- Business card
Сергій
Менеджер по роботі з клієнтами
- Employment type:
- part-time
- Age:
- 46 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/972391/
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Користувач 1С
- MS Outlook
- MS Paint
Additional information
РЕЗЮМЕ
ТЕРЕЩЕНКО СЕРГІЙ
ЦІЛЬ:
- отримання віддаленої роботи на ПК не привязаної до конкретного часу за добу в робочі та вихідні дні;
- зайнятість орієнтовно 2 - 4 години в день;
- розрахунок за роботу після її виконання;
- бажано отримання роботи пов’язаної з аналітикою, формування звітності, таблицями і т.п.;
- розгляну також інші цікаві пропозиції по віддаленій роботі на ПК;
- робота не повинна бути пов’язана з телефонними дзвінками, пошуками клієнтів, з продажем товару.
ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ:
- українець, одружений
Тел:
[
Електронна адреса:
[
ОСВІТА:
1996 -2001 Черкаський інститут управління
Спеціальність: економіка підприємства
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Цілеспрямований, відповідальний, комунікабельний. Аналітичний склад розуму. Економічне, логічне, творче мислення.
Знання: 1С:Підприємство 7.7, 8.1, 8.2, Microsoft Office. Впевнений користувач Microsoft Excel - побудова формул різної складності, звіти, діаграми, зведені таблиці
Є навички створення та монтажу відео, завантаження на You Tube
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
13.04.2011 - по даний час ПРАТ «Орлан»
Посада: Фахівець з планування виробництва
- побудова плану виробництва на день, тиждень, місяць, рік;
- формування звітності різноманітної складності в Microsoft Excel;
- формування звітів, внесення інформації, створення документів в 1С:Підприємство;
- створення презентацій, слайдів та презентаційних матеріалів;
- закупівля сировини для виготовлення продукції;
- контроль поставки сировини для виготовлення продукції;
- аналіз залишків продукції та сировини;
- комунікація з замовниками по телефону, електронній пошті, месенджерах;
- формування бюджету по сировині;
- формування сировинного балансу;
- контроль забезпеченості продукцією;
- комунікація з різними відділами підприємства.
04.08-09.10 ТОВ «Група Компаній Рідна Марка»
05.2010-09.2010
Посада : Спеціаліст відділу по работі з ключовими клієнтами департаменту з продажу.
- узгодження, прийом та обробка заказів від: ТОВ «реал, - Гіпермаркет Україна», ТОВ «Метро кеш енд кері Україна», ТОВ «ТАВРІЯ-В», ТОВ «Квіза-Трейд», ЗАТ «Херсонский оптовий торговий дім 97», СПД «Чех Андрій Петрович»;
- формування всіх необхідних документів у 1С: Підприємство для відвантаження, погодження зі складами, с відділом логістики та з вищеперечисленими контрагентами об'єму відвантажень та доставки, регістрация груза на РЦ «Рабен»;
- регістрація та обробка документів в системі EDI (закази, повідомлення про відвантаження, повідомлення про прийняття, счет-фактури);
- контроль своєчасних оплат (дебіторськой заборгованості) по відвантаженій раніше продукції,
прийом, обробка і перевірка актів виконаних робіт і логістичних послуг;
- аналіз залишків и продаж;
- планування необхідного об'єму виробництва продукції для вищеперелічених контрагентів.
05.2009-05.2010
Посада: Спеціаліст відділу логістики операційного управління комерційного департаменту
Поточний перелік робіт +
- прийом і обробка заказів від ТОВ «реал, - Гіпермаркет Україна», ТОВ «Квіза-Трейд», формування в 1С: Підприємство, відвантажувальних документів, контроль за відвантаженням, документообігом і залишками продукції на складі по даним контрагентам.
10.08-05.09
Спеціаліст сектору управління запасами и заказами відділу логістичного управління мереж поставки операційного департамента
- прийом, обробка заказів и організація відвантаження продукції на ТОВ «Метро кеш енд кері Україна»;
- формування в 1С: Підприємство видаткових документів на відвантаження продукції ООО«Метро кеш енд кері Україна»;
- планування необхідних залишків на складі і организація поповнення залишків;
- контроль за документооббігом (транспортних и товарних накладних, актів виконаних робіт);
- регістрация заказів ТОВ «Метро кеш енд кері Україна» на РЦ Шенкер, РЦ Рабен;
- внесення в 1С: Підприємство заявок на оплату послуг, звірка актів наданих логістичних послуг від ТОВ «Метро кеш енд кері Україна».
04.08 – 10.08
- обробка заказів від дистрибьюторів, оформлення видаткових документів на відвантаження в 1С: Підприємство, обробка прибуткових і видаткових документів з подальшою звіркою в 1С: Підприємство;
- внесення інформацвї а 1С: Підприємство по зворотній тарі, заявок на оплату послуг, звірка актів наданих логістичних послуг від ТОВ «Метро кеш енд кері Україна».
More resumes of this candidate
Remote
Higher education · Part-time
Education: 01.1996 - 01.2001: Спеціальність: економіка підприємства (Черкаський інститут управління, Черкаси).
- Business card
Remote
Part-time
РЕЗЮМЕ ТЕРЕЩЕНКО СЕРГІЙ ЦІЛЬ: - отримання віддаленої роботи на ПК не привязаної до конкретного часу за добу в робочі та вихідні дні; - зайнятість орієнтовно 2 - 4 години в день; - розрахунок...
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Remote, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Remote -
Менеджер роботи з клієнтами
Remote -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 UAH, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote