• File

Олександр

Регіональний менеджер

Considering positions:
Регіональний менеджер, Керівник відділу, Національний менеджер
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 6 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ФІО: КРЮКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
Дата народження: 16.08.1983 р.
Сімейний стан: одружений, троє дітей.
Адреса: м.Одеса, вул. Висоцького
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища з 2001р-2006р.
Навчальний заклад: "Одеська Національна Академія Харчових Технологій" (стаціонарне відділення).
Факультет: Технології Консервування.
Спеціальність: Інженер-технолог.
Додаткові відомості: Пройшов військову підготовку в Інституті Сухопутних Військ.
Посада: Лейтенант запасу.

Досвід роботи:

25.12.2023 - 31.03.2025 - ТОВ "Трапеза", ТОВ "Аттуаль" - завод виробник/імпортер/експортер бакалійної групи товарів, як фасованої продукції, так і вагової продукції в асортименті понад 150 СКЮ.

Посада: Національний менеджер з продажу (Україна).

Обов'язки:
- Проведення переговорів, укладення договорів, налагодження взаємовигідних відносин;
- Ведення і планування маркетингових заходів;
- Оцінка ефективності промо (ROI, приріст продажів, відвантаження);
- Контроль моніторинг представленості товару;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Введення і розширення асортименту;
- Контроль документообігу;
- Розробка індивідуальних комерційних пропозицій та умов співпраці;
- Формування, захист і контроль трейд-маркетингового та комерційного бюджету
- Моніторинг виконання договірних зобов'язань;
- Аналіз ефективності співпраці з клієнтами та пошук точок зростання;
- Контроль ефективності витрат;
- Аналіз і планування продажів, динаміка ринку, конкурентної активності;
- Забезпечення своєчасного відвантаження, наявності товару та виконання домовленостей;
- Участь у розробці нових продуктів і запуску в мережах;
- Контроль роботи мерчендайзерів;
- Підбір персоналу, навчання, адаптація, мотивація, впровадження особистих планів розвитку.

Досягнення:
- Збільшив загальний обсяг продажів продукції за період роботи в компанії на 53%;
- Залучення нових національних мереж і партнерів по співпраці;
- Розширення асортименту, матриці по кожній окремій мережі магазинів;
- Поліпшення представленості товару на полицях продажів;
- Домігся розміщення новинок на найкращих полицях через переговори та додаткову маркетингову підтримку.

01.04.2021- 01.12.2023 - Приватне виробництво Кондитерських виробів та Реалізація готової продукції.

Посада: Керівник відділу продажів.

Обов'язки:
- управління менеджерами, контроль виконання завдань і якість роботи;
- проведення переговорів з різними клієнтами від керівництва дистрибуції, рітейлу до роздрібного клієнта;
- аналізування ефективності відділу продажів;
- прогнозування продажів, управління ефективністю відділу;
- розроблення системи зростання співробітників, продумування механізмів їх навчання;
- проведення переговорів; укладення договорів;
- контролювання дебіторської заборгованості;
- аналізування конкурентів, пошук рішення зростання для системи продажів.

Досягнення:
• Сформував і навчив команду;
• Збільшив клієнтську базу;
• Ввів нові канали збуту;
• Провів оптимізацію асортименту, збільшивши оборотність товарів;
• Переузгодив умови з великими клієнтами, збільшивши маржинальність підприємства

01.06.2019 - 01.04.2021 ПрАТ КФ "Лагода" (Кондитерська фабрика, яка випускає та реалізує кондитерські вироби з 1998 року. Асортиментний портфель включає в себе більше 100 видів продукції.
Посада: Регіональний менеджер по Півдню України.

Основні обов'язки та навички наведені нижче на аналогічній посаді.

01.09.2012г. - 10.05.2019, КФ "Деліція" (Національний виробник кондитерських виробів в Україні, ближньому і далекому зарубіжжю).

Посада: Регіональний менеджер по Півдню України та експорт менеджер (Молдова та Придністров'я).

Основні обов'язки:
- Управління продажами на території півдня України та експорту Молдова і Придністров'я;
- Управління та координація роботи персоналу на підзвітній території;
- Постановка і контроль щомісячних цілей;
- Контроль виконання плану продажів дистриб'юторами на підзвітній території;
- Розробка бонусних програм для торгових команд дистриб'ютора;
- Регулярне відвідування дистриб'юторів;
- Аудит території на наявність представленості продукції у всіх каналах збуту;
- Регулярне проведення зборів і презентацій для торгових команд дистриб'ютора;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Управління фокусними командами у дистриб'юторів;
- Розробка і прийняття маркетингових заходів щодо стимулювання всіх каналів збуту;
- Проведення переговорів з клієнтами, напрацювання нових клієнтів,
- Планування своєї роботи на тиждень, місяць. Регулярні відрядження.
- Контроль своєчасної, подачі звітності.
- Управління мерчендайзерами
Також основні обов'язки, які виконуються, наведені нижче на іншій посаді.

01.07.2015-01.05.2017р - КФ "Деліція".
Посада: Дивізійний менеджер по Київській області, Чернігівській та по Півдню України.

Основні обов'язки:
- Проведення переговорів з партнерами, пошук, презентація та запуск нових дистриб'юторів;
- Підбір персоналу, розподіл людських ресурс для максимального ефективного розвитку території;
- Регулярне оцінювання діяльності підлеглих осіб;
- Проведення аналізу та прогнозування можливості розвитку і збільшення продажів на ввіреній території;
- Здійснення аналізу ситуації на території, обговорення з дистриб'юторами ситуації, ініціювання бізнес-проектів, націлених на розвиток кількісної та якісної дистрибуції;
- Контроль і координування реалізації продукції на ввіреній території;
- Виконання затвердженого плану продажів на ввіреній території.

01.08.2014-01.06.2015р - КФ "Деліція".
Посада: Регіональний менеджер по Півдню України (Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область).

01.07.2013-01.08.2014р - КФ "Деліція".
Посада: Територіальний менеджер по Одеській області.

Основні обов'язки:
- Супровід і розвиток Клієнтської бази на ввіреній території;
- Своєчасне надання необхідної звітності;
- Виконання щомісячних обсягів продажів;
- Вживати всіх необхідних заходів і дії для просування продукції;
- Контроль своєчасної оплати дистриб'ютора за отриману продукцію;
- Відстежувати збалансованість товарних запасів на складі дистриб'ютора;
- Оперативне інформування безпосереднього керівника про будь-які зміни ринкової ситуації;
- Виконання показників нумеричної та якісної дистрибуції, встановлених вищим керівництвом;
- Участь разом з дистриб'ютором в підборі персоналу і оцінка торгових представників по роботі з продукцією;
- Розробка маршрутів торгових представників;
- Пошук нових клієнтів, введення переговорів з клієнтами;
- Систематичне проведення польових тренінгів для торгових команд;
- Проведення маркетингових заходів спрямованих на стимулювання каналу збуту і додаткової мотивації для торгових команд;
-Забезпечення якісної представленості продукції на закріпленій території.

01.09.2012-01.07.2013г. - КФ "Деліція"
Посада: Супервайзер ексклюзивної торгової команди по ТМ "Деліція".

14.02.2012р.- 16.08.2012р. - ПП "Доброслав" (Дистриб'юторська компанія з реалізації дитячого харчування "Nutrilon", "Малютка")
Посада: Супервайзер
Основні обов'язки:
- Координація та контроль діяльності зі збуту продукції,
- Розподіл території між торговими представниками, і мерчендайзерами,
- Контролювання роботи з ключовими, мережевими і складними клієнтами,
- Контролювання роботи ексклюзивного ТП по роботі з аптечним каналом збуту,
- Навчання торгових представників технології продажів, методам ведення переговорів, методам укладання угод,
- Оцінювання роботи співробітників виходячи зі спільних поїздок за маршрутом,
- Проведення тренінгів та навчання підлеглих під час безпосередньої роботи,
- виконання планів продажів і розвитку, збільшення кількісної та якісної дистрибуції на закріпленій території.
- Контроль дебіторської заборгованості.- Розробка системи мотивації та атестації співробітників.
- Контроль за нарахуванням бонусної частини з.п. співробітників.
- Підбір персоналу.

01.02.2010р.- 10.01.2012р. ТОВ "Лузанівка" (Велика дистриб'юторська компанія)
Посада: Супервайзер
Основні обов'язки:
- Навчання торгових представників,
- Управління та координація дії команди торгових представників,
- Управління процесом продажів і досягнення поставлених цілей на території відповідальності,
- Управління процесом моніторингу та аналізу роздрібної мережі на території відповідальності,
- Проведення аудиту роздрібної мережі, наявність дистрибуції та стандартів представленості,
- Контроль виконання функціональних (посадових) обов'язків торговими представниками,
- Проведення роботи з проблемними роздрібними точками, допомога торговим представникам в переговорах в критичних ситуаціях,
- Надання звітів та аналіз поточної ситуації щодо дотримання стандартів представленості на території відповідальності,
- Здійснення роботи з пошуку резервів для збільшення продажів, дистрибуції та частки ринку,
- Постановка цілей і завдань торговій команді на щомісячній основі,
- Постановка поточних цілей - на тиждень, на день,
- Контроль дебіторської заборгованості.

01.12.2007 р. - 01.02.2010 р. ТОВ "Лузанівка"
Посада: Торговий представник
Основні обов'язки:
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розширення клієнтської бази, укладання договорів; - Щоденне планування обсягу продажів,
- Відстеження рекламної діяльності конкурентів на ринку,
- Навчання персоналу торгових точок правильному використанню обладнання та реклами.

01.09.2006г.-01.12.2007г. ПП "Сіті-Класик"
Посада: Заст. начальника складу 7км.
Основні обов'язки:
- Контроль грошових коштів;
- Приймання, розміщення, зберігання і відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі;
- Організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
- Робота з персоналом;
- Інструктажі про правильність виконання робіт;
- Проведення інвентаризацій;
- Ведення необхідної документації.

17.04.2006г.-01.09.2006г. ТОВ "Просто-Фінанс"
Посада: кредитний експерт з кредитування та страхування автомобілів, а також менеджер з продажу автомобілів.
Обов'язки:
- Інформування потенційного клієнта про існуючі варіанти отримання кредиту;
- Розрахунок суми кредиту та розміру щомісячних платежів у рахунок погашення заборгованості;
- Приймання заяви на отримання кредиту;
- Перевірка наявності необхідних документів;
- Оцінка ризиків неповернення кредиту;
- Передача пакета документів до служби безпеки та економічної служби банку;
- Надання заявки на оформлення

20.01.2006г.-17.04.2006г. ТРЕЙДЕР на міжнародному валютному ринку FOREX.
Обов'язки:
- Аналітичне дослідження валютного ринку;
- Здійснення торгових операцій на валютному ринку.
- Індивідуальна робота з інвесторами.

01.12.2002г. - 01.02.2006г. ТОВ "Лукойл-Україна" Посада: оператор
Основні обов'язки:
- Виконання операцій з приймання, обліку та зберігання бензину;
- Здійснювати торгівлю бензину через паливороздавальні колонки;
- Вести операції на контрольно-касовій машині, вести касову книгу;
- Складання змінних звітів щодо приходу, витрат і залишків бензину і ПММ, а також грошових коштів у касі;
- Дотримання правил технічної експлуатації АЗС, інструкції про порядок зберігання, обліку та відпуску нафтопродуктів, інструкції з ТБ та охорони праці, інструкції з пожежної безпеки.

Додаткові відомості:

Знання мов: українська (документація), англійська рівень В1.

Знання ПК: досвідчений користувач, Word, Excel, Outlook, 1С, вміння працювати з ОРГ технікою.

Водійські права категорії "В".
Особистий автомобіль: є.
Досвід водіння: понад 20 років.

Професійні навички:
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід ведення переговорів;
- досвід управління людьми;
- знання офісних програм: MS Word, Excel;
- здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
- вміння планувати і прогнозувати;
- вміння переконувати;
- вміння працювати на результат.
Особисті якості:
- комунікабельність;
- цілеспрямованість;
- амбітність;
- відповідальність;
- наполегливість;
- лідерство;
- оптимізм;
- чуйність;
- прагнення до нововведень;
- стресостійкість;
- мотивація;
- ініціативність;
- вимогливість;
- упевненість у собі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: