• PRO

Анастасія

Менеджер з навчання персоналу, 70 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з навчання персоналу, Керівник відділу навчання
Employment type:
full-time
Age:
31 years
City of residence:
Borodianka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер електронного формату навчання / E-Learning Manager

from 04.2025 to 07.2025 (3 months)
Kyiv School of Economics, Київ (Освіта, наука)

Досягнення:
На період випробувального терміну було надано технічну підтримку у впровадженні освітньої програми "Керування верстатами з системами ЧПК" та за підтримки викладачів розроблено 5 навчальних курсів.

1. Розробка електронних курсів в Articulate Rise:

Взаємодія з експертами для створення навчальних сценаріїв курсів.
Педагогічна адаптація матеріалів (структурування) для їх подання у зрозумілій та доступній формі.
Пошук на відкритих ресурсах, підбір і адаптація візуального контенту (графіка, ілюстрації) для курсів.
Імплементація елементів гейміфікації для покращення залученості студентів.
Контроль якості, тестування готових курсів, внесення коригувань.


2. Адміністрування та підтримка системи Moodle:


Адміністрування та підтримка системи.
Публікація курсів, управління матеріалами, відстеження результатів проходження.
Оцінка ефективності електронного навчання.

Менеджер з дистанційного навчання / E-Learning Manager

from 08.2024 to 01.2025 (5 months)
TAS LIFE, Київ (Фінанси, банки, страхування)

За підтримки проєктної групи розробила дизайн 8 модульної програми навчання, а також впровадила та технічно супроводжувала LMS Open EDX.

До моїх обов'язків входили ще:

1. Управління дистанційної платформи Kwiga (у команді 2 підопічних співробітника):


✔️Завантаження, структурування та оновлення навчальних матеріалів (відео, інструкції, презентації, тестування, курси);
✔️Забезпечення безперервної роботи платформи, своєчасне виявлення технічних проблем та передача інформації про них фахівцям IT відділу;
✔️Адміністрування та підтримка системи електронного навчання для 711 користувачів;
✔️Підготовка звітності за результатами навчання.


2. Впровадження дистанційної платформи Open EDX (проєктна робота):

✔️Визначення навчальних цілей, розробка концепції та структури дистанційної платформи;
✔️Координація роботи проєктної групи від розробки навчального контенту до контролю виконання ТЗ по налаштуванню LMS;
✔️Комунікація з програмістами та системними адмінами (розгортання платформи на серверах, а також налаштування інтеграцій із внутрішними системами Компанії);
✔️Розробка UX/UI дизайну платформи;
✔️Технічні налаштування платформи, а також автоматизація процесів навчання;
✔️Розробка та налаштування програми навчання персоналу під ключові потреби Компанії;

3. Розробка навчального контенту для LMS Open EDX.

Менеджер з розробки освітніх проєктів

from 09.2022 to 07.2024 (1 year 10 months)
НСЗУ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

PROJECTS:

Запровадила разом з командою Продакшину 4 проєкти:

🔥курс "Ведення поширених психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги із використанням керівництва mhGAP" (на який вже зареєстровано 60883 слухача, 51571 з яких отримали свої сертифікати) https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=183
🔥курс “Клінічне кодування за системою діагностично-споріднених груп (оновлений курс)” (на який 7520 лікарів зареєструвалися на курс, з яких 3624 вже отримали свої сертифікати) https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=182
🔥курс "Базові засади застосування Міжнародної класифікації функціонування (МКФ)" (на який зареєстровано 6528 користувачів, отримали сертифікати 3034) https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=184
🔥курс "Документування процесу надання реабілітаційної допомоги на основі МКФ" (на який вже зареєстровано 3740 слухача, 1401 з яких отримали свої сертифікати) https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=185

👉 Ознайомитись іще з 5 освітніми проєктами можна в профілі Лінкедин [open contact info](look above in the "contact info" section)

Отже, які ж ФУНКЦІЇ я виконую?

✔️Визначення навчальних цілей, розробка концепції та програм онлайн курсів, створення структури навчальних матеріалів;
✔️Координація роботи проєктної групи від розробки навчального контенту до контролю виконання ТЗ;
✔️Комунікація з партнерами, експертами (лекторами) та командою;
✔️Перевірка підготовлених експертами конспектів на повноту розкриття теми, методологічну послідовність викладу, відсутність змістовних прогалин та практичність у застосуванні;
✔️Рерайт матеріалів експертів;
Підготовка референсів та ТЗ по дизайну та верстки для Продакшину;
✔️Адаптація навчального контенту під різні формати онлайн навчання та технічна реалізація курсів;
✔️Верстка курсів, створення тестів/інтерактивів для перевірки знань;
✔️Просування курсів через канали Telegram, Viber, LinkedIn, розробка контент-стратегії для збільшення ЦА;
✔️Аналіз виконання KPI курсів та вдосконалення вмісту за результатами оцінки курсу.

Адміністратор LMS Moodle/ E-learning specialist

from 09.2020 to 08.2022 (1 year 11 months)
ФДМУ, Київ (Нерухомість)

Досягнення:
🔥Запровадила та технічно підтримувала LMS Moodle, а також розробляла дистанційне навчання як для зовнішніх користувачів, так і для співробітників Фонду

Що ще входило до моїх обов'язків ?

✔️ Комунікація з IT та системними адмінами (написання ТЗ);
✔️ Розробка зовнішнього дизайну порталу з урахуванням брендбуку (Ai, Ps);
✔️ Налаштування модулів та технічна підтримка порталу. Кількість користувачів ~ 2500;
✔️ Створення профілю користувача та призначення прав.
✔️ Налаштування обмежень на порталі;
✔️ Ведення бази знань (окремо блок новин та форумів);
✔️ Розробка плану навчання персоналу під ключові потреби Фонду;
✔️ Створення дистанційних курсів (SCORE 2004) з елементами гейміфікації (Articulate Storilane 3);
✔️ Налаштування на порталі електронного сертифіката та автоматизація його отримання/перевірки. Розроблено дизайн;
✔️ Налаштування тестів та аналітика ефективності навчання персоналу.

Аналітик

from 05.2020 to 09.2020 (4 months)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Досягнення:
🔥Відлагодила комунікацію команди продавців рітейлу > регіональний менеджер > бізнес - аналітик > керівник підрозділу;
🔥Розробила та вела проєкти CSI та P&L.

А ще займалась:

✔️ Веденням та адмініструванням каналів продаж;
✔️ Розрахунком винагороди команди рітейлу та їх керівників;
✔️ Приймала участь в розробці мотиваційної програми;
✔️ Розрахунком винагороди партнерам: погодження винагороди, перевірка актів та передача їх бухгалтерії;
✔️ Створенням та підтримки звітності, автоматизацією звітів, а також тестуванням нових функціональних систем;
✔️ Веденням проєктів: CSI, P&L.

Бізнес-тренер

from 02.2019 to 05.2020 (1 year 3 months)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

🔥Розробила тренінгову програму "Психологія утримання клієнтів" та оновила тренінг "Взаємодія з VIP клієнтом".

До моїх завдань також входило ще:

✔️ Аналіз цілей та потреб замовника для навчання ключового співробітника/групи;
✔️ Розробка стратегії навчання та розвитку персоналу;
✔️ Підготовка пропозицій щодо навчання персоналу (структура, послідовність та формат);
✔️ Узгодження плану та програми навчання з керівником/замовником;
✔️ Розробка та запровадження нових тренінгів (написання сценарію, створення презентації тощо) + посттренінговий супровід;
✔️ Проведення тренінгів для різних відділів компанії: сектор індивідуального обслуговування, телемаркетингу, операторів Call Center та керівників;
✔️ Автоматизація навчання, створення електронних курсів із елементами гейміфікації (сценарій, дизайн, тести, ігри);
✔️ Налаштування тестів у Webtutor;
✔️ Оцінка ефективності навчання;
✔️ Створення звітів за результатом навчання та пропозицій щодо удосконалення навчальних матеріалів.

Коуч

from 06.2018 to 01.2019 (7 months)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Взаємодія із закріпленою групою продавців (7 співробітників):

✔️ Навчання продажу (робота з клієнтом, обробка лідів, супровід угод);
✔️ Контроль виконання KPI закріпленої групи;
Проведення коучингів (обговорення складних кейсів та цілей);
✔️ Мотивація групи.
✔️ Взаємодія з керівником:

Підготовка звітів та стратегії розвитку співробітників;
✔️ Розробка навчальних матеріалів;
✔️ Участь у воркшопах.

Менеджер з продажу

from 02.2014 to 05.2018 (4 years 3 months)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Робота із закріпленою базою клієнтів:

✔️ Аналіз потреб В2В клієнтів, розробка комерційного кейсу та презентація за методологією Miller Heiman;
✔️ Залучення нових компаній;
✔️ Комунікація з клієнтом у телефонному режимі та e-mail, проведення зустрічей;
✔️ Супровід угод (контроль воронки продажів, обробка лідів);
✔️ Утримання клієнтів;
✔️ Допомога у вирішенні нестандартних питань;
✔️ Робота із запереченнями, створення індивідуальних умов обслуговування.

Education

Київський індустріальний коледж

Маркетингова діяльність, Київ
Unfinished higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Київський індустріальний коледж

Технік-технолог, Київ
Unfinished higher, from 2010 to 2014 (4 years)

Additional education and certificates

Лідерство, компанія NewRealGoal

2023

Вертикальний розвиток лідера, компанія NewRealGoal

2022

Практична психологія, компанія ЕШКО

2019

Conceptual Selling methodology Miller Heiman

2015

Conceptual Selling Coaching methodology Miller Heiman

2018

Методологія розробки сценарію електронного курсу, компанія Colorisoft

2019

Мистецтво зворотнього зв'язку, компанія NewRealGoal

2020

SQL для аналітиків, компанія LABA

2020

Moodle для новачків, компанія Udemy

2020

HR менеджер, компанія GeniusMarketing

2022

Англійська для початківців. Elementary level (A1-A2)

2023

Project Manager в IT, компанія GeniusMarketing

2023

Основи проєктного менеджменту, компанія Prometheus

2024

Рекрутер, компанія Дія.Освіта

2023

Англійська мова - рівень А1.1, компанія Campster

2024

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Windows
  • Психология
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Moodle
  • Adobe
  • Adobe InDesign

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced

Additional information

Вітаю, колеги:) Давайте знайомитись, мене звати Анастасія і я - Менеджер з навчання персоналу

Мої компетенції:

Обожнюю свою професію та людей з якими я працюю❤️

А ще ⤵️
📌 Маю 5 річний досвід роботи як у створенні онлайн-курсів з hard та soft skills, так і бізнес-тренінгів;
📌 Володію глибокими знаннями педагогічного дизайну, проектування онлайн-курсів, андрагогіки;
📌 Володію навичками Project Managera 3.5+ років (від розробки навчальних проєктів різного рівня складності до впровадження дистанційної платформи LMS);
🔥 Сертифікований коуч та менеджер з продажу за методологією Miller Heiman. Маю 4+ років досвіду у продажах B2B та B2C;
📌 Вимірюю результат в цифрах, вмію не тільки аналізувати, а і знаходити нестандартні рішення;
📌 Люблю цікаві виклики та проєкти.

☝️ Що для мене важливо:

✅ Віддалений або гібридний формат роботи (робота в офісі 1-2 рази на тиждень)
✅ Можливість підвищувати свій професійний рівень з англійської мови
✅ Щоб наші цінності співпадали - активне навчання, комфортна взаємодія, видимі досягнення, прозорість у роботі та відповідальність за результат

PROGRAMS:

Articulate Rise;
Articulate Storilane 3;
LMS Moodle;
LMS Kwiga;
LMS Open EDX;
Adobe Illustrator;
Adobe Photoshop (у процесі навчання);
Adobe InDesing (у процесі навчання);
Figma (портфоліо прототипів лендингів надаю за запитом);
Trello;
Notion;
Canva;
ChatGPT.

🙏(Прохання не телефонувати, писати - в телеграм @nastiia_babiichuk)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: