Юлія
Керівник фінансовогo відділу, заступник фінансового директора, фінансист, економіст
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9498397/
Work experience
Керівник фінансового відділу (упр. та бух. облік) + головний бухгалтер
from 08.2024 to 09.2025
(1 year 2 months)
ТОВ "БК "Домінанта", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку підприємства.
•Ведення кадрового обліку (повний цикл).
•Ведення військового обліку (ведення оперативного обліку, підготовка документів для визнання підприємства критично важливим). (Повний цикл).
•Підготовка та подання звітів до контролюючих органів.
•Взаємодія з податковими органами, органами статистики, ПФУ; контрагентами; банківськими установами (вирішення оперативних питаннь, оформлення регулярної звітності, оформлення пакету документів для надання кредиту підприємству).
•Розрахунок та нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних та відповідних податків.
•Облік Податкового кредиту та Податкових зобов’язань; реєстрація ПН та РК.
•Ведення юридичної особи та 3 ФОП (2 та 3 групи).
• Робота з порталом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
•Управління рухом фінансових ресурсів підприємства і регулювання фінансових відносин, що виникають між підприємством та іншими суб'єктами господарювання.
•Організація, аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства відповідно до вимог законодавства.
•Відображення та контроль господарських операцій в управлінському обліку, розподіл та контроль доходів та витрат. Підготовка оперативної звітності по об'єктам витрат (адміністративні витрати, витрати по об'єктам будівництва).
•Формування бюджету та платіжного календаря підприємства, аналіз та контроль їх виконання.
Фінансист
from 03.2023 to 08.2024
(1 year 6 months)
Freelance. Виробництво. Будівництво, Дніпро (Енергетика)
Заступник керівника відділу управлінського обліку
from 07.2022 to 02.2023
(8 months)
ТОВ «СІЛЕНОПТ», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Підготовка аналітичних звітів: аналіз кредиторської та дебіторської заборгованності.
•Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та підрядниками: звірка, контроль заборгованості.
•Контроль розрахунків по запозченному капіталу (розрахунок відсотків; дотримання строків).
•Контроль відображення в обліку витрат згідно напрямку їх використання (розподіл між статтями витрат).
•Контроль відображення в обліку валютних операцій.
•Закриття періоду, підготовка Фінансового звіту (Баланс).
•Вдосконалення системи обліку підприємства шляхом налаштувань програми 1С «УТП» 8.3 (поставлення технічних завдань, впровадження).
•Виконання доручень керівника.
•Виконання обов’язків керівника відділу на час його відсутності.
Керівник фінансового відділу (упр.+бух. облік) + головний бухгалтер
from 01.2021 to 02.2022
(1 year 2 months)
ТОВ «ЕДС-ПАУЕР». EDS Ukraine. Виробництво, Дніпро (Енергетика)
•Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку підприємства.
•Підготовка та подання звітів до контролюючих органів.
•Взаємодія з податковими органами, органами статистики, ФСС; контрагентами; банківськими установами.
•Ведення обліку ЗЕД підприємства.
•Розрахунок та нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних та відповідних податків.
•Облік Податкового кредиту та Податкових зобов’язань; реєстрація ПН та РК.
•Управління рухом фінансових ресурсів підприємства і регулювання фінансових відносин, що виникають між підприємством та іншими суб'єктами господарювання.
•Організація, аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства відповідно до вимог законодавства.
•Організація та контроль управлінського обліку на підприємстві.
•Формування бюджету та платіжного календаря підприємства, аналіз та контроль їх виконання.
•Підготовка регулярної звітності про поточний фінансовий стан підприємства; планування фінансової діяльності підприємсива, підготовка звітів P&l, Cash flow, Balance.
•Налагодження документообігу між підрозділами.
•Вдосконалення системи обліку підприємства: автоматизація бізнес-процесів підприємства шляхом впровадження та налаштувань програми 1С «УТП» 8.3.
•Організація та контроль роботи фінансового відділу; навчання працівників відділу.
•Ведення декількох юридичних осіб.
Бухгалтер (бух. + упр. облік)
from 03.2019 to 01.2021
(1 year 11 months)
ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ». EDS Ukraine. (Переведена до ТОВ "ЕДС-ПАУЕР" у зв'язку з підвищенням), Дніпро (Енергетика)
•Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та підрядниками; робота з первинними документами та контрагентами.
•Відображення в обліку операцій ЗЕД підприємства.
•Облік заробітної плати.
•Подання звітності по виконавчим листам виданих працівникам підприємства.
•Облік розрахунків з підзвітними особами.
•Облік Податкового кредиту та Податкових зобов’язань; реєстрація ПН та РК.
•Обробка подорожніх листів та облік паливно-мастильних матеріалів.
•Облік основних засобів підприємства.
•Робота з засобами програми «Клієнт-банк»: здійснення розрахунків з постачальниками та іншими контрагентами підприємства, за податками, працівниками підприємства.
•Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів: аналіз кредиторської та дебіторської заборгованності; підготовка тижневого платіжного календаря; підготовка інших аналітичних звітів за вимогою керівництва.
•Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів; підготовка документації для участі в тендерах.
•Допомога у підготовці податкових, фінансових і статистичних звітів.
•Виконання доручень головного бухгалтера.
•Ведення декількох юридичних осіб.
Бухгалтер
from 08.2017 to 02.2019
(1 year 7 months)
ТОВ «МВК «Єкатеринославський», Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
• Облік запасів підприємства (облік та контроль надходження зберігання та вибуття).
• Обробка подорожніх листів та облік паливно-мастильних матеріалів.
• Розрахунок та встановлення лімітів витрат палива на автомобілі та спецтехніку підприємства. Здійснення контролю витрат палива згідно встановленим нормам.
• Подання статистичної звітності обліку паливно-мастильних матеріалів.
• Облік основних засобів підприємства.
• Проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, основних засобів та біологічних активів підприємства, оформлення її результатів, та відображення в обліку.
• Облік розрахунків з покупцями та замовниками.
• Облік розрахунків з постачальниками (внесення рахунків до оплати, оформлення довіреностей на отримання ТМЦ, внесення прибуткових накладних).
• Ведення плану платежів підприємства: контроль дотримання термінів оплати й аналіз здійснення розрахунків з постачальниками, та надходження грошових коштів від покупців.
• Робота з засобами програми «Клієнт-банк»: здійснення розрахунків з постачальниками та іншими контрагентами підприємства, за податками, працівниками підприємства. Виконання обробки даних програми «Клієнт-банк» та здійснення обміну з програмою «1С Бухгалтерія». Проведення платіжних доручень, формування виписки банку.
• Здійснення аналізу інформації, оцінки результатів фінансово-господарської діяльності підприємства. Підготовка та обробка інформації щодо стану обліку та діяльності підприємства.
Education
Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет»
Фінансово-економічний факультет, Дніпро, Дніпро
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)
Спеціальність: Облік і аудит (Облік і оподаткування).
З 09.2012 р. по 06.2016 р. – диплом бакалавра з відзнакою.
З 09.2016 р. по 01.2018 р. – диплом магістра з відзнакою.
Knowledge and skills
- 1С
- MS Office
- Користувач ПК
- M.E.Doc
- Бухгалтерський облік
- Клієнт-Банк
- 1С УТП
- BAS
- Сервіс Вчасно
- EDIN
- 1С УДК
- Контроль Cash flow
- Розрахунок PnL
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
В досвіді:
Ведення всіх ділянок бухгалтерського та управлінського обліку як в єдиній особі, так і керування відділом.
Одночасне ведення обліку декількох юридичних осіб.
Практичні досягнення:
- побудова управлінського обліку (розробка форм звітності, впровадження, налагодження взаємодії між відділами та документообороту, навчання працівників);
- автоматизація обліку (написання Технічного завдання для розробників, тестування та впровадження в діяльність підприємства).
Особисті якості: відповідальність, старанність, цілеспрямованість, доброзичливість, прагнення до оволодіння новими знаннями та навичками.
More resumes of this candidate
Dnipro, Remote
Higher education · Full-time
- Керівник фінансового відділу (упр. та бух. облік) +головний бухгалтер, ТОВ «БК «Домінанта», 1 year 2 months
- Фінансист, Freelance. Виробництво. Будівництво, 1 year 6 months
Similar candidates
-
Заступник керівника департаменту персоналу
Dnipro, Vinnytsia , more 7 cities -
Заступник керівника департаменту персоналу
30000 UAH, Dnipro -
Заступник керівника відділу маркетингу
Dnipro, Remote -
Заступник директора благодійного фонду
45000 UAH, Dnipro -
Заступник директора з комерційних питань
Dnipro, Vinnytsia , more 4 cities -
Керівник підрозділу
Dnipro, Kyiv , more 5 cities