• File

Ольга

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Продавець-консультант, Адміністратор стоматологічної клініки
Age:
39 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kriukivshchyna, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Панченко Ольга Віталіївна
Дата народження: 21.02.1986
С. Крюківщина. Бучанський р-н, Київська обл.
Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Одружена, маю дитину 6 років.
Освіта :
Донецький інститут туристичного бізнесу. 2008 - 2013р. повна вища освіта за
спеціальністю «менеджмент організації» , здобула кваліфікацію менеджер-
економіст.
Досвід:
1. 20.09.2021 -31.01.2023 Магазин «Золотий
Вік». Посада продавець-консультант.
-Організація фінансової звітності.
-Робота з програмою 1С.
-Консультування клієнтів.
-Дотримання стандартів компанії.
-Підтримка дружньої атмосфери між колегами.
2. Декрет з 15.10.2017 до 20.09.2021
3. 11.02.2015-15.10.2017 м. Київ, ТЦ «Піраміда», магазин «Укр золото» Посада: продавець-
консультант ювелірних виробів.
-Вирішення конфліктних ситуацій. -Закупівля товару .
-Ведення звітності.
-Робота з клієнтами.
4. 2012-2014 р. Донецьк ТЦ Пасаж, магазин «Укр золото». Посада:продавець-консультант
ювелірних виробів.
-Продаж виробів та підтримка клієнтської бази. -Документація і звітність.
5. 09.2010-2012 , приватний підприємець.
Посада:Мерчандайзинг.
-Контроль за наявністю товару.
-Забезпечення рекламними та інформаційними матеріалами. -Дотримання стандартів та план-
графік підприємства. -Планування та організація робочого часу.
-Моніторинг діяльності конкурентів.
6. 12.02.2010-27.08.2010. ЗАТ "Свинець". Посада:Секретар
керівника.
-Облік та зберігання документної інформації. -Ведення кореспонденції.
-Затвердження документів, що подаються на підпис керівнику підприємства.
-Планування робочого графіку керівника.
-Ведення ділової переписки.
-Підготовка нарад і ділових переговорів.
7. 11.12.2008-09.06.2009 ТОВ "ЕКО маркет". Посада:Касир
магазину.
Навички та знання:
Внаслідок роботи в різних сферах діяльності були набуті такі навички, як:
-вміння самостійно приймати рішення
-робота з запереченнями
-вміння працювати в команді
-активна життєва позиція
-дисциплінованість
-ініціативність
-комунікабельність
-стресостійкість
-здатність швидко навчатися
-аналізувати ситуацію та знаходити вірні
шляхи вирішення проблеми
-готовність приймати відповідальність
-висока працездатність
-спрямованість на результат
Додаткова інформація :
Знання англійської мови- начальний рівень (А1)
Вміння працювати з оргтехнікою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: