• PRO

Олександра

Фахівець з продажу в тендерних закупівлях, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
44 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Mykolaiv, Odesa, Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу

from 09.2024 to now (11 months)
ТОВ "Полакс групп", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Підготовка повного пакету документів Учасника для приймання участі в тендерних торгах;
• Реєстрація в системі «Рrozorro»;
• Моніторінг, пошук тендерів: державних, публічних закупівель, комерційних закупівель тощо;
• Участь у торгах: Відкриті торги, Спрощені торги, Запит Ціни пропозиції, Запит пропозиції постачальника; Договірні процедури торгів;
• Підготовка тендерних пропозицій за умовами тендерної документації замовників;
• Оперативна підготовка пакету документів, зазначених в тендерній документації організаторів торгів;
• Координація з іншими відділами компанії для забезпечення відповідності тендерних пропозицій вимогам;
• Подання документації на електронний майданчик;
• Управління участю у торгах;
• Укладення договорів, контрактів, відповідно до тендерної документації;
• Аналіз тендерних пропозицій конкурентів( ціни, переваги, недоліки) згідно з законодавством України щодо Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють Публічні закупівлі;
• Супровід клієнтів в частині документообігу (оформлення договорів, додаткових угод, листування, та інш.);
• Оскарження результатів торгів на «Платформі» закупівель при зайнятті компанією непереможного місця за умови виконання всіх вимог замовника;
• Підготовка запитів, роз’яснень, скарг;
• Звітність

Фахівець з тендерної роботи

from 06.2024 to 08.2024 (2 months)
ТОВ "МК РІАЛ", Харків (Харчова промисловість)

•Підготовка повного пакету документів Учасника для приймання участі в тендерних торгах;
•Реєстрація в системі «Рrozorro»;
•Моніторінг, пошук тендерів: державних, публічних закупівель, комерційних закупівель тощо;
•Участь у торгах: Відкриті торги, Спрощені торги, Запит Ціни пропозиції, Запит пропозиції постачальника; Договірні процедури торгів;
•Підготовка тендерних пропозицій за умовами тендерної документації замовників;
•Оперативна підготовка пакету документів, зазначених в тендерній документації організаторів торгів;
•Координація з іншими відділами компанії для забезпечення відповідності тендерних пропозицій вимогам;
•Подання документації на електронний майданчик;
•Управління участю у торгах;
•Укладення договорів, контрактів, відповідно до тендерної документації;
•Аналіз тендерних пропозицій конкурентів( ціни, переваги, недоліки) згідно з законодавством України щодо Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють Публічні закупівлі;
•Супровід клієнтів в частині документообігу (оформлення договорів, додаткових угод, листування, та інш.);
•Оскарження результатів торгів на «Платформі» закупівель при зайнятті компанією непереможного місця за умови виконання всіх вимог замовника;
•Підготовка запитів, роз’яснень, скарг;
•Звітність

Менеджер зі збуту: продажі за тендерами.

from 11.2020 to now (4 years 9 months)
ТОВ "Атлант Буд Схід", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Вивчення кон’юктури ринку за специфікою на майданчиках держзакупівель;
- Щоденний та стратегічний моніторінг закупівель;
- Поглиблений аналіз ринку та специфіки роботи Закупівельників та Учасників торгів по Україні;
- Аналіз тендерної документації та умов виконання договорів;
- Подання вимог та уточнень Замовникам на тендерних майданчиках ;
- Підготовка тендерної пропозиції та формування наобхідного пакету документів для участі в торгах;
- Розрахунки вартості товарів та послуг за специфікою;
- Взаємодія із Замовниками шляхом публічних переговорів в период формування Замовником технічної потреби та цінових пропозицій на ринку;
- Повне виконання умов договорів із Замовником;
- Супровід відвантажень: строки, умови, логістика, документація, закриття угоди.
В особистому робочому портфелі маю таких Замовників: АТ ″Укргазвидобування″, Національний Банк України, Управління адміністративними будинками апарату Верховної Ради України, ПАТ ″Національна енергетична компанія «Укренерго», АТ «Українська залізниця», ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» та ін.

Менеджер з продажу(В2В) Банківський продукт – тендерна гарантія

from 03.2020 to 11.2020 (8 months)
Агенція PBS, Харків Агенство PBS, Харків (Фінанси, банки, страхування)

- Ведення клієнтської бази ( робота з постійними клієнтами,
проведення телефонних переговорів, консультування клієнтів щодо продукту та сервісного обслуговування),
- Активне залучення нових клієнтів,
- Оформлення банківських гарантій різних видів для участі в тендерних закупівлях;
- Сервісне обслуговування: широке консультування з тендерної документації від кожного замовника в аукціоні, збирання та оформлення пакету документів,
- Ведення документації (укладання та супровід договорів та ін.),
- Розрахунок вартості послуг, супровід замовлення.

Головний адміністратор

from 11.2010 to 08.2012 (1 year 9 months)
ХАТМК, Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Організація роботи підлеглого складу із забезпечення високо - культурного обслуговування відвідувачів (глядачів) театру. Щільна та ефективна робота з міськими та обласними ЗМІ, організація прес-конференцій та творчих зустрічей, контроль виходу публікацій. Здійснення довгострокових та взаємовигідних відносин з різними організаціями та установами міста.
Робота з контролюючими органами у всіх обсягах та потребах діяльності театру. Забезпечення та своєчасна організація розповсюдження рекламних матеріалів. Контроль роботи кас із продажу квитків, реалізація глядачам програмок, буклетів. Організація та повна участь у виїзних заходах (вистави, концерти), проведення гастролей, забезпечення їх рекламною продукцією, підтримкою ЗМІ, контроль за реалізацією квитків, документальний супровід, забезпечення замовлень.

Начальник відділу збуту, менеджер з реклами

from 10.2008 to 10.2010 (2 years)
ТРК "Оріон" ВД "Губернія", Харків (ЗМІ), Харків (ЗМІ, медіа)

Напрацювання та ведення клієнтської бази (робота з постійними клієнтами, проведення телефонних договорів та зустрічей), активний пошук та залучення нових клієнтів, презентація продукції та послуг, організація та контроль над виходом рекламних матеріалів у ЗМІ, повний документообіг (укладання та супровід договорів та ін. ), контроль дебіторської заборгованості
Організація масових презентацій компанії із нуля.
А також створення мережі збуту продукції, контроль та моніторинг виходу продукції компанії на точках продажу, супровід договорів.

Юрисконсульт

from 03.2006 to 10.2006 (7 months)
ХТМ, Харків (Енергетика)

• Претензійно – позовна робота,
• представництво у судах різних інстанцій,
• юридичний супровід роботи філії,
• прийом населення,
• юридичні консультації.

Секретар суду, судового засідання

from 05.2004 to 03.2006 (1 year 10 months)
Московський районний суд м. Харкова, Харків (Юриспруденція)

• ведення ділової та номенклатурної документації,
• прийом, обробка, розсилання кореспонденції,
• участь у судових засіданнях,
• консультація населення,
• ведення цивільних прийомів.

Education

Харківський педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди

Факультет економіки та права, спеціальність "Юрист", Харків
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Вища освіта за спеціальністю "Правознавство", кваліфікація "юрист". Маю професійні права за спеціальністю "Юрист".

Additional education and certificates

Вища школа Закупівельника: Фахівець з публічних закупівель — всеукраїнська сертифікація

2023, 3 місяці

Всеукраїнський форум закупівельників -2023

07.12.2023 рік. Шість годин.

Як перемогти в публічних закупівлях та успішно укласти договір: практичні поради

29.04.2024 рік. Три години

Договори із державними замовниками

2024, семінарне навчання

Вища школа Закупівельника: Як взяти участь і перемогти в публічній закупівлі у Prozorro

2024 рік. 2 місяці

Knowledge and skills

  • Здатність до навчання
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Комунікабельність
  • Користувач 1С
  • Робота із запереченнями
  • Продаж B2B
  • Саморозвиток
  • Ведення CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Непрямий продаж
  • Пунктуальність
  • 1С:Підприємство
  • Ведення переговорів
  • Організованість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: