• File

Ольга

Бухгалтер із заробітної плати

Considering positions:
Бухгалтер із заробітної плати, Бухгалтер з заробітної плати
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вуйч Ольга Вікторівна

БУХГАЛТЕР 40 000 грн.

Дата і місце народження: 19 липня 1977 р., м. Київ
Адреса: 04205, м. Київ, пр. Оболонський, 12, кв. 204
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
2000-2003 Київський національний економічний університет, факультет фінанси,
спеціальність: магістр фінансів
1996-1999 Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів, факультет
українська мова та література, спеціальність вчитель української мови та літератури
1992 – 1996 Педагогічний коледж при Київському університеті ім. Т. Г. Шевченка,
факультет початкове навчання, спеціальність учитель початкових класів

ДОСВІД РОБОТИ
01.06.2023 – 22.04.2025 ТОВ «Брокбридж» бухгалтер
Обов’язки:
Нарахування авансу, заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій при
звільненні (штат до 80 осіб). Звітність по заробітній платі (статистична звітність та
об’єднана звітність). Формування довідок про доходи на вимогу співробітників. Ведення
повного кадрового діловодства – накази, складання табеля обліку робочого часу, ведення
особових справ, ведення та облік трудових книжок, графіки відпусток.
Досвід рознесення банківської виписки.
Прийом і обробка первинної документації, контроль правильності оформлення.
Облік ОЗ, МНМА - оформлення, введення в експлуатацію, списання.
Облік та списання ПММ, оформлення подорожніх листів.

26.11.2021 – 26.05.2023 ТОВ «ЕРНЕРІНГ»
ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» бухгалтер
Обов’язки:
Ведення кадрового обліку- накази на прийняття, звільнення та переведення, табель
обліку робочого часу, ведення особових справ, трудових книжок, графіки відпусток.
Нарахування авансу і заробітної плати, відпускних, компенсацій при звільненні, резерв
відпусток. Формування та здача звітності по заробітній платі.
Прийом і обробка первинної документації, контроль правильності оформлення. Розрахунки
з контрагентами: формування рахунків та актів виконаних робіт враховуючи особливості
господарської діяльності клієнта, акти звірки з постачальниками і покупцями. Облік ОЗ,
МНМА, ТМЦ оформлення, введення в експлуатацію, списання. Досвід виписки та
реєстрації податкових накладних. Формування авансових звітів.

09.06.2020 –24.11.2021 ТОВ «Епоха-К» заступник головного бухгалтера
Обов’язки:
Нарахування авансу, заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій при
звільненні. Складання і здача єдиної звітності ПДФО та ЄСВ, З-борг, ФСС. Формування
довідок про доходи на вимогу співробітників. Ведення повного кадрового діловодства –
накази, складання табеля обліку робочого часу, ведення особових справ, ведення та облік
трудових книжок, графіки відпусток.
Прийом і обробка первинної документації, контроль правильності оформлення.
Облік ОЗ, МНМА, ТМЦ оформлення, введення в експлуатацію, списання.
Реєстрація та виписка ПН. Формування та подача податкової декларації з ПДВ.
Проведення банківських операції в системі клієнт-банк. Розрахунки з контрагентами, акти
звірки з постачальниками і покупцями.
Облік ПММ, оформлення подорожніх листів.
Досвід роботи 1С:8 ВАF, M.E.Doc, Електронний кабінет, Клієнт-Банк, Excel, Word
01.02.2014 - 08.06.2020 ТОВ «Епоха-К» бухгалтер
Обов’язки:
Нарахування авансу, заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій при
звільненні. Складання і здача статистичної і податкової звітності ЄСВ, 1ДФ, ФСС, 1ПВ.
Формування довідок про доходи на вимогу співробітників.
Прийом і обробка первинної документації, контроль правильності оформлення.
Облік ОЗ і МНМА оформлення, введення в експлуатацію, списання.
Реєстрація та виписка ПН. Формування та подача декларації з ПДВ.
Проведення банківських операції клієнт-банк. Розрахунки з контрагентами, акти звірки з
постачальниками і покупцями.
Облік ПММ, оформлення шляхових листів.

01.03.2011-16.09.2011 ВАТ «Київпроект» головний спеціаліст відділу по роботі з
дочірніми підприємствами фінансово-економічного відділу.
01.02.2010-01.03.2011 ВАТ «Київпроект» головний спеціаліст фінансово-економічного
відділу
14.10.2005-24.03.2009 АКБ “Київ” головний спеціаліст управління кредитування
фізичних осіб департаменту кредитування.
02.02.2004-14.10.2005 АКБ “Київ” провідний спеціаліст управління кредитування
фізичних осіб департаменту кредитування.
03.02.2003-31.01.2004 Харківська філія АКБ “Київ”головний спеціаліст відділу
кредитних та депозитних операцій
11.05.2000-03.02.2003 Харківська філія АКБ “Київ” секретар-референт
09.11.1999-10.05.2000 Київська гімназія-інтернат східних мов №1,
вчитель української мови та літератури.
22.11.1995-06.11.1999 Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №19,
вчитель початкових класів.

Знання мов
Українська -вільно, російська – вільно.

Работа з комп’ютером:
1С:8.3 УТП, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк, Електронний кабінет, Word, Exсel, Outlook.

Спеціальні навички
Водійські права (категорія «B»). Досвід водіння - 20 років, особистий автомобіль.

Особисті якості
Порядна, комунікабельна, відповідальна, працьовита, неконфліктна, легко опановую нові
знання, вмію працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: