• File

Тетяна

Фахівець з закупівель

Considering positions:
Фахівець з закупівель, Заступник директора департаменту закупівель
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Терновська Тетяна Миколаївна
(18 серпня 1978.р.)

м. Київ, бул. Перова, 30а/7
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:

1995 - 2000
Донецький державний технічний університет, факультет «Економіки і менеджменту», спеціальність – менеджмент виробничої сфери, кваліфікація – Економіст - менеджер
Досвід роботи:

2000 – 2002
Державне підприємство «Шахта «Трудівська», інженер ІІ категорії відділу маркетингу, збуту та МТЗ
Функції – складання договорів на постачання обладнання, облік вугільної продукції, облік матеріалів
2002 – 2015
Контрольно – ревізійне управління в Донецькій області, начальник Мар’їнського міжрайонного контрольно – ревізійного відділу,
з 2012 - начальник Мар’їнської об’єднаної державної фінансової інспекції.
Функції - участь в ревізіях фінансово – господарської діяльності підприємств різних сфер діяльності, бюджетних установах та організаціях, керівництво відділом, планування, звітність, кадрові питання, взаємодія з органами місцевого самоврядування та правоохоронними органами
31.01 2016 — 14.04.2016
Центр зайнятості Дніпровського району м. Києва
19.04.2016 — 18.07.2016

26.12.2016 –
25.11.2019

26.11.2019 – 03.12.2019

06.12.2021 -
по теперішній час
Помічник-консультант народного депутата України

Головний державний аудитор Департаменту контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України

Заступник начальника відділу Департаменту контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України

Начальник відділу Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
Професійні навики:
- здійснення моніторингу процедур закупівель, забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань, вміння проведення контрольних заходів та знання їх методів;
- знання основ ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності;
- вміння працювати з великими масивами інформації;
- вміння узагальнювати результати контрольних заходів для інформування заінтересованих органів;
- вміння обґрунтовувати власну позицію;
- досягнення кінцевих результатів;
- знання основ господарського законодавства;
- знання основ цивільного законодавства.
- знання законодавства у сфері публічних закупівель
Робота з ПК:
Впевнений користувач програм Microsoft Office (Word, Exel, Outlook).
Моральні чесноти:
відповідальність, дисциплінованість, старанність, комунікабельність, ініціативність, аналітичні здібності, орієнтація на результат, вміння працювати в команді та керувати командою.
Інше
Заміжня, маю 2 дітей (14 і 21 років)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: