• File

Юлія

Начальник відділу

Age:
29 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Нечиталюк Юлія Валеріївна

Дата нарождення:30.10.1995
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: заміжня, маю доньку.

Мета: Постійний розвиток особистості, кар’єрний ріст, динамічна та цікава робота

Освіта:
Роки навчання: 2013 – 2017 БАКАЛАВР;
Навчальний заклад: Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана;
Спеціальність: ступінь бакалавра «Економіка та підприємництво»
Кваліфікація: «Підприємницька діяльність»

Освіта:
Роки навчання: 2017 – 2019 МАГІСТР;
Навчальний заклад: Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана;
Спеціальність: «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Кваліфікація: «Підприємницька діяльність»

Досвід роботи:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Вікс», Київ.
Посада:Бухгалтер з первинної документації
Період роботи: жовтень 2016 – вересень 2017

Посадові обов’язки:
• Ведення первинної документації: рахунки, прибуткові накладні, акти виконаних робіт, виписування довіреностей;
• Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;
• Облік та контроль матеріальної бази підприємства;
• Введення в експлуатацію, облік та списання ОЗ, МНА та МНШП;
• Нарахування амортизації;
• Облік автотранспорту, облік запчастин;
• Складання та подання звітів ( статистика).

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «104.ЮА», Вишневе
Посада: Фахівець з обслуговування клієнтів
Період роботи: лютий 2021- жовтень 2022

Посадові обов`язки:
• Приймання заяв, звернень, листів від клієнтів, що звернулись до регіонального управління за отриманням послуг або виконання робіт;
• Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників для надання консультацій по проведенню операцій передбачених внутрішніми процесами та нормативними документами Компаній, яким надаються послуги.
• Надання консультацій з усіх послуг та координація дій клієнтів: повне супроводження клієнтів від моменту звернення до кінцевого надання послуги.
• Підготовка та підписання договорів надання послуг Компаній, яким надаються послуги. Забезпечення своєчасної підготовки суміжних документів та договорів: актів, рахунків та інших документів згідно наданих послуг на оплату.
• Ведення діловодства щодо документів, які утворюються в діяльності регіонального управління. Відбір, підготовка і передача на зберігання документів, що утворюються у діяльності регіонального управління. Ведення бази даних у програмних комплексах.
• Повідомлення начальника відділення про будь-які факти реалізації ризику у Товаристві. Вжити всіх можливих дій для мінімізації або уникнення ризиків.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «104.ЮА», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: жовтень 2022- травень 2022

Посадові обов`язки:
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву Компаній, яким надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти недопущення.
• Контроль за датами передачі документів між відділами/службами Компаній, яким надаються послуги згідно договору.
• Контроль за своєчасною підготовкою відповідних документів до договорів: актів, рахунків та інше згідно наданих послуг на оплату. Своєчасне виконання усіх платних та безкоштовних послуг.
• Контроль за строками відповідей на звернення, видачу погодженої проектної та архівної документації.
• Виконання інших вказівок та розпоряджень начальника регіонального управління.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «КИЇВОБЛГАЗ», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: червень 2022 – серпень 2023

Посадові обов`язки:
• Контроль чіткого дотримання термінів щодо виконання послуг та сервісів для клієнтів з урахуванням вимог чинного законодавства.
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються АТ «Київоблгаз».
• Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву АТ «Київоблгаз», яким надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти недопущення.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок.
• Розрахунок бонусування працівників за продаж газового обладнання.
• Розрахунок КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».
КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: вересень 2023 – січень 2024

Посадові обов`язки:
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються Оператором ГРМ.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок, внутрішньої документації.
• Розрахунок показників КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Введення нових програмних продуктів у роботу підрозділу.
• Відповіді на запити (КОДА, НКРЕКП).
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».

КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Період роботи: лютий 2024 – вересень 2024

Посадові обов`язки:
• Забезпечення безперебійного функціонування підрозділу.
• Введення нових програмних продуктів.
• Контроль діяльності контакт-центру.
• Підготовка, консолідація та подання звітності керівництву.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються Оператором ГРМ.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок, внутрішньої документації.
• Розрахунок показників КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Введення нових програмних продуктів у роботу підрозділу.
• Відповіді на запити (КОДА, НКРЕКП).
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів Київської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»

КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: В.о. начальника центру обслуговування клієнтів
Період роботи: вересень 2024 – по цей час

Посадові обов`язки:
• Організовувати, планувати та контролювати роботу центру обслуговування Філії.
• Розробляти та затверджувати робочий графік центру обслуговування клієнтів.
• Контролювати діяльність працівників центру обслуговування.
• Організовувати навчання для працівників центру обслуговування.
• Повідомляти начальника комерційного департаменту Філії, а також передавати відповідну інформацію у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами Філії щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень.
• Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків для Філії, що можуть виникати як при виконанні власних функцій, так і при виконанні іншими працівниками центру обслуговування Філії.
• Проводити виробничі наради, конференції задля вирішення та обговорення проблемних питань центру обслуговування клієнтів.
• Підтримувати комунікацію та співпрацю з підрозділами Філії.

Особисті якості
• Здатність до навчання, наполегливість, обов’язковість та ретельність, пунктуальність і комунікабельність, відповідальність.

Навики роботи з програмними комплексами
Впевнений користувач Exel, Word, 1СБухгалтерія, 1СДокументообіг, ServiceDesk, CRM.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: