• File

Марія

Офіс-менеджер, оператор оформлення замовлень, адміністратор

Considering positions:
Офіс-менеджер, оператор оформлення замовлень, адміністратор, Оператор контакт-центру
Age:
38 years
City:
Berdychiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Власовець Марія Олегівна

ЗВ'ЯЗОКм. Бердичів [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ
АТ «Укртелеком»
м. Бердичів 03.11.2020-
Оператор контакт-центру гаряча лінія:
• прийом вхідних дзвінків;
• надання потрібної іформації клієнту за тарифами, послугами, процедурами та акціями компанії;
• робота з клієнтськими скаргами та побажаннями;
Телерадіокомпанія «Еверест»
м. Вінниця
Секретар
• облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної кореспонденції для доповіді керівництву;
• оформлення і розсилка розподільних документів, листів, телефонограм, факсів;
• підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих Наказів, довідок, листів;
• прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
• організація прийомів відвідувачів;
• оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів.

Лікувально – Діагностичний Центр «МЕДІЛЮКС»
м. Вінниця
Адміністратор:
• запис пацієнтів на прийом до лікаря;
• прийом телефонних дзвінків та консультація пацієнтів щодо надання послуг;
• оформлення медичних карток пацієнтів;
• внесення інформації до комп’ютерних систем;
• проведення касових операцій.

Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Кафедра ортопедичної стоматології 1 листопада 2018- 17 квітня 2019

Старший лаборант:
робота з документами

Старший інспектор деканату: 17 квітня – 13 вересня 2019
проведення обліку успішності студентів (заповнення навчальних карток);
надання кафедрам заліково-екзаменаційних відомостей, відповідно до списків студентів факультетів;
оформлення Наказів про відрахування та поновлення студентів;
проведення реєстрації та видачі довідок для студентів;
внесення інформації до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЕДЕБО)

ЗОШ I-III ступенів №36
м. Вінницялистопад 2017 — вересень 2018
Соціальний педагог:

консультативна допомога вчителям, батькам, вихователям; організація культурно-масових заходів;
проведення роз'яснювальних уроків серед школярів; проведення воркшопів із залученням експертів; моніторинг внутрішньошкільних конфліктів;
ведення документації з питань діагностики, корекції, розвитку творчих можливостей дітей.

Секретар :

• діловодство ( особові справи учнів, вчителів, книги Наказів, візитаційної книги, книги вхідних та вихідних документів, книги видачі довідок, книги обліку відвідування учнів
прийом і передача телефонограм;
• виконання технічних функцій щодо забезпечення і обслуговування роботи директора школи та його заступників;
• робота, щодо підготовки загальних зборів;
• контроль за канцелярським приладдям, організаційною технікою;
• передача і прийом інформації щодо роботи школи;
• прийом кореспонденції;
• оформлення особових справ учнів;
• прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документів на підпис;
• прийом відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
• документальне забезпечення кадрової роботи в школі.

Квартирно-експлуатаційний відділ Збройних сил України
м. Вінниця
Економіст:
• збір та оформлення початкових показників економічної роботи, організації;
• супровід обліку, здійснення економічної діяльності;
• розрахунки за різними напрямками роботи організації;
• планування фінансової діяльності в поточному і наступному періодах;
• комунікації з вищестоящими структурами;
• формування, збереження і забезпечення доступу до архівів документації та звітів.
• Формування річних планів та звітів, аналіз діяльності відділу.
вересень 2014 — травень 2016

ГО "Французький Альянс"
м. Бердичівчервень 2013 — вересень 2013
Офіс-менеджер:
зустріч відвідувачів;
прийом і розподіл вхідних дзвінків;
реєстрація, облік і зберігання вхідної та вихідної кореспонденції;
організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів адміністративно-господарська підтримка;
робота з кур'єрськими службами, поштовими відділеннями.

Партія «Правозахисту» жовтень 2010
• Балатувалась у Депутати до Бердичівської ради в одномандатному мажоритарному
виборчому окрузі № 15.

КВАЛІФІКАЦІЇ
2017 рік - курси за спеціальністю "Право" у ДНУ імені В. Стуса
2007 рік – свідоцтво Бердичівського НВК – секретар керівника
2006 рік - посвідчення ПП "Карат" - оператор комп'ютерного набору

ОСВІТА
Соціальна педагогіка, магістрвересень 2009 — червень 2012
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Соціальна педагогікавересень 2004 — червень 2006
Бердичівський педагогічний коледж
Знання мов
Українська-вільно Російська-вільно Англійська-A1

Навички роботи у Microsoft Office Microsoft Word -відмінно
Microsoft Power Point - добре
Microsoft Excel -
добре

Наявність посвідчення водія категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: