• PRO

Олег

Менеджер із продажу

Considering positions:
Менеджер із продажу, Клієнт-менеджер, Модератор, Direct-менеджер, Оператор баз даних, Спеціаліст технічної підтримки
Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Модератор з функціями менеджеру

from 01.2019 to 02.2021 (2 years 1 month)
Сервіс послуг Talant.shop, Дніпро (IT)

Модератор послуг Talant.shop. Залучення нових майстрів на сервіс, редагування та оформлення їх пропозицій. Постійне виявлення «недоліків» сайту та додавання рекомендацій щодо їх усунення, поліпшення, спрощення ресурсу для отримання позитивного користувацького досвіду.
Модерація пропозицій послуг від майстрів (кожна пропозиція за допомогою телефонування обумовлювалася, з'ясовувалися деталі виконання замовлення, і створювався структурований опис послуги).
Мозкові штурми та покращення варіантів запрошень майстрів на ресурс (для додавання нових послуг).
Відповіді на дзвінки та повідомлення клієнтів 24/7/365.
Пошук майстрів під замовлення.
За 1,5 року командою з 3-х осіб було додано понад 3500 пропозицій послуг та проведено понад 1000 замовлень послуг.

Здійснював холодні дзвінки з метою продажу розхідника для ремонту ходової автомобілів. Досяг лідируючої позиції у групі з 3-х осіб у тому числі в оптових продажах.

Консультант в банку

from 03.2013 to 02.2015 (1 year 11 months)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

20.03 - 07.07.2013 відділ «Вихідний обдзвон» напрямок «Gold клуб». Освоїв продаж банківських продуктів: вже першого місяця зайняв четвірку лідерів по KPI. Бази переважно «гарячі» рідко «холодні».

07.07- 1.10.2013 посада спеціаліста контролю якості обслуговування «Chat Online»: обробка даних про не вирішені питання Клієнтів, при отриманні консультації та врегулювання їх.

1.10.2013- 12.02.2014 вирішення актуальних питань Клієнтів, які залишилися без відповіді після звернення на телефонну лінію підтримки. Оцінка виконання внутрішніх стандартів та процедур операторами.

12.02.2014 Обробка скарг та звернень Клієнтів по e-mail та публікаціях у мережі: на форумах, у соціальних мережах та блогах.
Кілька місяців займав посаду помічника керівника групи: розподіл звернень клієнтів, перевірка якості відповідей колег та допомога у вирішенні складних питань.

Education

Дніпропетровський Національний Університет ім. О.Гончара

Біолого - екоолгічний, Біологія, Дніпро
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Біолог, вчитель біології та хімії

Additional education and certificates

Основи кібергігієни

19 серпня 2023
Certificate

Knowledge and skills

  • Спостережливість
  • Впевненість
  • Уважність
  • Впевнений користувач ПК
  • Швидко навчаюсь
  • Чесність
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Порядність
  • Здатність до навчання

Additional information

Розглядаю виключно віддалений вид зайнятості, пропонуючи інші варіанти ви з цим погоджуєтеся і не дивуєтеся на співбесіді.

Уважний до деталей, відповідальний, нестандартно і позитивно мислячий, дружелюбный, з добре розвиненим почуттям гумору, стійкий до стресів (відповідаю їм посмішкою), позитивно ставлюся до критики на свою адресу. Не маю шкідливих звичок тому, коли інші їх дозволяють, я працюю. Клієнт та бренд орієнтований.

Відсутня можливість офіційного працевлаштування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: