• File

Олена

Менеджер з закупівель

Considering positions:
Менеджер з закупівель, Операційний менеджер, Діловод
Age:
33 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Козирєва Олена Миколаївна
Дата народження: 08.05.1992
м. Житомир, [open contact info](look above in the "contact info" section)

Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2012-2013рр.- «Національний університет державної податкової служби України» (Житомирська філія) отримала диплом спеціаліста. Напрям підготовки- «Економіка і підприємництво», спеціальність- «Облік і аудит», здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
2010-2012рр.- «Національний університет державної податкової служби України» (Житомирська філія) отримала диплом бакалавра. Напрям підготовки- «Економіка і підприємництво», спеціальність- «Облік і аудит», здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2007-2010рр.- «Житомирський автомобільно-дорожній коледж» отримала диплом молодшого спеціаліста з відзнакою. Напрям підготовки – «Бухгалтерський облік», здобула кваліфікацію – бухгалтера.
Досвід роботи:
Менеджер з постачання відділу матеріально-технічного забезпечення
Жовтень 2020 р. – грудень 2020 р. ТОВ «Партнер ВС», м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• Здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачань, сприятливі умови постачань.
• Закупівля продукції згідно потреб підприємства.
• Відстеження руху товару від постачальників.
• Робота з претензіями, поверненням, обміном товару.
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
Агент з постачання відділу закупівель
Вересень 2015 р. – вересень 2020 р. ДП «Житомирський бронетанковий завод», с.м.т. Новогуйвинське, Житомирська область та район.
Функціональні обов’язки:
• підготовка заявок на закупівлю матеріальних ресурсів;
• визначення потреби підрозділів та підприємства в цілому в матеріальних ресурсах;
• створення рахунків на оплату в системі ІТ-enterprise;
• встановлення календарних строків постачання матеріальних ресурсів;
• підготовка проектів договорів та специфікацій з постачальниками;
• здійснення контролю за виконанням постачальниками договірних зобов’язань, строків поставки, кількістю і якістю матеріалів та інших видів матеріальних ресурсів, які надходять на підприємство;
• здійснення контролю за правильністю оплати рахунків та інших розрахункових документів, повного та своєчасного виконання зобов’язань;
• ведення оперативного обліку руху матеріальних ресурсів, наявності невикористаних виробничих запасів;
• організація своєчасного одержання і доставки майна у сховища підприємства за договорами з постачальниками;
• виявлення дефіциту в матеріально-технічному забезпеченні;
• проведення моніторингу залишків майна у сховищах, аналіз його результатів;
• проведення моніторингу ринку товарів (робіт, послуг), підготовка альтернативних варіантів менш витратних закупівель, дослідження цінової кон’юнктури, забезпечення цінового контролю при укладенні договорів;
• підготовка звітів за результатами своєї роботи.
Комплектувальник виробів та інструменту
Квітень 2015 р. – серпень 2015 р. ДП «Житомирський бронетанковий завод», с.м.т. Новогуйвинське, Житомирська область та район.
Функціональні обов’язки:
• комплектація вузлів машин, механізмів, товарних наборів за кресленнями, специфікаціями, каталогами та макетами;
• комплектація запасних частин та інструментів до виробу, який комплектує;
• оформлення приймально-здавальної документації, комплектувальних відомостей;
• отримання деталей, вузлів, матеріалів, які необхідні для комплектування виробу.
Бухгалтер
Листопад 2013 р. - квітень 2014 р. Склад побутової хімії та парфумерії, м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• перевірка та обробка первинної документації;
• ведення обліку списання товарів;
• прийом заявок від реалізаторів;
• оформлення первинних документів на відпуск ТМЦ зі складу;
• надання інформації про наявність, відсутність та залишок матеріальних цінностей;
• оформлення інвентаризації ТМЦ;
• формування ціни на товар.

Оператор ПК
Грудень 2010 р. - червень 2011 р. Магазин «2 Перця» (торгівля продуктами харчування), м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• перевірка та обробка первинної документації;
• організація інвентаризаційної роботи;
• формування ціни на товар.
Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С:Підприємство, ІТ-enterprise, інтернет);
• прослухала сертифікований курс Використання прикладного рішення "Бухгалтерія" в обсязі 40 академічних годин в Центрі Сертифікованого навчання ПП "Бізнес-Софт Про" та про що отримала сертифікат,
• вміння користуватися офісною технікою;
• досвід роботи з контрагентами;
• досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
• досвід в сфері виробництва бронетанкової техніки;
• навички ведення документообігу;
• грамотна письмова та усна мова;
• вміння вести переговори;
• українська мова (рідна), англійська мова – базова (розмовна, письмова).
Особисті якості:
• порядність;
• відповідальність;
• націленість на позитивний результат роботи;
• вміння працювати з великими обсягами інформації;
• вміння працювати у команді.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: категорія В, авто в наявності.
Хобі: спорт (біг).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: