Альона

Адміністратор магазину, 30 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор магазину, Менеджер по роботі з клієнтами, Директор з продажу, Продавець-консультант, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
31 years
City of residence:
Kovel
Ready to work:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Продавець-консультант

from 11.2024 to 04.2025 (5 months)
Жжук, Суми (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

from 12.2023 to 11.2024 (11 months)
Золотий Вік, Суми (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

from 09.2021 to 05.2023 (1 year 8 months)
фітнес центр, Харків (Красота, фитнес, спорт)

Зустріч, інформування клієнтів, ведення записів, видача ключів. Знання, продаж фітнес і бьюті послуг. Знання всіх програм, розкладів, зміни в них, регулювання температурного режиму в зонах, вирішування конфліктних ситуацій, прийом телефонних дзвінків від клієнтів. Підтримка порядку, управління персоналом.

Продавець

from 05.2021 to 09.2021 (4 months)
Аттика, Богодухів (Розничная торговля)

Обслуговування покупців.Робота зі стандартами обслуговування, прийом продукції та викладка її на вітрини, згідно з планограмою,заміна цінників та слідкувати за строками реалізації товару, приймання товару.

Продавец-консультант

from 09.2020 to 01.2021 (4 months)
Bell, Харьков (Розничная торговля)

Консультація клієнтів, продаж мобільних телефонів та аксесуарів, підключення послуг операторів, робота з касою, прийом, викладка товару

Адміністратор

from 01.2016 to 12.2019 (3 years 11 months)
казино, ігрові автомати, Харків (Приватні особи)

Контроль роботи казино та керування співробітниками. Призначення завдань, контроль продуктивності та виконання призначених задач,виконання процесу найму співробітників. Вирішення конфліктів, спорів між гравцями або робітниками , навчання нових співробітників. Складання графіків роботи для персоналу, слідкування за чистотою та порядком в залі, відстеження, контроль транзакцій

Knowledge and skills

  • Старанність
  • Пунктуальність
  • Робота з касовим апаратом
  • Ведення ділової пере
  • Чес
  • Ком
  • Робота в к
  • Усна пис
  • Пк
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Прямий продаж

Additional information

Для мене дуже важливою є атмосфера колективу, де можна обмінюватися творчими ідеями, дружелюбність та гостинність. Люблю виконувати завдання різної складності, коли є стимул на даній робочій посаді, не приймаю хамство, грубість, перехід на особисті межі від керівництва, колег. Спокійно сприймаю критику щодо роботи та розвитку, готова вчитися та покращувати професійні здібності. Вважаю за краще працювати у сфері продажів, допомагати оточуючим у досягненні цілей та задовольняти їхні потреби. Пунктуальна, стресостійка, вмію дотримуватися правил і трудової етики.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: