• PRO

Людмила

Заступник керуючого магазином, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу сервіс (гастрономія, м'ясо, пекарня, кулінарія)

from 12.2016 to 08.2021 (4 years 8 months)
Білл-Україна, ПІІ, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація та управління роботою відділу, управління асортиментною матрицею, замовлення та прийом товару, повернення товару, контроль якості, ведення відповідної документації,внесення накладних у систему, навчання та оцінка персоналу, ведення та контроль графіків робочого часу,організація та координація торгових процесів відділу сервіс, створення та коригування товарного запасу,робота з постачальниками, вирішення конфліктних та проблемних ситуацій, організація технології, контроль та дотримання викладення товару, контроль-дотримання планограми, забезпечення високого рівня обслуговування покупця, інвентаризація, забезпечення безпеки ТМЦ. Виконання планових показників.

Менеджер зі збуту

from 10.2014 to 04.2015 (6 months)
Омега, ООО, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Навчання та оцінка персоналу, ведення та контроль графіків. Організація та координація торгових процесів магазину. Створення та коригування товарного запасу магазину. Прийом товару, повернення товару, контроль якості. Робота з постачальниками, та вирішення проблем. Організація технології викладення товару, контроль її дотримання. Забезпечення високого рівня обслуговування покупця. Інвентаризація, забезпечення безпеки ТМЦ. Виконання планових показників.

Заступник керуючого магазину

from 10.2008 to 01.2014 (5 years 3 months)
Фора, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Навчання та оцінка персоналу, ведення та контроль графіків. Організація та координація торгових процесів. Створення та коригування товарного запасу магазину. Прийом товару, повернення товару, контроль якості, ведення відповідної документації. Робота з постачальниками, та вирішення проблем.Ведення та оформлення документів ЦК. Досвід у відкритті нових магазинів. Організація технології викладення товару, контроль її дотримання. Забезпечення високого рівня обслуговування покупця. Інвентаризація, забезпечення безпеки ТМЦ. Виконання планових показників.

Продавець-консультант

from 01.2007 to 09.2008 (1 year 8 months)
Фора, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Викладення товару відповідно до затверджених планограм. Передпродажна підготовка товару. Підготовка товару та участь у проведенні інвентаризацій магазину.

Продавець-консультант (бригадир)

from 03.1999 to 01.2007 (7 years 10 months)
фоп, Київ (Роздрібна торгівля)

Викладення товару відповідно до затверджених планограм. Передпродажна підготовка товару. Підготовка товару та участь у проведенні інвентаризацій магазину.

Бухгалтер - касир

from 11.1993 to 03.1999 (5 years 4 months)
Крижопільський ККП, Крижопіль (Державні організації)

Ведення особових рахунків, ведення ЦК, приймання платижів за наданні послуги.

Старший продавець

from 12.1989 to 11.1993 (3 years 11 months)
Крижопільський райкоопунівермаг, Крижопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Передпродажне викладення товару. Підготовка товару та участь у проведення інвентаризацій магазину. Ведення звітної документації магазину.

Education

Магазин-школа

Продавець, Вінниця
Specialized secondary, from 1989 to 1989 (меньше 1 года)

Additional education and certificates

На посаду заступника-керуючого

2008

Завідуючий магазину

1992

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Вміння організувати роботу підлеглих задля досягнення запланованих завдань. Досвід ефективного управління колективом. Досвід роботи керівника, виконувала обов'язки керівника магазину. Розуміння та виконання торгово-технічних процесів магазину, контроль за наявності товарних залишків.

Аналіз асортименту, аналіз продажу, виконання планових показників. Підготовка та здача звітів.

Досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу. Досвід стратегічного планування. Досвід управління людьми;здатність приймати нестандартні управлінські рішення. Здатність згуртувати колектив, вміння делегувати повноваження. Вміння контролювати, планувати і прогнозувати та переконувати.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: