми клієнтів. базу знань і скрипти комунікації.
Комунікативні навички: вміння чітко та ввічливо Співпрацювала з фінансовим, технічним та ризик-відділом для
спілкуватися з клієнтами. швидкого вирішення запитів гравців.
Робота в команді: здатність співпрацювати з колегами Готувала та презентувала статистичні звіти для замовників щодо
роботи служби підтримки.
для досягнення спільної мети.
Аналітичне мислення, здатність працювати з великим обсягом
Вирішення конфліктів: вміння врегулювати конфлікти та
інформації.
знаходити компроміси. Знання інструментів саппорту (HelpDesk, Intercom, LiveChat, CRM-
Знання процедур безпеки та відповідності: розуміння системи).
правил і політик казино щодо безпеки та відповідності. Проводила внутрішні тренінги для саппорту, покращуючи якість
Вміння працювати в стресових ситуаціях: збереження обслуговування.
спокою та ефективності під час напливу клієнтів. Тестувала нові функції сайту перед запуском, оцінювала їхню
зручність для користувачів.

Номер: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Біла Церква

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: