• File

Володимир

Банківський працівник

Considering positions:
Банківський працівник, Менеджер з продажу
Age:
37 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Братюк Володимир
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік: 36 років

Освіта:
Хмельницький національний університет
Спеціальність: "Облік і аудит"
Хмельницький коледж КНТЕУ: Підвищення кваліфікації фахівців за програмою "Основи адміністрування програми бухгалтерського обліку 1С "Підприємство".

Досвід роботи:

ТОВ “ЧІП-сервіс” (27.12.2023 – теперішній час)
Менеджер з гуртового продажу техніки

Функціональні обов’язки:
• робота з клієнтом — телефонні переговори, зустрічі, ділова переписка, продажі.
• відслідковування виконання замовлень клієнта і своєчасної оплати з боку клієнта.
• аналіз роботи з існуючими клієнтами і залучення нових клієнтів, розширення продажів.

ТОВ “Системи для бізнесу 2018” (30.06.2023 – 27.12.2023)
Аналітик комп'ютерних систем

Функціональні обов’язки:
• встановлення основного програмного забезпечення, додаткового програмного забезпечення та його налаштування.
• супроводження програмного забезпечення (консультації клієнтів у телефонному режимі, за допомогою віддаленого доступу).
• робота з клієнтською базою у програмі 1С.
• самостійне виправлення помилок у роботі програмного забезпечення.
• формування на розробників листів згідно зауважень та потреб клієнтів.
• листування з розробниками щодо помилок, які виникли під час роботи у програмах.

АТ Ощадбанк (16.03.2023 – 30.06.2023)
Центральний апарат
Головний економіст відділу стягнення Західного регіону управління стягнення заборгованості регіональної мережі департаменту реструктуризації заборгованості та стягнення АТ “Ощадбанк»

Функціональні обов’язки:
• організація листування та проведення переговорів з позичальниками, поручителями, заставодавцями та гарантами, в т.ч. про врегулювання заборгованості, можливе усунення порушень умов кредитних договорів, договорів застави/поруки, та інших юридично значущих документів.
• організація проведення врегулювання та реструктуризації заборгованості, участь у виробничих нарадах з працівниками інших структурних підрозділів регіонального управління з питань консолідованих дій, направлених на якісне та вчасне вжиття заходів з реструктуризації та стягнення заборгованості, що обліковується на балансі регіонального управління.
• виявлення факторів/ознак проблемності активів, що обліковуються на балансі Філії, в межах компетенції відділу відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
• вивчення та впровадження у практику набутого досвіду з питань зниження ризиків виникнення проблемних активів та роботи з їх повернення.
• здійснення аналізу портфелю проблемних активів, що обліковуються на балансі Філії, на предмет виявлення ознак безнадійної заборгованості та умов для її подальшого списання за рахунок резерву.
• організація ведення реєстрів та наглядових справ по проблемним активам фізичних та юридичних осіб, внесення до автоматизованої системи управління проблемними активами і заставленим майном на базі програмного продукту XRM® Banking інформацію про стан роботи зі стягнення заборгованості, організація складання управлінської звітності для керівництва Філії та центрального апарату з питань повернення заборгованості за проблемними активами.
• прийняття участі у складанні проекту основних показників бізнес-плану і бюджету з питань, що належать до компетенції Відділу, річного плану-прогнозу повернення коштів за проблемними активами.
• перегляд інформації на базі АБС BARS MMFO.

АТ Ощадбанк (з 08.07.2010 по 15.03.2023 року)
Філія Хмельницьке обласне управління
Спеціаліст І категорії відділу по роботі з проблемними активами, провідний спеціаліст по роботі з проблемними активами, провідний спеціаліст відділу реструктуризації заборгованості та стягнення, головний спеціаліст відділу реструктуризації заборгованості та стягнення, головний фахівець відділу реструктуризації заборгованості та стягнення, завідувач сектору аналітики, реструктуризації заборгованості та реалізації майна відділу реструктуризації заборгованості та стягнення

Функціональні обов’язки:
• організація листування та проведення переговорів з позичальниками, поручителями, заставодавцями та гарантами, в т.ч. про врегулювання заборгованості, можливе усунення порушень умов кредитних договорів, договорів застави/поруки, та інших юридично значущих документів.
• організація проведення врегулювання та реструктуризації заборгованості, участь у виробничих нарадах з працівниками інших структурних підрозділів регіонального управління з питань консолідованих дій, направлених на якісне та вчасне вжиття заходів з реструктуризації та стягнення заборгованості, що обліковується на балансі регіонального управління.
• виявлення факторів/ознак проблемності активів, що обліковуються на балансі Філії, в межах компетенції відділу відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
• вивчення та впровадження у практику набутого досвіду з питань зниження ризиків виникнення проблемних активів та роботи з їх повернення.
• здійснення аналізу портфелю проблемних активів, що обліковуються на балансі Філії, на предмет виявлення ознак безнадійної заборгованості та умов для її подальшого списання за рахунок резерву.
• організація ведення реєстрів та наглядових справ по проблемним активам фізичних та юридичних осіб, внесення до автоматизованої системи управління проблемними активами і заставленим майном на базі програмного продукту XRM® Banking інформацію про стан роботи зі стягнення заборгованості, організація складання управлінської звітності для керівництва Філії та центрального апарату з питань повернення заборгованості за проблемними активами.
• прийняття участі у складанні проекту основних показників бізнес-плану і бюджету з питань, що належать до компетенції Відділу, річного плану-прогнозу повернення коштів за проблемними активами.
• перегляд інформації на базі АБС BARS MMFO.

ДП "Українські інформаційні системи" (з 09.07.2007 по 24.09.2007 рік)
Бухгалтер-експерт по строковому договору
Функціональні обов’язки:
• розробка та тестування індивідуального (персонально для ПАТ “Хмельницькгаз”) програмного продукту ДП "Українські інформаційні системи" для ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в організації, а також для формування стандартної бухгалтерської, статистичної та податкової звітності.
• навчання персоналу ПАТ “Хмельницькгаз” даному програмному забезпеченню.
• надання допомоги працівникам ПАТ “Хмельницькгаз” у безпосередньому складанні бухгалтерської, статистичної та податкової звітності на базі програмного продукту.
• ведення бухгалтерського обліку в частині обліку заробітної плати та інших операцій, пов’язаних з оплатою праці ДП "Українські інформаційні системи".

Додаткова інформація:

Придатність до військової служби - обмежено придатний у військовий час.
Місто: Хмельницький.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city