• PRO

Руслан

Керівник проєктів, 60 000 UAH

Considering positions:
Керівник проєктів, Помічник керівника
Employment type:
full-time, part-time
Age:
24 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 01.2022 to now (3 years 7 months)
ФОП «Сердюк О.О», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Займаю посаду виконавчого директора в авто-ательє. Розвиваємо два напрямки – відновлення безпеки в автомобілі (AirBag) та пошив автосалонів та його частин. В межах цього виконую такі обов’язки:

• Планування та координація діяльності підрозділів безпеки, пошиву, поклейки, арматурки;
• Повний супровід замовників в різних процесах, наприклад: визначення матеріалів, прорахунок вартості робіт, підготовка КП та виставлення рахунку, прийом та здача проєкту);
• Ведення складського обліку та закупівля комплектуючих, матеріалів;
• Контроль якості виконання робіт впродовж всього життєвого циклу проєкту;
• Ведення проєктів в CRM – формування клієнтської бази, складський облік, виставлення рахунків, ведення звітності (займався імплементацією RemOnline/Sales Drive);
• Здійснення фінансової аналітики підприємства – прорахунок собівартості проєктів, заробітньої плати працівників, прибутку ательє;
• Ведення соціальної мережі – зйомка контенту, комунікація з аудиторією ( [open contact info](look above in the "contact info" section) );
• Покращення процесів підприємства – запровадження щоденного планування, ведення CRM, підвищення клієнтоорієнтованості, впровадження системи контролю виконання робіт.

Фахівець з кредитування

from 12.2020 to 06.2021 (6 months)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Створення кредитної справи клієнта;
• Консультація клієнтів по умовам кредиту;
• Підготовка документації для головного офісу;
• Складання щоденного звіту;
• Продаж роздрібних послуг банку;
• Виконання поставлених щомісячних планів;
• Стажування нових співробітників;
• Складання графіку роботи співробітників;

Менеджер з постачання

from 12.2019 to 11.2020 (11 months)
ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ», Київ (Енергетика)

• Створення "Холодної бази" власних клієнтів (підприємства України);
• Знайомство з працівниками майбутніх підприємств-партнерів та в подальшому співпраця з ОПР;
• Вивчення всіх аспектів клієнта та його підприємства, за для покращення умов співпраці;
• Особиста зустріч з директорами, бугалтерами, головними енергетиками для вирішення різних питань;
• Складання комерційних пропозицій;
• Складання договорів;
• Часткова участь у тендерах на постачання;
• Контроль та ведення актуальної бази клієнтів;
• Звітування в Excel, Doc, PP;
• Виконання доручень керівництва;

Завдання, обов'язки, результати робочого процесу були - різними, тому більш обширно можемо обговорити при співбесіді!

Education

Полтавський Університет Економіки та Торгівлі

Комп‘ютерні науки, Полтава
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана

Факультет Економіки та Управління, (спеціальність: Менеджмент бізнес - організації), Київ
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)

Additional education and certificates

Online Course «Підприємництво. Власна справа в Україні»

2020

Online Course «Як створити стартап»

2020

Online Course «Теорія Тестування ПО/ QA»

2022

Knowledge and skills

  • Test documentation
  • CRM
  • Adobe Photoshop
  • Бітрікс24
  • Google Docs
  • Evernote
  • Інвентаризація
  • Scrum
  • Робота в команді
  • Управлінські навички
  • Управління персоналом
  • Нарахування зарплати
  • Аналіз продажу
  • Google Ads
  • Самостійне прийняття рішень
  • MS Excel
  • Холодний продаж
  • Пунктуальність
  • Активний продаж
  • Продаж B2B
  • Продаж банківських продуктів
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Прямий продаж
  • Неконфліктність
  • Rem Online
  • SalesDrive

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Hi all, I am a executive director (B2C/B2B) in the field of auto-tuning for 3 years now.
Now I aspire to change my field to gain new knowledge, develop my skills and be useful in various interesting projects related to the IT.

Now my responsibilities are to effectively manage projects, achieve set goals, satisfy customer needs and stimulate the team.

I am currently responsible for the successful completion of a number of complex projects. My efforts led to increased staff productivity, improved product quality, and increased company profits.

I constantly try to develop, both professionally and mentally, so I am always open to new opportunities and interested in cooperation.

We can talk in more detail in messages via LinkedIn or via mail!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: