- PRO
Валерія
Помічник керівника, 25 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 37 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9558070/
Work experience
Адміністратор
from 09.2023 to now
(1 year 11 months)
ТОВ "ВВС-Сервіс", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
1. Забезпечення організованої, своєчасної та якісної підтримки процесів впровадження.
2. Робота в CRM-системі по своєчасному запуску та закриттю замовлень.
3. Надання керівнику необхідних аналітичних даних.
4. Класифікація вхідних лідів від суміжних відділів.
5. Написання листів клієнтам.
Менеджер з логістики
from 06.2017 to 09.2023
(6 years 3 months)
ТОВ "АСКО ПЛАСТ", Дніпро (Транспорт, логістика)
Організація та супровід перевезень вантажів по території України та міжнародних перевезень, залучення клієнтів, підготовка договорів на перевезення вантажів.
Керівник фінансового відділу
from 05.2016 to 07.2018
(2 years 2 months)
ТОВ "ТАСКАНА ПЛЮС", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
Узгодження бюджету компанії зі службою бюджетування та засновниками компанії, узгодження реєстрів на оплату, підготовка наказів, протоколів засідань, написання листів-відповідей на запити клієнтів, допомога юристам у підготовці документів для засідань у суді, підготовка інформації по запитах керівника та засновників, бухгалтера, контроль та отримання зворотнього зв’язку по ключовим задачам від підлеглих керівника. Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи. Відправка та отримання пошти, підготовка рахунків та актів, нотаріальних договорів купівлі-продажу, підготовка документації для отримання права власності на житлове та нежитлове майно, замовлення канцтоварів, виклик спеціалістів для заправки принтера.
Економіст
from 01.2013 to 04.2016
(3 years 3 months)
ТОВ "ОФПРОДИВ", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Узгодження бюджету компанії зі службою бюджетування та засновниками компанії, узгодження реєстрів на оплату, підготовка наказів, протоколів засідань, написання листів-відповідей на запити клієнтів, допомога юристам у підготовці документів для засідань у суді, підготовка інформації по запитах керівника та засновників, бухгалтера, контроль та отримання зворотнього зв’язку по ключовим задачам від підлеглих керівника. Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи. Відправка та отримання пошти, підготовка рахунків та актів, нотаріальних договорів купівлі-продажу, підготовка документації для отримання права власності на житлове та нежитлове майно, замовлення канцтоварів, виклик спеціалістів для заправки принтера.
Провідний економіст
from 11.2010 to 01.2013
(2 years 2 months)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Узгодження службових записок, реєстрів на оплати, договорів купівлі-продажу цінних паперів.
Менеджер з продажу
from 01.2010 to 11.2010
(10 months)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Обслуговування клієнтів відділення, залучення нових клієнтів.
Юрисконсульт
from 09.2007 to 03.2009
(1 year 6 months)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Сканування документів, додавання їх в електронному вигляді у відповідні програми.
Education
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Економічний, фінанси, Дніпро
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Additional education and certificates
"Бухгалтерський облік, податковий облік, 1С: Бухгалтерія 8.2, 7.7", навчальний центр "Бухгалтерська Академія"
2016, 3 місяці
"Управління активами", УІРФР КНЕУ
2011, 106 годин
"Операції на валютному ринку "Forex" , ТОВ "Телетрейд Консалтинг"
2009
"Управління активами інституційних інвесторів" , НКЦПФР
2014, 2 тижні
"Управління активами інституційних інвесторів" , НКЦПФР
2017, 2 тижні
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- MS Office
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Відповідальність
Надійність
Організованість
Пунктуальність
Планування
Критичне мислення
Здатність до навчання
Стресостійкість
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Dnipro -
Офіс-менеджер
Dnipro -
Офіс-менеджер
Dnipro, Remote -
Офіс-менеджер
Dnipro -
Помічник керівника
25000 UAH, Dnipro -
Assistant director
Dnipro