• File

Яна

Адміністратор

Considering positions: Адміністратор, Менеджер проєктів, Кадровик, Помічник керівника, Офіс-менеджер, Координатор, Продавець-консультант на телефон, Агент по клієнтам
Age: 38 years
City of residence: Chernihiv
Ready to work: Chernihiv, Remote
Considering positions:
Адміністратор, Менеджер проєктів, Кадровик, Помічник керівника, Офіс-менеджер, Координатор, Продавець-консультант на телефон, Агент по клієнтам
Age:
38 years
City of residence:
Chernihiv
Ready to work:
Chernihiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ГАНЖА Яна Леонідівна

Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) (Telegram, Viber, WhatsApp)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані
Дата народження: 20.09.1987
Місце проживання: м. Чернігів
Діти: донька 2019 р.н.

Освіта:
2004 – 2009 р.р. Чернігівський інститут інформації, бізнесу та права, МНТУ (Міжнародний науково-технічний університет) ім. ак. Ю. Бугая (ISTU)
Факультет: економічний; спеціальність: менеджмент організацій; кваліфікація: менеджер-економіст
2008 — курси з англійської мови, рівень В1

Досвід роботи:
2004 — колектор з простроченої заборгованості в Альфа банку (додаткова праця під час навчання)
2010 – 2015 – асистент, викладач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського державного технологічного університету
Посадові обов'язки:
• підготовка та проведення лекційних та практичних занять (політекономія, регіональна економіка, маркетинг, соціальна економіка);
• участь у науково-практичних конференціях;
• написання статей, доповідей, підготовчого та методичного матеріалу;
• науково-дослідницька діяльність для написання дисертації;
Отримані навики: відповідальність, організованість, комунікабельність, праця в команді і тайм менеджмент, копірайтинг та рерайтинг, написання та випуск статей, методичних посібників, доповідей, лекцій.
2015-2016 – менеджер рекрутингової агенції (HR)
Посадові обов'язки:
• пошук вакансій та працевлаштування за кордоном;
• підготовка та оформлення документів;
• ведення звітності.
Отримані навики: ефективність підбору персоналу, проведення оцінки професійних та особистісних здібностей кандидатів, дослідження та співпраця з міжнародним ринком праці, вміння вести переговори, організація та координація роботи офісу.
2016-2017 – адміністратор кав'ярні "Traveler's Coffee"
Посадові обов'язки:
• організація та контроль роботи кав'ярні;
• ведення звітності;
• робота з постачальниками та документацією;
• організація та проведення різноманітних заходів.
Отримані навики: підбір, навчання та керівництво персоналом, контроль роботи та якості обслуговування, підвищення рентабельності закладу, проведення інвентаризацій, робота з касовим апаратом, ведення касової та податкової документації, організація різноманітних заходів.
2019 –2022 – декретна відпустка
2023 – 2024 – цифрове видавництво «Експертус», менеджер-консультант
2025 – по теперішній сас – Пенсійний фонд України в Чернігівській області
Додаткова інформація:
• грамотне володіння українською та російською мовами, англійська – розмовна (В-1); польська – розмовна (В-1)
• водійські права категорії В

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: