• File

Альона

Менеджер call-центра

Considering positions:
Менеджер call-центра, Помічник керівника
Age:
21 years
City of residence:
Lubny
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Альона Шевченко
Спілкування з різними людьми приносить мені велике задоволення. Під час розмови я
спостерігаю за розвитком думки людини, що допомагає вести приємну розмову, а часом
переконувати і заохочувати. Не всі люблять навчатися, але, я вважаю, що заохочення, добрий
тон голосу і спільний пошук проблеми, шляху її вирішення допоможуть багатьом учням знайти
себе в житті. Я переконалася в цьому особисто, і хочу, щоб інші теж це відчули. А посада
менеджер call-центру мені в цьому допоможе.

Особисті дані Досвід роботи

Ім'я Виробнича практика в ПАТ БК "ПриватБанк" кві 2023 - тра 2023
Альона Шевченко
Лубни
Адреса
вул. Дачна 3
37502 Лубни Освіта і кваліфікації
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)
молодший бакалавр вер 2020 - чер 2023
Email Відокремлений структурний підрозділ ", Лубни
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Наразі закінчую навчання за спеціальністю "Фінанси, банківська справа та страхування"
Дата народження
04-12-2003
Атестат про повну загальну середню освіту вер 2011 - тра 2020
Стать Загальноосвітня школа №7, Лубни
Жіноча
Національність Навички
українка
Сімейний стан
неодружена Microsoft Word
Посвідчення водія
відсутнє Microsoft Excel

Microsoft PowerPoint
Інтереси

Читання
Дослідження
Музика
Психологія

Мови

українська Рідна мова
англійська B2

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: