- PRO
Олександра
Керівник, заступник, помічник керівника, топменеджер (управління персоналом)
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9453030/
Work experience
Фрілансер-консультант, волонтерство:
from 01.2025 to now
(7 months)
Self-employed, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Розробляю та впроваджую програми з підвищення особистої ефективності, управління емоційним станом і розвитку лідерських якостей для підтримки керівників і команд у досягненні цілей;
•Проводжу консультації на перетині психології, нейронауки та сучасних управлінських підходів — вмію швидко орієнтуватися в запитах і потребах керівництва;
•Організовую якісну комунікацію між учасниками;
•Допомагаю у вирішенні складних комунікаційних ситуацій, подоланні ментальних бар’єрів, прийнятті зважених рішень — аналітично мислю та пропоную ефективні рішення;
•Забезпечую досягнення помітних результатів: покращення командної динаміки, підвищення мотивації, продуктивності та рівня задоволеності співробітників;
•Дотримуюсь етичних стандартів, конфіденційності та високого рівня професійної відповідальності.
Проктор
from 07.2023 to 06.2025
(1 year 11 months)
ДНП «Центр Тестування», Київ, Івано-Франківськ (Державні організації)
- Представник, що забезпечує адміністрування проведення іспитів ЄДКІ «Крок» на основі методу стандартизованого тестування на національному рівні;
-проведення іспитів ЄДКІ відповідно до наданих інструкцій, відповідальність за безпеку та конфіденційність матеріалів, супровід усіх процесів та ведення звітної документації.
Керівник проєктів
from 06.2010 to 05.2022
(11 years 11 months)
ФОП «Баккара», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Вміння працювати в умовах багатозадачності з великими об‘ємами різнопланової інформації, зустрічі з діловими партнерами (іноземними, вітчизняними, VIPзамовниками), навички HR- менеджера, співпраця з готельно-ресторанним бізнесом- консультування, уміння створити унікальну атмосферу на вищому рівні, знання основ психології підприємницької діяльності та законів ринку, вивчення світових трендів та тенденцій, документоведення, супровід та укладання договорів, закордонні відрядження.
дизайнер, керівник проектів
from 09.2008 to 08.2009
(11 months)
КТ «Лана Со, LTD”, Київ (Дизайн)
-ведення ділової документації по створенню та супроводу проектів, координування роботи цеху та майстрів;
-спілкування з замовниками, відповідальність за результат на всіх етапах.
Дизайнер-декоратор
from 03.2006 to 04.2008
(2 years 1 month)
ПП «Елегант Дизайн», Івано-Франківськ (Дизайн)
-вміння зрозуміти ринок, потреби замовника і реалізувати Проект в повному обʼємі;
-координування роботи цеху і майстрів, відповідальність за результат на всіх етапах.
Помічник керівника, викладач
from 09.2003 to 06.2005
(1 year 9 months)
Західноукраїнський економіко-правничий університет, Івано-Франківськ (Освіта, наука)
Поєднання різних посадових обов‘язків, забезпечення та організація необхідник комунікаційних процесів в рамках університету, документоведення, адміністративний супровід та асистування зустрічей, нарад, наукових конференцій, робота в приймальній комісії та ведення необхідної документації, педагогічна діяльність.
Викладач художніх дисциплін
from 08.2002 to 05.2003
(9 months)
ВПХУ 3, Івано-Франківськ (Державні організації)
- підтвердження кваліфікації диплому;
- педагогічна і художня діяльність;
- ведення відповідної документації та звітність;
- розробка навчальних програм, курсів і оптимізація їх роботи в умовах закладу.
Education
Інститут післядипломної освіти Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника
Фінанси, Івано-Франківськ
Higher, from 2005 to 2007 (2 years)
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника
«Образотворе та декоративно-прикладне мистецтво», викладач., Івано-Франківськ
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
Knowledge and skills
- Уважність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Організованість
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Additional information
Організована, відповідальна та ініціативна фахівчиня з досвідом роботи в управлінні, адмініструванні, педагогіці, коучинку, сервісній та творчій сферах. Вмію ефективно планувати, координувати робочі процеси, швидко орієнтуюся в пріоритетах і знаходжу рішення в нестандартних ситуаціях.
Маю досвід підтримки керівника, ведення ділового документообігу, роботи з конфіденційною інформацією. Легко адаптуюсь до нових умов, відкрито комунікую, дотримуюсь професійної етики.
Працюю самостійно та в команді, володію гнучкістю мислення, креативністю та навичками вирішення кількох завдань одночасно. Широкий професійний досвід дозволяє швидко входити в нову сферу діяльності та ефективно працювати на результат. Зацікавлена в розвитку, нових проєктах і можливості карʼєрного зростання.
Similar candidates
-
Заступник керівника відділу
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Заступник начальника відділу
Kyiv, Remote -
Операційний директор
40000 UAH, Kyiv, Remote -
Помічник керівника
30000 UAH, Kyiv, Chernihiv -
Директор підприємства
Kyiv