• File

Андрій

Керівник відділу продажу

Considering positions:
Керівник відділу продажу, Директор з продажу, Керівник категорійних менеджерів, Категорійний менеджер, Комерційний директор, Керівник напрямку, Керівник відділу закупівель
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОРОТИЧ АНДРІЙ
[open contact info](look above in the "contact info" section)[open contact info](look above in the "contact info" section)https://t.me/Andrii_Kch┃LinkedIn

Профіль: Розглядаю посаду CCO (Сhief Commercial Officer);COO (Chief Operating Officer); СSО (Chief Sales Officer); Керівник бізнес-напрямку.
Маю досвід на ТОП-позиціях понад 15 років,. Керую фінансами, продажами, маркетингом, стратегічним плануванням, та досягаю поставлених цілей. Своєчасно реагую на зміни ринку та швидко адаптуюся до нових умов. Приймаю зважені рішення в інтересах компанії та її зацікавлених сторін. Володію аналітичними навичками, приймаю рішення в умовах невизначеності. Мотивую команду на досягнення високих результатів. Керую командою з 200 осіб. Завдяки інноваційному мисленню знаходжу креативні та нестандартні рішення.

Досвід роботи

10.2018 - т.ч. —«ELDORADO», роздрібна мережа електроніки. Начальник Відділу Продажу Online . Директор Департаменту Оптових продажів

Стратегічний розвиток та управління:
• Розробив та успішно впровадив стратегії розвитку для онлайн, оптової торгівлі, управляючи асортиментом, фінансами, логістикою та ціноутворенням. Збільшив дохід в 2.5 та рентабельність Інтернет-магазину в 2.7 рази та прибуток від оптової торгівлі в 2.2 рази.
• Розширив асортимент товарів на 360%, оптимізував комерційні. Вдосконалив бізнес-процеси на складі; запровадив інструкції та положення для ефективного керування.
• Збільшив обсяги обробки замовлень в 2,8 разів за рахунок автоматизації та оптимізації аналітики, ефективно впоравшись з втратами часу та реорганізувавши структуру відділу.
• Впровадив необхідні KPI, що забезпечило систематичне виконання бюджетів (±5%) . Оптимізував ресурси, скоротивши залишки товарів з високою оборотністю в 9.7 разів.
• Під моїм керівництвом торгова марка ELENBERG стала лідером ринку в пральних машинах, холодильниках та морозильниках в своїх цінових сегментах за даними GfK.
Управління бюджетом:
• Вдосконалив процеси логістики, фінансові умови від постачальників , та асортимент для Інтернет-магазину та ОПТа, звільнивши 90% ресурсів компанії.
• Оптимізував бюджет, скоротивши витрати відділів з 5% до 1.5% від ТО, досягнувши цільових показників.
Аналітика та оптимізація процесів:
• Максимізував обсяг продажів шляхом розробки та впровадження ефективних бізнес-процесів: автоматизація аналітики, оптимізація часових процесів та реструктуризація відділу для максимізації обсягів продажів.
• Створив положення, інструкції, технічні завдань щодо покращень процесів та регулювання відносин с крос департаментами, та здійснив їхнє впровадження , та контроль виконання, що дозволило реалізувати стратегії розвитку підлеглих напрямків.
Управління персоналом:
• Підбір, навчання та мотивація команди.
• Впровадив систему оцінки ефективності праці та систему мотивації що привело до більшої вмотивованості команди та забезпечило високу операційну досконалість команди, пов’язану з високим рівнем дотримання бізнес-процесів.
• Забезпечив високий рівень сервісу підлеглих у відношенні до внутрішнього та зовнішнього клієнта, з проходженням необхідних тренінгів.
Стратегічний розвиток:
• Розробив і впровадив стратегію розвитку напрямків, враховуючи асортимент, сценарії продажу та оплати, оптимізації поставки товарів від постачальника до клієнта.
• Запровадив нові ініціативи для розробки технічних завдань та проектів для забезпечення стійкого розвитку напрямків.

06.2015 - 10.2018 — Комерційний директор, ТОВ "АК-ЦЕНТ" - лідер ринку в Казахстані з продажу побутової, комп'ютерної та персональної електроніки (дистрибуція, оптова та on-line торгівля)

Стратегічний розвиток та управління:
• Впровадив інструмент факторингу для ключових клієнтів, звільнивши до 62.5% власного капіталу. Результат: розширення асортименту, конкурентні умови та запуск онлайн продажів, забезпечивши додатковий високо маржинальний товарообіг.
• Запровадив систему канальної дистрибуції у відділі продажів, що дозволило впровадити диференційований підхід до клієнтів, збільшити CSI та NPS в 2.4 рази.
• За 3 роки збільшив ТО та прибуток в 2.65 рази без інфляційного впливу.
• Забезпечував розробку конкурентних комерційних пропозицій для участі в державних та інших тендерних закупівлях, та як результат наша компанія були лідером продажів в своїх категоріях.
• Розширив асортимент компанії, розширивши представленість комп'ютерної техніки та персональної електроніки, аксесуарів, та додавши побутову техніку, від SEB, Delonghi, Philips і інших відомих брендів.
• Зміцнив партнерства, розширив портфель та успішно диверсифікував бізнес.
Кризовий менеджмент:
• Ефективно управляв компанією в умовах кризи, мінімізуючи втрати та зберігаючи капітал засновника під час подвійної девальвації. За 3 роки досяг приросту капіталу на 41%.
Управління постачальниками:
• Збільшив середній термін відтермінування в 1,6 рази (з 28 до 45 днів), оптимізувавши ресурси компанії.
• Забезпечив залучення додаткових бюджетів постачальників на 1.2% від обороту. що дало додатковий профіт для компанії для зміцнення конкурентних пропозицій, та просунення нових товарів на ринку.
Інновації та покращення:
• Оптимізував бізнес-процеси: запровадив нові та змінив поточні системи бюджетування, KPI та контролю. Забезпечив оперативне керівництво в компанії.
• Перевів компанію на новий склад з розширеними можливостями та впровадив WMS систему, що сприяло неперервному росту продажів.
• Запровадив систему категорійного менеджменту в комерційному відділі, що дозволило значно розширити асортимент та його ефективність без додаткового бюджету.
12.2013 - 09.2014 — Керівник бізнесу побутової техніки, ТОВ «АЛЛО», яке займає одне з лідируючих місць ринку онлайн торгівлі

• Одним з перших на ринку онлайн почав укладати прямі угоди з виробниками, та забезпечив кращу доступність товарів та підвищив маржу в онлайн-магазині.
• Незважаючи на кризовий рік збільшив частку на ринку в 3 рази за даними GFK.

01.2004– 10.2013— «ТЕХНОПОЛІС» мережа супермаркетів побутової техніки та електронники.
Комерційний директор / керівник бізнесу великої побутової техніки (MDA) (07.2010 – 10.2013)
Менеджер напряму «Дрібна побутова техніка» (SDA) (01.2004 – 07.2010)

• Розширив мережу з 35 до 65 магазинів за 3 роки. В результаті збільшив частку на ринку в 3 рази.
• Збільшив середню відстрочку платежів у 1,51 рази (з 45 до 68). Зміцнив роботу з постачальниками для оптимізації ресурсів компанії.
• Збільшив ТО у 2 рази, валовий прибуток у 2,3 рази.
Техничні навички/знання мов:
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); 1С; 1С:ERP; Power BI; Zoom; Microsoft Teams; Google Workspace; Англійська — Intermediate

Освіта:
2013: КНТЕУ, бакалавр, "Менеджмент на ринку товарів та послуг"
2015: КНТЕУ, магістр, "Економіка підприємства"

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: