• File

Максим

Директор елеватору

Considering positions:
Директор елеватору, Директор виробництва
Age:
38 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Григоращенко Максим Сергійович
Дата народження: 4 листопада 1986 р.
Громадянство: України
Моб. Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружений, три дитини
Освіта: 2004р. – 2009р. – Миколаївський Державний аграрний університет – агрономічний факультет,
Досвід роботи:
1 – ПП «Західний Буг»
з 01.03.2024 – керівник з проектів
Функціональні обов'язки :
• Розробка і впровадження стратегії управління проектами.
• Планування, моніторинг і координація виконання робіт пов’язаних з проектами.
• Управління бюджетом, ресурсами та ризиками проекту.
• Взаємодія з зацікавленими сторонами (клієнтами, постачальниками, підрядниками тощо).
• Постановка завдань, контроль виконання і управління ефективністю команди проекту.
• Ведення звітності щодо виконання проектів: статус, проблеми, рішення, досягнуті результати.
• Контроль дотримання термінів і якості виконання робіт.

2 – «УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО» - ТОВ ПК «Зоря Поділля»
з 01.11.2019 – 26.12.2023 начальник (директор) механізованого зерносховища. Об'єм елеватора – 60 000 тон.
Функціональні обов'язки :
• Підбір персоналу, навчання специфіці роботи на обладнанні елеватора.
• Забезпечувати безперебійне приймання сировини, її переробку, сушку, зберігання і навантаження на залізничний та автомобільний транспорт.
• Організація робочого графіка операційного персоналу механізованого зерносховища з урахуванням планового обсягу виробництва, планових поставок та відвантажень.
• Участь та контроль проведення інвентаризації продукції, що зберігаються у складських потужностях, оформлення її результатів та надання даних у бухгалтерію.
• Підготовка добового звіту про роботу механізованого зерносховища для вищого керівництва.
• Створювати безпечні умови праці на робочих місцях, контролювати стан засобів колективного та індивідуального захисту, які використовуються працівниками, а також санітарно – побутові умови відповідного до вимог нормативних актів про охорону праці.
• Організовувати та забезпечувати безпечне ведення технологічного процесу, експлуатацію обладнання, постійну та безперебійну роботу потенційно небезпечних об'єктів, безпечне проведення вогневих та інших робіт підвищеної небезпеки.
• Забезпечувати проведення інструктажу, навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників цеху. Своєчасне проходження ними медичних оглядів, дотримання встановленого порядку допуску персоналу до самостійної роботи.
• Організовувати розробку, своєчасний перегляд, внесення змін до посадових інструкцій та інших документів з охорони праці, які регламентують правила безпечного виконання робіт, забезпечити наявність актуальних інструкцій на робочих місцях.
• Організовувати своєчасне оформлення заявок та забезпечення працюючих спецодягом, спец взуттям та іншими засобами індивідуального захисту. Здійснювати контроль за їх станом та використанням за призначенням.
• Аналізувати ті, що мали місце в цеху аварії, нещасні випадки та порушення правил і норм охорони праці, організовувати розробку та виконання заходів, спрямованих на їх попередження.
• Контролювати табельний облік робочого часу, робітників виробничого департаменту.
• Планування, захист та контроль видатків річного бюджету ділянки.
• Планування планових, капітальних ремонтів обладнання елеватора. Контроль за якістю виконання робіт.
• Розробка та впровадження проектів на ділянці, спрямованих на збільшення продуктивності, автоматизації обладнання та оптимізації робочих процесів.

3 – «BUNGE» - ТОВ «ЄТСК» - Європейска транспортна стивідорна компанія:
08.2017 – 31.10.2019 – начальник (директор) елеватора та напольного склада. Об'ем елеватора – 70 000 тон; Об'ем напольного складу – 26 000 тон
Функціональні обов'язки під час будівництва олійноекстракційного заводу:
Контроль за роботою підрядних організацій, а саме:
• Контроль виконання робіт із встановлення елеваторного обладнання.
• Контроль за монтажем силосних банок.
• Контроль за монтажем самопливного обладнання.
• Контроль за монтажем зернової сушарки.
• Контроль правильного ведення пусконалагоджувальних робіт.

Функціональні обов'язки на запущеному олійноекстракційному заводі:
• Підбір персоналу, навчання зі специфікою роботи на обладнанні елеватора.
• Забезпечувати безперебійне приймання сировини, її підробіток, сушіння, зберігання та видачу на виробництво.
• Забезпечити безперебійне приймання шроту/лушпиння з маслоекстракційного виробництва, зберігання та своєчасне відвантаження.
• Забезпечити безперебійне приймання олії соняшникової з маслоекстракційного виробництва, зберігання та своєчасне відвантаження.
• Організація робочого графіка операторів виробничого департаменту з урахуванням планованого обсягу виробництва, планованих поставок та відвантажень.
• Участь у інвентаризації продукції. Оформлення її результатів та надання даних у бухгалтерію.
• Щоденний контроль наявності сировини та готової продукції на елеваторі насіння та складах підлогового зберігання.
• Підготовка добового звіту про роботу департаменту вищого керівництва.
• Створювати безпечні умови праці на робочому місці, контролювати стан засобів колективного та індивідуального захисту, які використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови відповідно до вимог нормативних актів про охорону праці.
• Організувати та забезпечити безпечне ведення технологічного процесу, експлуатацію обладнання, стійку та безаварійну роботу потенційно небезпечних об'єктів, безпечне проведення вогневих та інших робіт підвищеної небезпеки.
• Забезпечувати проведення інструктажу, навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників цеху. Своєчасне проходження ними медичних оглядів, дотримання встановленого порядку допуску персоналу до самостійної роботи.
• Організовувати розробку, своєчасний перегляд, внесення змін до регламентів, інструкцій та інших документів з охорони праці, які регламентують правила безпечного виконання робіт, забезпечити ними робочі місця.
• Організовувати своєчасне оформлення заявок та забезпечення працюючих спецодягом, спец взуттям та іншими засобами індивідуального захисту. Здійснювати контроль за їх справністю та використанням за призначенням.
• Брати участь у цільових та комплексних обстеженнях стану охорони праці в цеху, організовувати та проводити профілактичну роботу.
• Аналізувати ті, що мали місце в цеху аварії, нещасні випадки та порушення правил і норм охорони праці, організовувати розробку та виконання заходів, спрямованих на їх попередження.
• Вести табельний облік робочого часу, робітників виробничого департаменту.
• Планування річного бюджету дільниці.
• Планування планових, капітальних ремонтів обладнання елеватора. Контроль за якістю виконання робіт.
Розробка та впровадження проектів на ділянці, спрямованих на збільшення продуктивності, автоматизації обладнання та оптимізацію робочих процесів.

03.2016 – 08.2017 – заступник начальника елеваторного виробництва та складу

Обов'язки:
- контроль за якістю виконання робіт підрядними організаціями, що беруть участь у зведенні металоконструкцій та обладнання елеватора;
- планування ефективної роботи змінного операційного персоналу;
- контроль за якістю виконання поставлених завдань;
- планування та контроль відвантаження гранульованого шроту та гранульованої лушпиння на морський транспорт (суховантажі, баржі), залізничний транспорт та автотранспорт;
- планування та контроль ефективного приймання та вивантаження авто та залізничного транспорту.

12.2015 – 03.2016 – старший прийомоздавач

Обов'язки:
- планування ефективної роботи змінного операційного персоналу - контроль якості виконання поставлених завдань;
- планування та контроль відвантаження гранульованого шроту та гранульованої лушпиння на морський транспорт (суховантажі, баржі), залізничний транспорт та авто транспорт;
- планування та контроль ефективного приймання та вивантаження авто та залізничного транспорту.

09.2015 – 12.2015 – оператор механізованих та автоматизованих складів – приймач

Обов'язки:
• контроль за якістю очищення зернових культур на зерноочисних машинах від сміттєвих домішок, великої та дрібної фракції, а також калібрування насіння.

4 - ТОВ СП «Нібулон» - перевантажувальний термінал:

06.2011 – 02.2015 – змінний майстер перевантажувального терміналу ТОВ ПТ "Нібулон".

Обов'язки:
- планування ефективної роботи змінного операційного персоналу;
- контроль за якістю виконання поставлених завдань;
- планування та контроль відвантаження зернових культур на морський транспорт (суховантажі, баржі);
- планування та контроль ефективного приймання та вивантаження авто та залізничного транспорту.

08.2010 – 06.2011 – оператор диспетчерського руху та завантажувально-розвантажувальних робіт на пристроях перевантажувального терміналу ТОВ ПТ «Нібулон».

Обов'язки: - запуск, зупинка та контроль номінальної продуктивності обладнання для переміщення зернових культур по конвеєрному та самопливному обладнанню.

01.2009 – 08.2010 – апаратник обробки зерна ІІІ розряду ТОВ СП «Нібулон».

Обов'язки: - контроль за якістю очищення зернових культур на зерноочисних машинах від сміттєвих домішок, великої та дрібної фракції, а також калібрування насіння.

Професійні навички та знання:
• Впевнений користувач ПК (1C, SAP(PM, SRM), MS Office).
• Знання правил та норм охорони праці, екології та пожежної безпеки.
• Досвід у будівництві складських елеваторних потужностей, повного запуску та виведення до номінальної продуктивності елеваторного обладнання (приймання, очищення, сушіння, з витримкою показників якості, що запитуються виробничим відділом).
• Досвід керівництва та ведення технологічного циклу елеваторного виробництва.
• Проходження курсів внутрішнього аудіювання харчових підприємств у компанії «Bureau Veritas» за стандартами ISO 19011:2018; ISO 9001:2015; FSSC 22000.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: