• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9708815/

Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, HRD

Considering positions:
Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, HRD, HR-менеджер, Менеджер з персоналу
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Валентина Манжара
Дата народження: 7 вересня 1983 (41)
Місто: Київ, лівий берег
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ:

26.02.2024 по 14.03.2025 Cosmolot, Playsoft

Team Lead Personal Administration

- автоматизація регламентного і управлінського обліку (BAF);
- підтримка та адаптація нових працівників;
- внесення змін до регламентів (в частині кадрового обліку);
- People Force.

- ведення регламентного обліку:

• гіг-контракти (оформлення, внесення змін, припинення);
• посадові інструкції, положення, регламенти, комісій по соц. страху тощо;
• ведення штатних розписів і внесення змін до них;
• підготовка кадрових наказів, наказів з основної діяльності, трудові договори;
• контроль за веденням військового обліку;
• надання інформації для складання статистичної звітності;
• участь в вирішенні спірних питань.

- ведення управлінського обліку:
• оформлення, переведення, звільнення;
• проведення і контроль sick days, sick leave, vacation;
• внесення грейду посад;
• підготовка договорів NDA;
• участь в вирішенні спірних питань

01.10.2018 по 23.02.2024 ТОВ «Автосаміт на Столичному» (Корпорація УкрАвто)

Начальник відділу по роботі з персоналом

- автоматизація кадрового обліку;
- ведення кадрового обліку працівників Підприємства в програмному забезпеченні
«1С:Підприємство. Зарплата і управління персоналом»» в повному обсязі (прийняття,
переведення, звільнення працівників, оформлення основних та додаткових відпусток
та службових відряджень, ведення табелю обліку робочого часу, складання і
погодження ШР тощо);
- участь у формуванні організаційно-штатної структури та штатного розпису;
- пошук, підбір та адаптація персоналу;
- підготовка звітності для керівників підприємства (плинність персоналу, динаміка
звільнення та відновлення персоналу за напрямами діяльності тощо);
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового
розпорядку в підрозділах, оформлення документів по застосуванню заходів
дисциплінарного впливу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль дотримання графіків змінності,
підсумованого обліку робочого часу;
- підготовка нормативних документів: положень, актуалізація посадових та робочих
інструкцій, актуалізація правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з
оформлення документів згідно ДСТУ 4163:2020 тощо);
- ведення електронного документообігу в межах своїх повноважень з питань
прийняття/повторного працевлаштування, переведення, звільнення працівників,
погодження кандидатів на вакантні посади за окремими посадами;
- контроль, в межах своєї компетенції, дотримання у структурних підрозділах
підприємства вимог чинного трудового законодавства, інших нормативних актів,
наказів і розпоряджень з персоналу;
- організація та контроль за якісним проведенням виробничої практики на Підприємстві;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь в вирішенні спірних питань:
- контроль оформлення банківських карт;
- організація навчання персоналу;
- організація корпоративних заходів;
- ментор в спільноті HR Toyota;
- Sigma. M.E.Doc.

03.11.2014 по 28.09.2018 г.– ТОВ «Торговий дім «Коровай» (Lauffer Group)
виробництво та реалізації продуктів першої необхідності

Начальник відділу кадрів

- формування кадрового діловодства з «0» та відновлення втрачених кадрових
документів;
- кадрове адміністрування відповідно до трудового законодавства в повному обсязі
(прийом, звільнення, переведення, оформлення всіх видів відпусток, тимчасової
непрацездатності, ведення табеля обліку робочого часу, оформлення всіх видів
відпусток підготовка довідок про трудову діяльність, характеристик, графіків щорічних
відпусток);
- ведення штатного розпису та приведення назв посад працівників у відповідність до
класифікатора професій;
- оформлення особових справ співробітників та внесення в них змін;
- формування та контроль табелів обліку робочого часу, дотримання графіків зміності;
- контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку 1С:8
підпорядкованих регіональних підприємств ;
- ведення встановленої звітно-облікової документациї, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- підготовка нормативних документів: регламенти, положення, посадові та робочі
інструкції;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь у вирішенні проблемних та складних питань в рамках трудового законодавства;
- моніторинг та контроль дотримання процесів законодавства про працю підприємства;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- заповнення листків тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового
стажу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль за дотриманням графіків
змінності;
- організація і контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку
1С:8;
- актуалізація посадових інструкцій;
- ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- контроль оформлення банківських карт;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- 1 С «Кадри і Зарплата» 8.1, 8.2, 8.3 ,MS Office (Word, Excel), Оutlook, M.E.Doc

02.12.2013 - 04.08.2014 – АТ «СК «АХА Страхування» (чисельність 1200 чол.), ведення 16
регіональних дирекцій.

Фахівець відділу кадрів

- кадрове діловодство – повний цикл;
- складання та супровід договорів надання послуг;
- розробка проектів та затвердження посадових інструкцій для співробітників компанії;
- путівки соціального страхування (весь процес), новорічні подарунки (лист у Соцстрах,
замовлення, контроль);
- підготовка пакету документів на зарплатні картки банку;
- відповідальна за оформлення анкет та видачу співробітникам свідоцтв соціального
страхування;
- звіти на вимогу, довідки, відповіді на запити;
- складання необхідних керівництва HR звітів.
- консультування співробітників з кадрових питань;
- ІС-ПРО, MS Office (Word, Excel), Outlook 2010.

11.03.2013.- 31.10.2013 г. - АТ «Київгаз»" ( чисельність 2000 чол. с філіальною
структурою)

Інспектор відділу кадрів (ведення 4 Філій)

12.11.2008 г. – 10.03.2013 г. – ТОВ «Торгов і й д і м «Манташовь» (дистриб'юція

кондитерських виробів)

Менеджер з персоналу (єдиний)

Освіта: Гуманітарно-педагогічний коледж Київського

обласного інституту післядипломної освіти
педагогічних кадрів

Кваліфікація – соціальний педагог, психолог.

Додатково: комунікабельна, уважна до деталей, бажання розвиватись, уміння
аргументувати свою позицію, грамотна мова, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Вмію працювати в команді. Моя робота та спеціальність точно приносять мені задоволення!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: