- File
Юлия
Помічник керівника
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Sofiivska Borshchahivka
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9593378/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ЮЛІЯ
МИХАЙЛІВНА
Дата народження: 15.10.1983 р.
Телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи:
IT компанiя
грудень 2022 – працюю
Фінансовий контролер
∙ Складання звiтiв
∙ Аналiз фiнансових показникiв
∙ Робота з банківською документацією
∙ Розрахунки рентабельності та ефективностi проектiв
ФОП Ворона А.В.
квітень 2022 – грудень2022
Помічник керівника
∙ Організація адміністративно-господарської діяльності офісу
∙ Організація бізнес нарад та зустрічей
∙ Організація закладів у компанії для співробітників
∙ Організація відряджень керівника
∙ Ділове листування з клієнтами з приводу робочих питань
∙ Пошук, аналіз,та подача підготовленої інформації по запиту керівника.
ФОП Тарахчан А.Г.
травень 2015 – лютий 2022
Керуючий закладом
∙ Керування кафе. Щомісячна звітність, постановка системи бюджетування, оптимізація
фінансових показників ресторану, ціноутворення, стратегічне планування, складання
річного бюджету, контроль над його виконанням, аналіз отриманих даних.
∙ Розробка структури управління, опис бізнес-процесів, внутрішніх положень та схем
взаємодій. Упорядкування схеми підпорядкованості, поділ обов'язків, опис
функціоналу співробітників, підбір персоналу. Оптимізація витрат компанії,
бюджетування, бізнес-планування
∙ Безпосереднє управління операційною, фінансовою та бухгалтерською діяльністю ∙
Операційна діяльність: контроль за дотриманням стандартів обслуговування ∙
Визначення асортименту, вибір постачальників, ведення переговорів, укладання
договорів.
∙ Вибір ефективної команди. Розробка ефективних зарплатних сіток та мотиваційних схем,
KPI.
ПАТ «Еталон» грудень 2008 – травень 2015
Головний фахівець відділу продажів корпоративних клієнтів та банківського
страхування
∙ Підготовка комерційних пропозицій та презентацій. Аналіз звітності у межах видів
страхування.
∙ Оцінка ризиків, що приймаються на страхування.
∙ Аналіз ключових показників: динаміка обсягів надходжень страхових премій
рівень виплат, рівень збитковості у розрізі продуктів.
∙ Організація роботи з врегулювання збитків. Координація процесу. ∙ Проведення
переговорів, укладання договорів страхування, супровід VIP-клієнтів ∙ Організація
продажу послуг страхування, розширення клієнтської бази ∙ консультація щодо
страхових продуктів компанії, укладення та супровід договорів страхування,
виконання плану продажу відділу.
∙ Аналіз звітності, контроль над надходженням платежів.
∙ Робота з базою даних компанії, звітність, облік бланків
∙ Укладання договорів страхування з оформленням необхідних документів
(договорів, полісів): майнового страхування, страхування транспортних засобів,
страхування відповідальності, особисте страхування, страхування від нещасного
випадку, страхування тих, хто виїжджає за кордон.
Бізнес-центр Консалтинг
серпень 2007– грудень 2008 Помічник керівника
∙ Бізнес - планування
∙ Допомога в організації бізнес - тренінгів , бізнес наради та зустрічей керівництва ∙
Організація заходів компанії
∙ Організація відряджень керівництва
∙ Планування та погодження робочого графіка керівника.
∙ Організація адміністративно-господарської діятельності офісу
ФОП Нікуленко О.С.
липень 2006 – серпень 2007 Менеджер з продажу будівельних матеріалів, оператор
∙ Ведення первинної бухгалтерії
∙ Ведення клієнтської бази компанії
∙ Пошук та залучення нових клієнтів
∙ Переговори з клієнтами
∙ Укладання договорів
∙ Підготовка технічних завдань для тендерних пропозицій
∙ Надання послуг післяпродажного сервісу
Освіта
Луганський Національний Педагогічний Університет
імені Тараса Шевченка
2001 – 2006 рік 2005 рік комерційна діяльність», диплом
спеціаліста
Навчальний центр КНТ ЄВРО
«Поглиблений користувач
Факультет Економіки та Бізнесу ПК+Інтернет» свідоцтво про закінчення
Спеціальність «Товарознавство та
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ
∙ Досвід ведення переговорів із клієнтами; здатність працювати в команді, а також
уміння переконувати та контролювати персонал; досвід підбору та навчання
персоналу; комунікабельність; відповідальність; ініціативність; висока
працездатність; стресостійкість.
∙ Робота з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс).
∙ Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Internet.
ЗНАННЯ МОВ
∙ український
∙ англійський (базовий рівень)
ІНШЕ
∙ Незаміжня, дітей немає, є посвідчення водія категорії «B».
∙ Захоплююсь спортом, подорожами та дизайном інтер'єрів.
More resumes of this candidate
Sofiivska Borshchahivka
ЦАХІЛОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА Дата народження: 15.10.1983 р. Телефон: e-mail: Досвід роботи: IT компанiя грудень 2022 – працюю Фінансовий контролер Складання звiтiв Аналiз фiнансових показникiв Робота...
Sofiivska Borshchahivka
ЦАХІЛОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА Дата народження: 15.10.1983 р. Телефон: e-mail: Досвід роботи: IT компанiя грудень 2022 – працюю Фінансовий контролер Складання звiтiв Аналiз фiнансових показникiв компаніі...
Similar candidates
-
Помічник керівника
Kyiv -
Асистент керівника
35000 UAH, Kyiv -
Секретар керівника
35000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
103000 UAH, Kyiv, Other countries, Remote