Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9937106/
Level Designer
- Considering positions:
- Level Designer, Technical Game Designer
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дмитро Бабіч
Особисті дані
Комунікабельний, товариський, детальний, легко навчаюсь.
Ім'я
Дмитро Бабіч
Адреса Досвід роботи
Україна
Київ
Level Designer кві 2024 - гру 2024
Номер телефону
[open contact info ](look above in the "contact info" section) Utin Computer Ltd, м. Київ Remout
Email Працював на таких проєктах як Level Designer:
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Agent Mission: Gun Shooting
Дата народження
Виконував такі завдання як Level Designer:
07-03-1996
Розробка рівня та проєктування ігрових рівнів у Unity.
Місце народження
Робота з ігровими локаціями та наповнення їх контентом.
Київ
Налаштування ігрового оточення.
Стать Налаштування ігрових конфігурацій.
Чоловіча Розробка нових механік для ігрових рівнів.
Національність Тестування, оптимізація та балансування рівнів.
Українець Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
Сімейний стан програмістів.
Декомпонізація ігор.
неодружений
Активний контакт з усіма відділами розробки.
LinkedIn
[open contact info ](look above in the "contact info" section) Zookeeper: Survive Shooter
-babich-9a5636116/ Виконував такі завдання як Level Designer:
Розробка ігрових циклів.
Створення ігрових локацій та їх наповнення.
Інтереси Розробка Perks та гейм-чендерів.
Прописання, створення та баланс ігрових конфігурацій.
Балансування ігрових рівнів.
Ігри Тестування, та оптимізація рівнів.
Настільні ігри Розробка Мети.
Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
D&D
програмістів.
Туризм
Подорожі Wave Surfers: Racing Sports
Виконував такі завдання як Level Designer:
Створення ігрових рівні.
Мови Балансування та робота з конфігураціями.
Planetdivers: Survive Shooter
Українська Рідна мова Виконував такі завдання як Level Designer:
Вільно володію Створення ігрових рівні.
Російська
Балансування та робота з конфігураціями.
Англійська A2
Робота з Unity, Git, GitLab, Figma, Trello, Google docs, Notion.
Junior Level Designer вер 2023 - кві 2024
24 Play LLC, м. Київ
Працював на таких проєктах як Junior Level Designer:
Business Dude: Idle Arcade Game
Виконував такі завдання як Junior Level Designer:
Розробка 2D схем дизайну рівня
Створення блокауту.
Налаштування ігрових префабів та інтеграція Арту.
Створення ігрових локацій та їх наповнення контентом.
Налаштування ігрового оточення.
Прописання ітерацій для існуючих механік.
Розробка нових механік для ігрових рівнів.
Тестування, оптимізація та балансування рівнів.
Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
програмістів.
Проєктування ігрових рівнів у Unity.
Активний контакт із усіма відділами розробки.
Робота з Unity, Git, Figma, Trello, Google docs.
Technical Artist сер 2019 - гру 2021
WhaleApp Group, м. Київ
Працював на таких проєкт як Content Programmer (Quest)‑Technical Artist:
Family Zoo: The Story Casual Match 3 Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм та наповненням сюжету.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Базові навички роботи зі сценою та налаштування білдингів.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів, івентів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, animator, animation.
Resort Hotel: Bay Story Casual Match 3 Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм та наповненням сюжету.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Базові навички роботи зі сценою та налаштування білдингів.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів, івентів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, animator, animation.
Hidden Resort: Adventure Bay Casual Hidden Object games
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, Animator, Animation.
Solitaire: Texas Village Casual Card Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, Animator, Animation.
Playtester сер 2018 - сер 2019
WhaleApp Group, м. Київ
Виконував такі завдання як Playtester:
Ручне тестування (IOS, Android):
AB, Smoke, Difference test.
Пошук, звітування, перевірка помилок
Робота з документацією Google Docs
Використовував такі технології, як Android Studio, Jira, Plastic
SCM
Освіта і кваліфікації
вер 2014 - бер 2020
Магістр
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "УКРАЇНА" (ВМУРОЛ), м. Київ
Навички
Unity
Visual Studio
Figma
Jira
Trello
Git
Plastic SCM
Google Docs
Texturepacker
Notion.so
Blander Trainee
C# Trainee
Особисті дані
Комунікабельний, товариський, детальний, легко навчаюсь.
Ім'я
Дмитро Бабіч
Адреса Досвід роботи
Україна
Київ
Level Designer кві 2024 - гру 2024
Номер телефону
[
Email Працював на таких проєктах як Level Designer:
[
Agent Mission: Gun Shooting
Дата народження
Виконував такі завдання як Level Designer:
07-03-1996
Розробка рівня та проєктування ігрових рівнів у Unity.
Місце народження
Робота з ігровими локаціями та наповнення їх контентом.
Київ
Налаштування ігрового оточення.
Стать Налаштування ігрових конфігурацій.
Чоловіча Розробка нових механік для ігрових рівнів.
Національність Тестування, оптимізація та балансування рівнів.
Українець Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
Сімейний стан програмістів.
Декомпонізація ігор.
неодружений
Активний контакт з усіма відділами розробки.
[
-babich-9a5636116/ Виконував такі завдання як Level Designer:
Розробка ігрових циклів.
Створення ігрових локацій та їх наповнення.
Інтереси Розробка Perks та гейм-чендерів.
Прописання, створення та баланс ігрових конфігурацій.
Балансування ігрових рівнів.
Ігри Тестування, та оптимізація рівнів.
Настільні ігри Розробка Мети.
Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
D&D
програмістів.
Туризм
Подорожі Wave Surfers: Racing Sports
Виконував такі завдання як Level Designer:
Створення ігрових рівні.
Мови Балансування та робота з конфігураціями.
Planetdivers: Survive Shooter
Українська Рідна мова Виконував такі завдання як Level Designer:
Вільно володію Створення ігрових рівні.
Російська
Балансування та робота з конфігураціями.
Англійська A2
Робота з Unity, Git, GitLab, Figma, Trello, Google docs, Notion.
Junior Level Designer вер 2023 - кві 2024
24 Play LLC, м. Київ
Працював на таких проєктах як Junior Level Designer:
Business Dude: Idle Arcade Game
Виконував такі завдання як Junior Level Designer:
Розробка 2D схем дизайну рівня
Створення блокауту.
Налаштування ігрових префабів та інтеграція Арту.
Створення ігрових локацій та їх наповнення контентом.
Налаштування ігрового оточення.
Прописання ітерацій для існуючих механік.
Розробка нових механік для ігрових рівнів.
Тестування, оптимізація та балансування рівнів.
Складання та супровід дизайн‑документів (ТЗ) для художників, аніматорів,
програмістів.
Проєктування ігрових рівнів у Unity.
Активний контакт із усіма відділами розробки.
Робота з Unity, Git, Figma, Trello, Google docs.
Technical Artist сер 2019 - гру 2021
WhaleApp Group, м. Київ
Працював на таких проєкт як Content Programmer (Quest)‑Technical Artist:
Family Zoo: The Story Casual Match 3 Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм та наповненням сюжету.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Базові навички роботи зі сценою та налаштування білдингів.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів, івентів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, animator, animation.
Resort Hotel: Bay Story Casual Match 3 Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм та наповненням сюжету.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Базові навички роботи зі сценою та налаштування білдингів.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів, івентів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, animator, animation.
Hidden Resort: Adventure Bay Casual Hidden Object games
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, Animator, Animation.
Solitaire: Texas Village Casual Card Game
Виконував такі завдання як Technical Artist:
Інтеграція балансу та нагород за документом гейм‑дизайнера.
Робота зі сценарієм.
Інтеграція 2D та 3D анімацій. Інтеграція спайна.
Виконував такі завдання як QuestsTechnical Artist:
Створення квестів.
Створення та налаштування айдлів персонажів, взаємодія персонажів із гравцем.
Імпорт та налаштування 3D персонажів та їх анімації, створення анімаційних дерев.
Використовував такі технології, як Visual Studio, Jira, Unity, Animator, Animation.
Playtester сер 2018 - сер 2019
WhaleApp Group, м. Київ
Виконував такі завдання як Playtester:
Ручне тестування (IOS, Android):
AB, Smoke, Difference test.
Пошук, звітування, перевірка помилок
Робота з документацією Google Docs
Використовував такі технології, як Android Studio, Jira, Plastic
SCM
Освіта і кваліфікації
вер 2014 - бер 2020
Магістр
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "УКРАЇНА" (ВМУРОЛ), м. Київ
Навички
Unity
Visual Studio
Figma
Jira
Trello
Git
Plastic SCM
Google Docs
Texturepacker
Notion.so
Blander Trainee
C# Trainee
Similar candidates
-
UE5 Level Designer
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Level designer
Kyiv, Dnipro -
Level, Game Designer
Kyiv -
Level Designer
Kyiv -
Level Designer
Kyiv