• File

Ольга

Помічник бухгалтера, спеціаліст з публічних закупівель, адміністратор

Considering positions: Помічник бухгалтера, спеціаліст з публічних закупівель, адміністратор, Касир, Офіс-менеджер, Начальник відділу
Age: 44 years
City: Lviv
Considering positions:
Помічник бухгалтера, спеціаліст з публічних закупівель, адміністратор, Касир, Офіс-менеджер, Начальник відділу
Age:
44 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Проців Ольга Володимирівна
Контакти тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Відомості про себе
Дата народження: 26.12.1980 р.
Місце проживання: м. Львів, вул. Низинна, 4/57. Сімейний стан: заміжня, діти

Ціль
Шукаю посаду, де зможу реалізувати свій багаторічний досвід у фінансово-економічній сфері, застосовувати аналітичні навички та сприяти ефективному управлінню даними та ресурсами. Цікавить стабільна компанія з прозорими процесами та професійною командою.
Досвід роботи
Головне управління статистики у Львівській області
Головний економіст з грудня 2001 - дотепер
- Понад 20 років досвіду аналітичної та економічної роботи у державній установі
- Здійснення договірної роботи та контроль за виконанням договірних зобов'язань.
- Розроблення штатного розпису, кошторису, асигнувань, зведених показників
- Планування, складання та аналіз інформації про використання фонду оплати праці
- Здійснення закупівлі товарів та послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Освіта
Львівська комерційна академія
Спеціаліст з фінансів 2003 р.

Львівський коледж економіки і права
Молодший спеціаліст, спеціальність: Банківська справа 2000 р.
Професійні навички
- Володіння Excel (формули, зведені таблиці), Word, Outlook, Access
- Розуміння економічного аналізу та фінансової звітності
- Робота з державною статистикою, законодавчими актами
- Підготовка аналітичних довідок та прогнозів
- Робота з програмами 1С, M.E.Doc
- Робота з первинною документацією
Мови
Українська – рідна
Англійська – базовий рівень (читання, переклад зі словником)
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, уважна до деталей, чесна, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому, вмію працювати в команді та ефективно організовувати робочий процес.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: