• PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, адміністратор, діловод

Employment type:
full-time
Age:
40 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець

from 07.2023 to now (2 years 1 month)
ДУ Центр Пробації, Бровари (Державні організації)

здійснення виконання судових рішень стосовно осіб, засуджених до покарань, не пов'язаних з позбавленням волі; забезпечення ведення Єдиного реєстру засуджених та осіб взятих під варту

Юрист

from 10.2015 to 12.2022 (7 years 2 months)
Нотаріальна контора, Бобровиця (Юриспруденція)

підготовка документів, заповітів, заяв, довіреностей, свідоцтв про право на спадщину, фінансовий моніторинг, робота з Єдиними та Державними реєстрами, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, ведення податкової звітності приватного нотаріуса, діловодства та архіву, консультування громадян з питань вчинення нотаріальних дій

Державний реєстратор, начальник відділу

from 05.2012 to 10.2015 (3 years 5 months)
Реєстраційна служба, Бобровиця (Юриспруденція)

організація та надання послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, забезпечення зберігання реєстраційних справ та документів

Спеціаліст

from 08.2008 to 05.2012 (3 years 9 months)
Відділ реєстрації актів цивільного стану, Бобровиця (Юриспруденція)

проведення державної реєстрації народження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені та видача відповідних документів; прийняття заяв та видача повторних документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, витягів з Державного реєстру; надання інформації за запитами, ведення діловодства та архіву

Education

НЮАУ ім. Я. Мудрого

Юстиції, Харків
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Knowledge and skills

  • Комунікація з клієнтами та держорганами
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення соціальних мереж
  • Здатність до навчання
  • Знання держ. реєстрів
  • MS Word
  • Адаптивність
  • Складання процесуальних документів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: