- PRO
Ірина
Керівник з розвитку, напрямку, проєкту
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 36 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9611392/
Work experience
Маркетолог-аналітик, керівник напрямку
from 09.2023 to now
(1 year 11 months)
ТОВ "Телекарт-Прилад", Одеса (Машинобудування)
1. Аналіз поточних можливостей обладнання підприємства та пошук ринкових можливостей по запуску нових напрямков (системи безперебійного живлення, комплектуючі з сільгосп техніки, сендвіч-панелі зі склопластику (будівельний сектор) та модульне будівництво)
2. Відстеження трендів та новинок на українському та міжнародному ринках, аналіз конкурентів та розробка 4 P
3. Розробка маркетингової стратегії по продукту, його виводу на ринок, опис та підбір команди та інструментів, які потрібні для запуску продукта (офлайн (будівельні асоціації, виставки) та онлайн інструменти)
4. Вибудовування каналів комунікацій з клієнтами; налаштування CRM-системи, телефонії, онлайн-чату
5. Розробка позиціонування ТМ + лозунги
6. Імплементація презентацій та КП (графічний дизайнер та 3-D дизайнер у підпорядкуванні)
7. Пошук постачальників, контроль закупки, взаємодія з технологами та конструкторами по продукту та матеріалам
8. Проведення технічних переговорів та переговорів стосовно продукту
9. Моніторинг поточної ситуації стосовно продукту конкурентів, взаємодія та контроль роботи відділу продажу по комунікаційним лініям (presale та скріпти)
10. Робота з собівартістю продукту та кінцевою відпускною ціною. Робота з ціноутворенням та комерційною складовою проекта, виходячи з завдань по маржі продукту
11. Створення корпоративного сайту: співпраця з розробниками сайту (концепт, структура, дизайн): telecard.ua
12. Робота з фірмовим стилем та впровадження POS-матеріалів згідно нього на друк
13. Формування тз: графічним, 3-D дизайнерам, та іншим
14. Контроль ведення корпоративного тг-каналу (візуал + текст з подальшою частотою розміщення)
15. Створення робочих груп та комунікації по технічним можливостям, термінам створення продукту та термінам переробки та доробки продукту
16. Визначення характеристик, переваг та вигод продукту для кінцевого споживача та подальше створення презентацій для навчання внутрішньої команди по продукту
17. Робота по візуальному оформленню підприємства та виробництва (тз графічному дизайнеру, контроль постачання банерів, тощо)
18. Співпраця з SEO-Партнерами, комунікації по SERM, контекстній рекламі. Маршрут по візуалізації продукту на інтернет-просторі (агрегатори, маркетплейси, LinkedIn)
19. Опрацьовування питання стосовно необхідності наявності Сертифікатів з органами по Сертифікації
20. Вибудовування роботи з тендерними майданчиками та контроль роботи відділу продажу
21. Опрацювання стратегії зі збуту складських залишків (кисневі концентратори, світлофори) та робота по маршруту з каналів комунікацій з клієнтами по продукту; тз відділу продажу (основний - майданчик Prom.ua та дірект-дзвінки існуючій базі клієнтів підприємства)
22. Участь у грантовій програмі у «Дія» від компанії
Аутсорс
from 09.2022 to 09.2023
(1 year)
Фріланс, Дистанційно (Частные лица)
Аутсорс проекти:
проекти з маркетинг-стратегій,
управління командами по розвитку напрямків
(підбір інструментів та каналів комунікацій з клієнтами)
Керівник з розвитку
from 01.2022 to 05.2022
(4 months)
Мережа салонів краси - припинення роботи через війну, Одеса (Краса, фітнес, спорт)
- робота по виявленню неліквідних послуг
- збільшення середнього чеку
- опрацювання трендів та новинок галузі
- робота з впізнаванністю мережі та лояльністю клієнтів
- CRM-система
Бренд-директор, маркетолог
from 09.2020 to 10.2021
(1 year 1 month)
Виробничо-торгівельна компанія "Анні Текс" (ТМ "Наталі Болгар"), Одеса (Легка промисловість)
I.Опис кейсу по упаковці бизнесу:
✔️Результат:
- стандартизація ТРЦ та підвищення рівня впізнаванності
- покращення оффлайн контенту та збільшення конверсії в ТТ на 15 %
- залучення додаткового продукту у період міжсезоння
- впровадження в нові колекції більш різноманітних кольорових гам
II. Опис стратегії розвитку напряму «корпоративний продаж»/формування пропозиції цінності продукту (B2B):
✔️Результат:
- формування напрямку
- отримання першого прибутку
- робота з випереджаючими та запізнюючими показниками
III. Опис ЦА та робота з цінністю продукту (B2C):
✔️Результат:
- покращення контенту по сезонам у соц. мережах
- збільшення конверсії сайту (з 1,5 % до 3 %) завдяки покращенню usability сайта
- збільшення продажу в B2C шляхом збільшення суми середнього чека
- створення єдиного стандарту в ТРЦ оффлайн:
мерчендайзинг, обслуговування, перебудова комунікацій з клієнтом (вайбер, e-mail розсилки, POS-матеріали)
- посилення зовнішньої PR стратегії (youtube канал, робота з лідерами думок)
Маркетолог-аналітик, заступник директора з питань маркетингу
from 08.2019 to 04.2020
(8 months)
Виробничо-торгівельна компанія ООО "Форес" (B2C), "Артена С.К." (ТМ "Крокус", B2B), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Аналіз ціноутворення та вподобань споживача
2. Розрахунок рентабельності продажів, націнки, маржі та конкурентноспроможності продукта, P&L
3. Аналіз та запуск трейд-маркетингових активностей
4. Оцінка ефективності реклами
5. Аналіз асортименту компанії шляхом відстеження новинок та трендів на ринку галузі за допомоги ABC XYZ-аналізу
6. Вивчення перспективних ринків збуту з метою розширення: товарного асортименту, виходу на суміжні ринки
7. Розробка маркетингової стратегії
8. Робота з підрядниками по реструктурізації та SEO-оптимізації сайта
9. Оперативна робота з відділом продажу. Переговори з ключовими клієнтами
✔️Результат:
- мінімізація витрат (відмова від роботи зі збитковою продукцією після перерахунку ROI)
- запуск нових колекцій
- виведення неліквідної продукції
- зміна бонусної системи для дистриб'юторів
- підключення нових клієнтів
Операційний керівник, керівник з розвитку (запуск, супровід та розвиток бізнес-напрямку з нуля)
from 06.2013 to 05.2019
(5 years 11 months)
Виробничо-торгівельна корпорація "Дубаєв Продукт", Одеса (Сільське господарство, агробізнес)
1. Створення трьох ТМ (B2C) та виведення на ринок SKU (неймінг, фірмовий стиль ТМ, корпоративний стиль, дизайн, патентування).
2. Планування та прогнози з продажу та закупівлі (залишки, дефіцит) виходячи з життєдіяльності продукту
3. Аналітика ціноутворення, ринку та конкурентів; розрахунок собівартості нових SKU.
4. Управління, контроль закупівельних цін та відділів (маркетинг, постачання, склад).
5. Презентації нової продукції торговому відділу, стимулювання продажу (розробка та контроль запуску рекламних та маркетинг заходів).
6. Керування підрядниками та спеціалістами по створенню та просуванню digital-каналів ( дизайнери, копірайтери, веб-розробники, інтернет-маркетолог).
7. Тестування та запуск нової продукції на виробництві; робота з центрами стандартизації: нові ТУ та адаптація існуючих ТУ під нову продукцію (лабораторія)
8. Управління та контроль впровадження систем сертифікації (НАССР та інші). Оптимізація роботи складського та виробничого обладнання: автоматизація, мінімізація виробничих затрат.
9. Відвідування міжнародних виставок: WorldFood Istanbul 2016,2017,2018, Anuga FoodTec 2017,Dubai Gulfood 2018; вибудова взаємовідносин з іноземними партнерами, укладання домовленностей щодо закупівлі та обслуговування обладнання.
10. Робота з контрагентами різних напрямів.
11. Управління штатними та позаштатними фахівцями.
Education
ПНПУ ім. К.Д. Ушинського
Прикладна лінгвістика, Одеса
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)
Additional education and certificates
"Бізнес конструктор" - ефективний інтернет-маркетинг
тренінг
Genius.Space - Комплексний інтернет-маркетинг
7 місяців (з 28.09.23 - по 01.04.24)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
Language proficiencies
English — advanced
Additional information
✔️Сильні сторони:
1. Організація та управління блоками компанії
2. Налагодження бізнес-процесів за циклом:
Виробництво - закупівля - маркетинг - продаж
3. Розвиток та управління продуктом
4. Оптимізація ресурсного потенціалу підприємства
✔️Особисті якості:
- комерційна орієнтованість
- рішучість та комунікабельність
- вміння структурувати та фокусуватися на головному
- здатність швидко навчатися, адаптуватися та занурюватися в бізнес
More resumes of this candidate
- PRO
Odesa
Higher education · Full-time
- Маркетолог-аналітик, керівник напрямку, ТОВ "Телекарт-Прилад", 1 year 11 months
- Аутсорс, Фріланс, 1 year
- PRO
Odesa
Higher education · Full-time
- Маркетолог-аналітик, керівник напрямку, ТОВ "Телекарт-Прилад", 1 year 11 months
- Аутсорс, Фріланс, 1 year
- PRO
Odesa
Higher education · Full-time
- Маркетолог-аналітик, керівник напрямку (припинення роботи у зв'язку з ракетною атакою), ТОВ "Телекарт-Прилад", 1 year 11 months
- Аутсорс, Фріланс, 1 year
- PRO
Considering positions: Head of product, маркетинг-директор, Marketing manager
Odesa
Higher education · Full-time
- Маркетолог-аналітик, керівник напрямку, ТОВ "Телекарт-Прилад", 1 year 11 months
- Аутсорс, Фріланс, 1 year
Similar candidates
-
Керівник напрямку
Odesa -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Керівник проєкту
Odesa -
Керівник відділу
40000 UAH, Odesa -
Керівник департаменту
Odesa -
Керівник департаменту
120000 UAH, Odesa, Ivano-Frankivsk , more 4 cities