• File

Олена

Фахівець з компенсацій та пільг, економіст з праці

Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Чубук Олена Миколаївна

Відомості про себе
• Адреса: м. Київ, пр. Перемоги, 121А
• Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Дата народження: 8 січня 1975 року
• Національність: українка
• Сімейний стан: незаміжня, маю доньку

Мета
Цікава та перспективна робота по професії фахівця з компенсацій та пільг, в економічній, фінансовій, сферах, придбання досвіду, досягнення професіоналізму, розвиток та кар’єрне зростання.

Освіта
1996 – 2001 Національний аграрний університет .Економічний факультет. Спеціаліст. Економіст- фінансист.
1990-1993 Київське медичне училище №1; медична сестра.

Спеціальні знання
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача (MSOffice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; ІС-ПРО; SAP; ERP. Мови: українська – вільно, базова англійська.

Професій-ний досвід
09.04.2002 – до теперішнього часу:
АТ «Укрпошта», посада головний фахівець управління адміністрування організаційною структурою та штатного розпису (з 13.06.2023 року).
З 04.09.2020 року по 12.06.2023 року – провідний економіст з праці відділу організації праці, компенсацій та пільг,
З 09.04.2002 року по 03.09.2020р. - провідний економіст відділу економіки.
Удосконалення структури управління. Ведення Штатного розпису (штат більше 5000 працівників). Формування Кошторису витрат на оплату праці, аналіз, контроль за дотриманням. Формування Кошторису соціальних пільг та виплат, аналіз, контроль за дотриманням. Розрахунок премії. Встановлення доплат та надбавок. Розробка положень про підрозділи та посадових інструкцій. Підготовка наказів стосовно оплати праці. Аналіз ефективності стимулювання працівників, заходи щодо підвищення продуктивності праці. Складання графіків роботи. Підготовка звітності та ін.
Бюджетне та фінансове планування (система SAP), розрахунок та економічне обґрунтування комерційних пропозицій (розробка тарифів) на перевезення вантажів автомобільним транспортом та на інші види послуг, аналіз витрат діяльності в розрізі елементів витрат, статей, підрозділів, контроль за дотриманням показників бюджету, складання статистичної звітності, аналіз показників ефективності роботи, складання та узгодження параметрів виробничої програми, фінансових планів, планів технічного розвитку з внутрішніми підрозділами АТ «Укрпошта».
Виконання обов’язків секретаря тендерного комітету (підготовка усієї необхідної документації, підготовка тендерної документації, розміщення оголошень про проведення закупівель, участь у розкритті тендерних пропозицій, їх розгляді та оцінці, підготовка інших документів, що стосуються проведення процедур закупівель). Ведення переговорів з учасниками тендерів, підготовка та укладання договорів, контроль виконання договорів.
07.08.1993 – 04.01.1998:
НДІ ім. М.Д. Стражеска, відділення коронарної ендоваскулярної хірургії,
посада – медсестра-анестезистка.

Ділові якості
Працелюбність, відповідальність, бажання та здатність швидко навчатися, стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в колективі, аналітичні здібності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: