• File

Катерина

Адміністратор

Age:
36 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Канчі Катерина Геннадіївна
Дата народження: 02 січня 1988 року
Сімейний стан: замiжня, маю сина
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2005 – 2009 рр. Державна льотна академія України. Бакалавр: менеджер туристичної індустрії.
2009 – 2010 рр. Державна льотна академія України. Спеціаліст: менеджер-економіст міжнародних авіаційних перевезень.

Досвід роботи:
01.06.2010 – 05.12.2011 Готель «Інгул», адміністратор
Обов’язки:
• бронювання номерів;
• прийом, реєстрування, розміщення клієнтів;
• проведення взаєморозрахунку з клієнтами готелю на касовому апаратi;
• підготовка звітної документації;
• надання повної інформації про послуги готелю, як особисто так і по телефону;
• контроль над дотриманням правил проживання та експлуатації номерів;
• контроль якості обслуговування відвідувачів;
• врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.

25.08.2015 – 15.10.2017 Льотна академія НАУ, паспортист
Обов’язки:
• ведення паспортного обліку по картотеці з використанням комп’ютерної техніки.
• підготовка і оформлення довідок;
• видача довідки з місця проживання та інші документи паспортного призначення за підписом начальника відділу;
• підготовка необхідних документів та подача у РВ УДМС паспорти на заміну фотокарток курсантів-студентів;
• зберігання документів паспортного призначення відповідно до «Положення про паспортну систему України»;
• інформування та роз’яснення суб’єктам звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
• здійснення контролю за постановкою та зняттям з реєстрації курсантів-студентів, постійного та змінного складу, які проживають у гуртожитках академії, згідно з чинним законодавством;
• один раз у квартал проведення перевірки паспортного режиму у гуртожитках академії.

16.10.2017 – 20.09.2019 Льотної академії НАУ, старший лаборант кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук
Обов’язки:
• дотримання вимог чинного законодавства, загальнодержавної та внутрішньо-академічної нормативної бази, наказів та розпоряджень керівництва академії.
• забезпечення роботи закріплених за кафедрою навчальних приміщень, перевірка стану відповідного обладнання та забезпечення його справності та готовності до занять;
• сприяння забезпеченню закріплених за кафедрою навчальних приміщень необхідною наочністю, навчальним обладнанням тощо, які використовується при проведенні занять;
• забезпечення безпечності обладнання, що використовується в закріплених навчальних приміщеннях під час занять;
• відповідальність за збереження обладнання, майна та навчально-методичної документації;
• надання студентам та викладачам кваліфіковану допомогу щодо використання обладнання, навчально-методичних матеріалів тощо.
• брати участь у розробленні, виготовленні та підборі навчально-наочного матеріалу, навчально-методичної документації відповідно до визначених обов’язків;
• здійснення заходів для забезпечення необхідної дисципліни;
• ведення документації кафедри.

21.09.2019 – 01.12.2022 Льотна академія НАУ, секретар деканату факультету авіаційного менеджменту
Обов’язки:
• додержуватись Положення про ЛА НАУ, Правил внутрішнього розпорядку, інструкцій з охорони праці та протипожежної безпеки академії;
• постійно підвищувати свою кваліфікацію;
• дотримуватися встановленого графіка робочого часу;
• забезпечувати нерозголошення персональних даних постійного та змінного складу академії;
• забезпечувати складання та ведення документації, яка стосується організації освітнього процесу;
• оформляти залікові книжки, додатки до дипломів, відомості обліку успішності, аркуші успішності, журнали обліку роботи академічних груп факультету;
• перевіряти заповнення відомостей обліку успішності та журналів обліку роботи академічних груп;
• вести облік руху студентів факультету (зарахування, переведення, відрахування, поновлення, академічні відпустки);
• вести журнали успішності;
• проводити звірку записів в залікових книжках, відомостях обліку успішності та аркушах успішності студентів;
• оформляти навчальні картки студентів факультету;
• складати довідки про навчання в академії;
• готувати проекти наказів для відділу кадрів, які стосуються студентів факультету;
• контролювати виконання викладачами затверджених розкладів навчальних занять, екзаменів і заліків;
• приймати і передавати телефонограми та іншу інформацію за допомогою приймально-передавальних пристроїв, під час відсутності декана записувати прийняті повідомлення і доводити до його відома їх зміст;
• виконувати окремі службові доручення декана.

02.12.2022 і по теперішній час Льотна академія НАУ, фахівець відділу наукового розвитку (технічний секретар двох фахових збірників ЛА НАУ)
Обов’язки:
• переписка з авторами статей;
• надсилання статей рецензентам;
• макетування збірника;
• оформлення розсилки збірників;
• підготовка файлів для бібліотеки Вернадського;
• завантаження даних на сайт Index Copernicus.

Професійні навички: вміння працювати з людьми, офісною технікою, знання комп’ютера (MS Office).
Мета: набути новий досвід у роботі, вдосконалити та реалізувати його, при виконанні, як індивідуальних завдань, так і в груповій взаємодії; самореалізація; вдосконалити навички роботи в команді.
Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, чесна, швидко навчаюсь новому.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: