- File
Наталія
Оператор 1C
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9987159/?puid=263069
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Бухгалтер з первинної документації, ведення внутрішнього обліку
Досвідчена фахівчиня з понад 20-річним стажем у сфері обліку, первинної документації,
адміністративного та операційного супроводу. Маю глибоку експертизу у роботі з великими масивами
документів, формуванні фінансових пакетів, веденні обліку у 1С та організації внутрішніх процесів
компанії. Відзначаюсь високим рівнем відповідальності, точності, системного мислення та здатністю
забезпечувати безперебійний документальний та операційний потік. Легко адаптуюсь до нового
функціоналу, ефективно взаємодію з підрозділами та демонструю стабільну працездатність у
динамічному середовищі.
Персональна інформація: Вища освіта:
Місто: Здолбунів Вересень 1997 - Червень 2002:
Телефон: [
E-mail: [
Сімейний статус: незаміжня (дітей немає) Спеціальність: Початкове навчання та укр. мова і
література
Досягнення:
- Оптимізувала процес формування та відправки пакетів документів замовникам, скоротивши час
підготовки до відправки .
- В МВ-Трансбуд упорядкувала архіви, створила зрозумілу систему зберігання документів, що дозволило
скоротити час пошуку.
- Впровадила структурований контроль за поверненням оригіналів документів.
- Підвищила якість взаємодії між бухгалтерією, логістами та менеджерами завдяки структурованому
супроводу ТТН/ЦМР і своєчасній передачі документів.
Досвід роботи:
Вересень 2023р. - Дотепер - ТОВ «РВ ДАФ+» - Обліковець, бухгалтер з первинної документації
Функціональні обов’язки:
- формування, підготовка, реєстр та архівація вхідної/вихідної документації;
- обробка та аналіз заявок на послуги від замовника;
- формування та підготовка заявок на послуги для перевізника/експедитора;
- підготовка та реєстр договорів з перевізниками;
- виставлення рахунків, довідок та актів виконаних робіт для замовників;
- формування пакету документів (згідно виставлених рахунків та актів) для відправки замовнику;
- внесення експедиційних послуг в 1С.
Липень 2022р. - Вересень 2023р. - ТОВ «МВ-Трансбуд» - Обліковець
Функціональні обов’язки:
- Робота з поштою: отримання; формування, підготовка та реєстр вихідної документації;
- відправка документів поштою та реєстр вихідного номера в таблиці XL;
- щоденний контроль отриманих замовником документів.
- Робота з ТТН і ЦМР:
- контроль надходження ТТН і ЦМР згідно таблиці логіста «Загрузка/вигрузка»;
- реєстр наявних ТТН та ЦМР в таблиці;
- формування пакету документів (згідно виставлених бухгалтером рахунків та актів) для відправки
замовнику.
- Робота з первинною документацією:
- ведення папки з документами по роботі із замовниками (повернення оригіналів надісланих
документів із підписами та печаткою + наявність усіх ТТН і ЦМР);
- проведення прихідних документів в 1С (товарів та послуг);
- контроль наявності і замовлення канцелярії та господарських товарів для офісу;
- опрацювання прихідних документів по запчастинах і внесення на прихід в 1С.
- Допомога бухгалтеру експедиції:
- прийом та обробка вхідної документації (частково) та внесення експедиційних послуг в 1С;
- збір та підготовка ТТН згідно рестрів для формування пакету документів замовникам (по запиту
бухгалтера експедиції);
- збір та хронологічне впорядкування первинних документів (рахунки, акти, ТТН, ЦМР) по папках
«Постачальники» і «Покупці»
- Робота в 1С:
- проведення прихідних документів в 1С (товари і послуги); внесення на прихід в 1С страховок.
- переміщення товарів по складу (ЗПЧ); списання товарів зі складу;
- нумерація в 1С та друк касових документів (прибуткові/видаткові ордери, касова книга);
- друк та заповнення авансових звітів по водіях.
- Господарська частина: контроль за наявністю та замовлення канцелярії; господарських товарів для
офісу; обслуговування функціонування офісу.
Травень 2021р. - Січень 2022р. - ТОВ “Ескада-М” - Технічний менеджер, обліковець
Функціональні обов’язки:
- Виконання завдань від менеджерів на прорахунок вартості замовлень
- Опрацювання даних з Базис-Меблевик у форматі ( progect ) та вносення в програму Гіблаб
- Здійснення прорахунків та робота в 1С
- Подання інформації на виробництво
Листопад 2020р. - Квітень 2021р. - компанія “Ліберті Авто” - Менеджер відділу оптового продажу
Функціональні обов’язки:
- робота із сайтами по продажу авто;
- формування клієнтської бази (“холодні” дзвінки); робота по залученню нових клієнтів;
Червень 2020р. - Листопад 2020р. - КК “Вердикт” - Операціоніст інвестиційного відділу
Функціональні обов’язки:
– робота з комп'ютером (внутр. система компанії);
– оцінка майна (рухоме/нерухоме); обробка та корекція договорів.
Вересень 2009р. - Травень 2020р. - ПП “ПРОАВТО” - Аналітик-Обліковець
Функціональні обов’язки:
– ведення та обробка первинної документації;
– аналітика та звітність по товарообігу, а також по роботі майстрів СТО та шиномонтажу.
– місячна звітність відділу продажів;
– управління касовим обігом та розподіл витратної частини;
– інвентаризація складу; аналітична робота в 1С;
Грудень 2003р. - Вересень 2009р. - Компанія “ЮГКОНТРАКТ”(сфера мобільного зв'язку) – Менеджер,
обліковець
Функціональні обов’язки:
– робота з клієнтами/постачальниками із документальним супроводом;
– аналіз ринку мобільного зв'язку та цінової політики; аналітика та звітність по товарообігу;
– місячна звітність відділу продажів; контроль та ведення фінансової та документальної частин;
– управління касовим обігом та розподіл витратної частини.
Вересень 2002р. - Грудень 2003р. - Гуманітарна гімназія м.Здолбунів - вчитель української мови
Професійні навички:
– вільний користувач ПК;
– досвід документального супроводу діяльності організації;
– вільний користувач Word, Excel;
– досвід роботи в 1С;
– знання мов: українська та російська - вільно володію (усна та писемна форма);
– Проведення конструктивних бесід у стресових ситуаціях.
Особисті якості:
– відповідальність;
– аналітичне мислення;
– надійність;
– пунктуальність;
– дисциплінованість;
– етичність;
– бажання навчатись;
– вміння працювати в команді;
– гарне почуття гумору.
– уважність до деталей;
– самокритичність;
Додаткова освіта (тренінги, семінари, курси):
– онлайн- курси по психології / психосоматики ( самоосвіта );
– курси з англійської мови;
More resumes of this candidate
Rivne, Remote
Higher education · Full-time
- Технічний менеджер, обліковець, ТОВ "Ескада-М", 3 months
- Адміністратор, салон-ательє “Шарм”, 5 months
Rivne
Higher education · Full-time
- Технічний менеджер, обліковець, ТОВ "Ескада-М", 3 months
- Адміністратор, салон-ательє “Шарм”, 5 months
Similar candidates
-
Оператор 1C
Rivne -
Оператор 1С
17000 UAH, Rivne -
Оператор 1C
30000 UAH, Rivne -
Оператор 1C
Rivne -
Оператор 1C
16000 UAH, Rivne