• File

Ірина

Заступник керівника, адміністратор

Considering positions:
Заступник керівника, адміністратор, Адміністратор магазину, Адміністратор офісу, Керівник крамниці
Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Агаджанова Ірина Юріївна

Особисті дані:
Дата народження: 10.01.1985
Громадянство: українка
Сімейний стан: заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м.Львів
Ел.пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2002 — 2007 рр — Львівський державний аграрний університет
спеціальність : “Фінанси”
освітньо — кваліфікаційний рівень: магістр з фінансів ,
форма навчання — денна

Досвід роботи:
1) Проходження навчальних курсів та професійних тренінгів “Мистецтво продаж. Ефективна комунікація. Вивчення банківської програми та кредитних продуктів в ЗГРУ” ПриватБанк”.
2) 2009 -2011 рр Управління Державного казначейства у Залізничному районі м.Львова ГУДКУ у Львівській області
Посада: спеціаліст 1-ї категорії
Обов'язки:
Відкриття та закриття рахунків бюджетних установ, здійснення безспірного списання коштів з рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на підставі отриманих платіжних вимог, формування поточних виписок про операції на рахунках групи 257 та контроль залишків коштів по вказаних рахунках на кінець операційного дня, здійснення перерахування коштів на готівкові рахунки установи уповноваженого банку на видачі готівки, здійснення повернення коштів , помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

3) 02.2017 — по теперішній час ТОВ “ РУШ” магазин Єва
Посада: Адміністратор торгового залу
Обов'язки:
Організація роботи та управління персоналом; Планування та організація своєї роботи; Планування, організація, контроль роботи персоналу торгового залу з виконання поставлених завдань; Контроль за дотриманням стандартів обслуговування персоналом магазину в торговому залі та на касі; Контроль за дотриманням внутрішнього розпорядку дня персоналом торгового залу. ; Аналіз якості роботи всіх працівників торгового залу з метою поліпшення результатів їх роботи. ; Проведення співбесід та оформлення кандидатів на роботу під час відсутності керуючого магазином. ; Організація процесу наставництва і контроль за його ефективністю ; Проведення заходів з адаптації нових співробітників у магазині; Щоденне формування касових звітів.; Формування щомісячного касового та товарного звітів ; Контроль за відсутністю перевищення ліміту по касі; Проведення інкасації; Організація та контроль отримання та проведення переоцінки в магазині; Організація перевірки кінцевих термінів реалізації по всіх товарах, які мають терміни придатності; Проведення інвентаризації; Планування продуктивності на місяць; Ведення табелю робочого часу ; Виконання всіх планових показників по магазину (KPI) ; Організація виконання персоналом торгового залу вимог контролюючих органів; Організація своєчасної подачі і перевірка правильності заповнення щоденних заявок на підсортування товару; Контроль наявності акцій і правильності викладення акційного товару; Контроль виконання касирами стандартів касової дисципліни прийнятими в компанії; Контроль відповідності та зміни планограм .

Особисті якості:
Відповідальна, націлена на результат , стресостійка, порядна, вмію працювати в команді, комунікабельна, пунктуальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: