• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9919659/

Інспектор відділу кадрів

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Марія
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
2001-2006
вища
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: правознавство
Форма навчання: денна
Досвід роботи
2024-2025
АТ «Ощадбанк», головний фахівець
Обов’язки:
- ведення відпусток (щорічних, без збереження, соціальних, додаткових та інш.) (штат 7000 чоловік);

2022
ТОВ «ВР «ВЕНТСОЛ», інспектор з кадрів
Обов’язки:
- ведення кадрового діловодства (штат більше 800 чоловік);
- розробка наказів про прийняття на роботу, звільнення, переведення, відпустка, відрядження;
- облік і ведення кадрової документації співробітників (оформлення особових справ, трудових книжок, архівів, баз даних по співробітниках карток П2, внесення в них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю);
- ведення журналів обліку наказів, руху трудових книжок, внесення даних в програми 1С, Medoc;
- видача довідок з місця роботи про трудову діяльність;
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві;
- військовий облік;
- надання консультацій з питань трудового законодавства.

2021
ТОВ «Споживчий центр», інспектор з кадрів
Обов’язки:
- ведення кадрового діловодства (штат більше 1000 чоловік);
- розробка наказів про прийняття на роботу, звільнення, переведення;
- облік і ведення кадрової документації співробітників (оформлення особових справ, трудових книжок, архівів, баз даних по співробітниках карток П2, внесення в них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- ведення журналів обліку наказів, руху трудових книжок, внесення даних в програми 1С, Medoc;
- видача довідок з місця роботи про трудову діяльність;
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві;
- надання консультацій з питань трудового законодавства.

2021

2013-2017р.
ТОВ «РЕЛАЙЗ КОМПАНІ», Інспектор з кадрів
Обов’язки:
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до трудового законодавства (штат більше 500 чоловік);
- розробка наказів про прийняття на роботу, звільнення, переведення, оформлення усіх видів відпусток, лікарняних та ін..;
- облік і ведення кадрової документації співробітників (особових справ, трудових книжок, архівів, баз даних по співробітниках карток П2, внесення в них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- ведення журналів обліку наказів, руху трудових книжок, журналів реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці та з питань пожежної безпеки, реєстрації нещасних випадків на виробництві невиробничого характеру, реєстрації протоколів засідання комісії із соціального страхування;
- видача довідок з місця роботи про трудову діяльність;
- контроль за дотриманням законодавства в сфері трудових відносин;
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві;
- розробка посадових інструкцій;
- надання консультацій з питань трудового законодавства.
__________
ТОВ «Аутстаффінг Бізнес Груп»
Юрист (з виконання обов’язків інспектора з кадрів)
Обов’язки (по напрямку кадрового адміністрування):
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до трудового законодавства (штат більше 500 чоловік);
- розробка наказів про прийняття на роботу, звільнення, переведення, оформлення усіх видів відпусток, лікарняних та ін..;
- облік і ведення кадрової документації співробітників (особових справ, трудових книжок, архівів, баз даних по співробітниках карток П2, внесення в них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- внесення усіх даних в 1С, подання інформації до ДФС про прийняття працівника на роботу;
- ведення журналів обліку наказів, руху трудових книжок, журналів реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці та з питань пожежної безпеки, реєстрації нещасних випадків на виробництві невиробничого характеру, реєстрації протоколів засідання комісії із соціального страхування;
- видача довідок з місця роботи про трудову діяльність;
- контроль за дотриманням законодавства в сфері трудових відносин;
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві;
- розробка посадових інструкцій;
- надання консультацій з питань трудового законодавства.
Обов’язки (з юридичних питань):
- надання консультацій та роз'яснення з юридичних питань, складання заяв, скарг та інших документів правового характеру; представництво інтересів фізичних та юридичних осіб в судах України; реєстрація, перереєстрація ТОВ, підприємств, СПД, громадських організацій, розробка установчих документів; ліквідація СПД.

2009-2013р.
ТОВ «Аутсорсингова компанія «Фарм Рост»
Юрист (з виконання обов’язків інспектора з кадрів)
Обов’язки (по напрямку кадрового адміністрування):
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до трудового законодавства (штат більше 700 чоловік);
- розробка наказів про прийняття на роботу, звільнення, переведення, оформлення усіх видів відпусток, лікарняних та ін..;
- облік і ведення кадрової документації співробітників (особових справ, трудових книжок, архівів, баз даних по співробітниках карток П2, внесення в них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- ведення журналів обліку наказів, руху трудових книжок, журналів реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці та з питань пожежної безпеки, реєстрації нещасних випадків на виробництві невиробничого характеру, реєстрації протоколів засідання комісії із соціального страхування;
- видача довідок з місця роботи про трудову діяльність;
- контроль за дотриманням законодавства в сфері трудових відносин;
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві;
- розробка посадових інструкцій;
- надання консультацій з питань трудового законодавства.
Обов’язки (з юридичних питань):
- надання юридичних консультацій з цивільного, господарського, сімейного, корпоративного права; підготовка позовних заяв, претензій, скарг; представництво інтересів фізичних та юридичних осіб в господарському суді міста Києва, Київської області, районних судах міста Києва; реєстрація, перереєстрація суб’єктів господарювання, підготовка проектів установчих документів; ліквідація підприємців.

2008 р.
Юрист ПП “Юридична компанія “Омега”

Обов’язки: надання юридичних консультацій з цивільного, господарського, сімейного, корпоративного права; підготовка позовних заяв, претензій, скарг; представництво інтересів фізичних та юридичних осіб в господарському суді міста Києва, Київської області, районних судах міста Києва; реєстрація, перереєстрація суб’єктів господарювання, підготовка проектів установчих документів; ліквідація підприємців.

2007 р.
Юрист ПП “Юридична компанія “Консул”

Обов’язки: надання консультацій та роз'яснення з юридичних питань, складання заяв, скарг та інших документів правового характеру; представництво інтересів фізичних та юридичних осіб в судах України; реєстрація, перереєстрація ТОВ, підприємств, СПД, громадських організацій, розробка установчих документів; ліквідація СПД.

2006 – 2007
Помічник директора ПП “Юридична фірма “Ор – Дана”

Обов’язки: надання консультацій та роз'яснення з юридичних питань, складання заяв, скарг, клопотань та інших документів правового характеру; здійснення представництва в судах м. Києва.

2005-2006
Юрист Громадська організація “Пора - ПРП”

Обов’язки: надання консультацій та роз'яснення з юридичних питань, складання документів правового характеру.

2002 – 2003
Менеджер – консультант “OSS - Direct”

Обов’язки: робота з клієнтами; надання консультацій; укладання договорів, проведення переговорів.
Професійні якості
• досвід роботи з ПК: Word, Excel, Internet; 1С 8.3 УПП, Medoc
• досвід роботи з законодавчими базами: Законодавство, Ліга;
• досвід роботи з оргтехнікою (сканер, ксерокс, факс, МФУ).
• проходжу курс підвищення кваліфікації з питань військового обліку
Мови
Вільне володіння українською, російською, базова - французька.
Особисті якості
Вміння працювати в команді, пунктуальна, відповідальна, зібрана, комунікабельна, цілеспрямована, енергійна, швидко навчаюсь, сумлінно ставлюсь до виконання покладених на мене обов’язків.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: